vriendinnen Arnhem

05-12-2012 19:42 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Al eerder had ik een oproep geplaatst, helaas zonder reacties.

Ik ben op zoek naar gezellige meiden uit Arnhem en omgeving. Sinds twee maanden woon ik samen met mijn vriend & ondanks dat we het leuk hebben samen, mis ik de gezelligheid van vriendinnen om me heen zoals ik gewend was in mijn oude woonplaats.

Ik hou van winkelen, bioscoop bezoeken, zonnen in het park, een kop koffie, uitgaan, lekker eten & een goed glad wijn.

Ik hoop wat van je te horen!!

Liefs Christina
Hoe oud ben je Christina? :-)
Ik ben 26, volgende week word ik 27..

& jij? Kom je ook uit Arnhem?
Ik kom unit Arnhem. Wat zoek je in een vriendschap? Waar in Arnhem won je ongeveer?
Hoi tv-fanaat, vlakbij Sonsbeek park.

Wat ik in een vriendschap zoek, in eerste instantie gezelligheid, samen leuke dingen doen.

Iemand in zijn waarde laten, attent zijn naar en geïnteresseerd zijn in de ander, vind ik belangrijk. Verder vind ik dat vriendschap vanzelf moet gaan.
Hoi Christina,

Ik ben ook nog op zoek naar een leuke vriendin. Ik ben 27 jaar en woon in Arnhem.

Groetjes!
anoniem_159702 wijzigde dit bericht op 10-12-2012 16:44
Reden: -
% gewijzigd
Dag Christina en de anderen!

Met een beetje geluk verhuis ik over een maand of 2 richting Arnhem, tzt haak ik graag aan! Ik ben trouwens 26 en vind gezelligheid ook altijd erg belangrijk ;)
hoi christina!

leuk oproepje hoor! ik woon in Nijmegen maar dat is ook vlakbij:) Je kan me mailen op yonie1982@gmail.com. Ik wil jou ook wel mailen maar heb je emailadres niet!

groetjes!
Hoi Christina,

Ik ben 28 jaar en woon nu ongeveer een jaar in Arnhem. Ik ben ook op zoek naar meiden om gezellige dingen mee te ondernemen, dus ik hoor graag van je! Mijn mailadres is pinguinin1111@hotmail.com

groetjes inge
Leuke reacties, bedankt!

Mag ik ook het mailadres v Girl27 & Roosje1986?
Hey Hallo,

Ook ik ben ruim een jaar geleden in Arnhem komen wonen, zonder dat ik mensen kende in deze stad. Ondertussen alles aardig op de rit

Mocht je eens willen kletsen, stuur me een prive berichtje

Xx
We hebben inmiddels een huisje, nog een paar weken en dan woon ik er ook
hoi christina!

je hebt helaas nog niet gemaild, ben benieuwd, je hebt mn mailadres!:)

anderen mogen me ook mailen hoor!

groetjes yonie
Hallo!

Ik zou ook graag aanhaken! Mijn vriend en ik zijn sinds een half jaar in Arnhem. Ik heb hier inmiddels werk, maar toch zou ik naast mijn werk graag nog andere mensen leren kennen. Om een keertje lekker een drankje in de stad te doen, of gewoon gezellig thuis te borrelen.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven