Verslaving

26-07-2010 21:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,

Ik ben op zoek naar meiden in omgeving Utrecht die, net zoals ik, samenleven met een (coke)verslaafde partner. Ik zou graag mijn ervaringen willen delen en samen hierover praten. Mijn vriendinnen begrijpen me wel, maar die gaan daarna lekker rustig slapen, terwijl ik altijd met het probleem blijf zitten. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, gewoonweg omdat ze het niet zelf meemaken. Dus heb je zelf ook een verslaafde waar je mee om moet gaan en wil jij ook ei kwijt, laat dan even wat horen.

Liefs Babet
Wow.. geen ervaring mee.. maar lijkt me erg heftig!
Ja is zeker heftig. Daarom een tip voor iedereen: Wordt je verliefd en kom je erachter dat ie verslaafd is, kap ermee! Meteen. Ik ben nu 5 jaar verder.......
Waarom kun jij er niet mee kappen dan?
Omdat ik er nu helemaal in zit. 5 jaar is niet zomaar iets. Gelukkig gaan we nu een traject in waar hij (en ik) hulp gaan krijgen. Anders gaat het niet langer goed.
Inderdaad, waarom zit jij nog in de relatie?
Ik snap dat 5 jaar niet zomaar iets is, en dat het een kut beslissing zou zijn, en het je een kut gevoel zou geven..

Maar zie jij echt een toekomst met hem? Huisje boompje beestje??

Omdat je er nu eenmaal in zit is toch geen reden om er ook in te blijven?
Babet, de enige reden om samen met deze partner dingen te willen oplossen zouden in mijn ogen de kinderen kunnen zijn. Hebben jullie die?
Is hij al die 5 jaar al verslaafd?
quote:Chardonnay schreef op 26 juli 2010 @ 22:13:

Is hij al die 5 jaar al verslaafd?

Goeie vraag!

En heeft hij er eerder hulp tegen gehad? En heb je kids??

Zowieso is een relatie uitmaken nooit makkelijk of leuk, niet na 5 jaar, niet na 10 jaar.. nooit!
Oh sorry, dit is een contact oproepje en geen topic. Als je erover wil praten op het forum, open je dan een topic? Sterkte!
Met alle respect. Ik wil graag praten met mensen die hetzelfde meemaken. Ik snap al jullie vragen. En die mogen jullie ook met alle recht stellen, maar dat is eigenlijk niet de reden waarom ik een oproep plaats om met mensen in contact te komen, begrijpen jullie. Ik kan nl geen antwoord geven op de vraag waarom ik nog bij hem ben en lotgenoten begrijpen me wel omdat ze in hetzelfde schuitje zitten. Ik hoop dat jullie dit niet als vervelend opvatten.

Hebben trouwens geen kinderen.
Is toch prima meid. Succes.
Er bestaat een website voor partners van verslaafden. Misschien hebben ze ook wel een forum of contactenpagina.
Dank je wel voor de tip...
De website is www.cokevanjou.nl en ze hebben een forum.
ik heb 3 jaar samengewoond met een coke verslaafde, totdat ik er bijna zelf aan onderdoor ging, woon niet in de buurt van utrecht maar als je wilt mailen hoor ik het wel
quote:babet24 schreef op 26 juli 2010 @ 22:10:

Omdat ik er nu helemaal in zit. 5 jaar is niet zomaar iets. Gelukkig gaan we nu een traject in waar hij (en ik) hulp gaan krijgen. Anders gaat het niet langer goed.

Het is nooit te laat om voor jezelf te kiezen. Zelfs niet na wel 5 jaar.

Succes en sterkte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven