vriendin in groningen

07-01-2010 21:12 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

ben een moeder van 2 schatten van kinderen en door een nogal vervelende ervaring ben ik mijn beste vriendin kwijt. Hiermee dus ook mijn praatpaal, lolmaatje, huilmaatje, enz....

Zou heel graag in contact komen met vrouwen die net als ik op zoek zijn naar een gezellig nieuw contact.

Het liefst in de provincie groningen.

Groetjes Cin
Hey!

Ik ben ook opzoek naar een leuk nieuw contact in Groningen, maar ik heb geen kinderen. Vind je dat erg?
hoi isasue,

nee hoor, maakt me niets uit! zoals ik al zei, ben ik op zoek naar een leuke gezellige meid om leuke dingen mee te doen.

zit pas sinds vandaag op dit forum dus weet nog niet helemaal hoe het werkt, ga liever niet mijn contactgegevens zo in de reactie zetten.

dus als jij weet hoe het werkt?

waar woon je trouwens?
Ik moet ook nog even uitzoeken hoe het werkt haha... Ik zal je even toevoegen aan mijn contactenlijst.

.... nou dat lukt niet, het systeem kan je niet vinden?? Kun je mij eens toevoegen?
ga ik ook even kijken hoe het werkt
heb je een uitnodiging gestuurd nu, ook gekregen?
Jaa! Ik heb je uitnodiging geaccepteerd. Ik mail wel even:)
is goed, kletsen we dan even
Hé Cin,

Ik ben ook opzoek naar wat nieuwe contacten. Kun je wat meer over jezelf vertellen?

Ik ben 23, student, geen vriend/kinderen, hou van shoppen, stappen etc etc.

Groetjes,

Pieternel
Hoi Pieternell,

bedankt voor je reactie!

ik ben 33, getrouwd en moeder van 2 kinderen.

vind shoppen erg leuk, stappen doe ik helaas niet zo vaak meer maar dat krijg je met die kleintjes.....
Haha, ja dan wordt het inderdaad wat lastiger wat dat betreft. Maar gelukkig blijven er nog genoeg leuke dingen om te doen over toch
woon je in de stad zelf of ergens buiten groningen? je zei dat je student bent dus ik denk dan in de stad hë?

waar kom je zelf vandaan?
Ik woon in het centrum van de stad inderdaad. Kom zelf oorspronkelijk uit Friesland. Ben naar Groningen verhuisd om psychologie te gaan studeren.

Waar woon jij/kom je vandaan?
ik woon zelf in vlagtwedde, woon daar nu ongeveer 9 jaar, klein dorp in de buurt van stadskanaal.

heb 4 jaar in den haag gewoond voor mijn studie, daar ben ik in 2001 vertrokken.

wat voor studie doe je?
Is Den Haag leuk om te wonen? Ken het niet echt.

Ik studeer psychologie aan de RUG. Wat heb jij voor studie gedaan?
grappig dat jij die studie volgt, ik ben verpleegkundige.

re reden dat ik het grappig noem is omdat ik zelf sinds een tijdje ook bij een psycholoog loop.

heb de opleiding tot verpleegkundige gedaan en dit ook tot afgelopen mei gedaan, was het zat: die onregelmatigheid, weekenden werken en de feestdagen.

heb nu een ander baan als ok-planner, ook in het ziekenhuis maar 3 vaste dagen in de week, een heerlijkheid!

hoe lang moet je nog?
Kan me voorstellen dat dat heel zwaar is inderdaad! Gaat het nu beter met je nu je een andere baan hebt en naar een psycholoog gaat?

Ik moet nog 1,5 jaar en dan ben ik klaar.

Is het misschien handiger om te mailen? Anders hebben we straks ons levensverhaal op het forum staan
lijkt me goed, ga proberen je toe te voegen
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dat werkt....zal eens kijken.
Krijg je daar een mail melding van? Ik kan namelijk tijdelijk niet in mijn mailbox die hier bij hoort....
ja, als je het zo het ingevoerd krijg je op je eigen mailadres een melding met daarin een link om te bevestigen. dat heb ik net gedaan toen je mij een uitnodiging stuurde.....
Als het goed is kan ik morgen aan het eind van de dag wel weer bij de mail. Zal dan eens kijken hoe het allemaal in elkaar zit :-)
proberen we het dan nog eens, ik ga nu slapen, morgen weer werken, wekker loopt om 6.30 uur af.

tot morgen
Slaap lekker en een fijne werkdag morgen!
Hey!

Ik ben 23 jaar en studeer ook psychologie, heb hiervoor een andere opleiding gedaan. Lijkt me leuk om in contact te komen met jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven