vriendin in groningen

07-01-2010 21:12 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

ben een moeder van 2 schatten van kinderen en door een nogal vervelende ervaring ben ik mijn beste vriendin kwijt. Hiermee dus ook mijn praatpaal, lolmaatje, huilmaatje, enz....

Zou heel graag in contact komen met vrouwen die net als ik op zoek zijn naar een gezellig nieuw contact.

Het liefst in de provincie groningen.

Groetjes Cin
Hey Cin!

Heb je wel een mailtje van mij gehad? Of heeft dat niet gewerkt?

@ Coosa: Ik ben 22, wel al afgestudeerd en werk in de stad. Misschien leuk om eens te communiceren?
Hallo iedereen,

Ik ben ook moeder van 2 jonge kinderen en op zoek naar leuke meiden/moeders in omgeving van Groningen. Ik ben trouwens 35.
Hey Isasue,

Lijkt me leuk om met je in contact te komen, misschien kunnen we mailen.

Ik hoop iets te horen!
Hoi Isasue,

heb helaas geen mailtje van je ontvangen.

Hierbij mijn gewone mailadres: cindyenandre@gmail.com.

Misschien dat het zo wat beter gaat, heb dit al meer gezien en gehoord, mails via dit forum komen niet altijd goed aan. Jij hebt blijkbaar ook mijn mail niet gehad?

2 Noreen,

woon je in de stad of ergens er omheen?

Misschien ook een idee om via mijn mailadres re kletsen?

Het zou mij heel leuk lijken om via deze plek leuke mensen te leren kennen en zo mijn vriendenkring wat uit te bouwen, een aantal van mijn andere kinderen hebben nog geen kinderen en lijken soms niet snappen dat je niet alles kan doen als je kinderen hebt. Terwijl ik ook 33 ben en toch echt niet de jongste van het stel

Dus aan iedereen die het leuk lijkt te kletsen: cindyenandre@gmail.com

Tot mails!!!!
Cin je mailadres genoteerd, ik mail je!!
Hoi allemaal, wie heeft mij een mail gestuurd met het mailadres letsparty????

Heb 'm namelijk per ongeluk verwijderd en wilde graag nog reageren.

Zou je me nogmaals een bericht willen sturen?

Ook ik ben nl. nog steeds in voor leuke dingen!!!!!

Groetjes Cin
Hallo!

Je oproepje spreekt me wel aan, heb hier zelf ook een oproepje geplaatst.. maar weet ook nog niet goed hoe het allemaal werkt hier...wel grappig, ik ben ook verpleegkundige en heb ook 2 schatten van kinderen en ja...jaloers op jouw regelmatige werktijden!

Mijn oproepje staat onder ladyMM en onder het kopje tranceliefhebbers gezocht..niet gelijk verkeerde dingen dinken, maar lees het oproepje maar eens, daar vertel ik ook wat meer over mezelf!

Liefs MM.

ps. woon ook in de provincie...15 min. bij jou vandaan..
heyyyyy meer moeders uit Grunn.....(noreen ik zie je nooit meer bij de viva diva's ga je nog een keer mee?)

Ik ben ook moeder van 2 kinderen en 32.....is het goed dat ik je een mailtje stuur cin76?
Hoi Ringelding, natuurlijk mag je me een mail sturen, lijkt me gezellig! Mijn adres staat in een van de mails hierboven.

Lijkt me leuk van je te horen.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven