Vriendinnen Amsterdam!

16-11-2011 10:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,

Waarom niet eens de moderne media inzetten voor het sluiten van nieuwe vriendschappen? Om eerlijk te zijn praat ik niet veel met andere meiden in de kroeg dus ben benieuwd wat hieruit voortkomt!

Ik ben een 25 jarige juf uit Amsterdam. Veel van mijn vriendinnen ken ik van de middelbare school en hebben nu een vriend, een baan en misschien al toe aan de volgende stap. Zelf ben ik single, hard op zoek naar een huisje maar die volgende stap van huisje, boompje, beestje, lijkt nog ver te zoeken

Herken je dit? En hou van je uitgaan, winkelen, bios, strand, stedentrips maken, kortom leuke dingen doen?! Laat dan even een berichtje achter!

Liefs, Jade
Hoi Jade,

Klinkt herkenbaar! :-) Behalve dat huis - dat heb ik sinds een half jaar, in Diemen.

Ik ben 26, journalist, en houd erg van het strand, de bios, het theater, shoppen & vakanties.

Lijkt me leuk om samen eens een kop koffie te drinken!

Linda
Hi girls!

Ik zag net jullie berichtje. Ik woon sinds anderhalf jaar in Amsterdam en heb een fulltime baan. Nu ga ik vooral nog veel om met "oude vriendinnen". Mij lijkt het leuk juist meer mensen uit de buurt te leren kennen. Naast werken ga ik graag sporten (hardlopen, fitnessen), stappen en gezellige dingen doen (uit eten, filmpje kijken, etc).

Liefs,
Hey all,

Voor mij ook herkenbaar!

27 jr, geen "huisje, boompje, beestje" maar wel druk op weg!

Naast werken, doe ik graag dingen als uit eten, winkelen, filmpje en sta graag open voor impulsieve plannen.

Groeten, Nancy
Hey meiden,

Leuk dat jullie gereageerd hebben!

jullie kunnen me mailen op

Liefs
Thanks Jade, ik ga je mailen!

En voor de andere meiden: als jullie mij willen bereiken kan dat op lindaslagter (at) gmail.com
Hey,

leuk ik zal jullie mailen!

Groeten, Nancy!
Heeej meiden, dit klinkt gezellig! Ik ben op zoek naar nieuwe mensen die gezellig willen stappen, maar ook houden van een boswandeling, naar het strand, lekker uit eten... Mijn emailadres is ananasje 5@ gmail.com. Ik heb hele lieve vriendinnen, maar ik heb behoefte aan nieuwe contacten met mensen die ondernemend zijn, net als ik! die dus niet bij hun vriendje op de bank hangen of te druk zijn om een feestje te vieren :-)

Tot mails :-)
Leuk appelboom, ik ga je mailen!
hey meiden,

ik ben nieuw hier en wil graag nieuwe mensen leren kennen.

Ik woon in Haarlem en ben 23 en bijna klaar met mijn studie. ik hoop dat hier kan aan sluiten. Ik vind het leuk om naar het strand te gaan of naar de duinen, ook shoppen en uitgaan vind ik leuk.
-
.
anoniem_142286 wijzigde dit bericht op 16-02-2014 02:52
Reden: Bericht verwijderen
% gewijzigd
Hoi Jade,

ik zie dat je berichtje al weer een tijdje oud is maar dacht probeer het toch even. Dus hoop dat ik nog niet te laat ben om me aan te sluiten? Ook ik ga nog vooral veel met "oude" vriendinnen uit Brabant om, maar zou ook graag meer mensen hier in Amsterdam leren kennen om gezellig mee op stap te gaan of leuke dingen te ondernemen. Ik ben 24 en werk en woon sinds ca. een jaartje in Amsterdam, Mocht er nog ruimte zijn voor eentje meer kun je me emailen op: pouco_falta@hotmail.com

groetjes! Inge
mijn email is craigsfan14@hotmail.com

zie nu pas die ik er niet op heb gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven