vriendinnen Breda
donderdag 3 mei 2012 om 09:53
Hee meiden,
Zijn jullie net als ik op zoek naar een leuke gezellige vriendinnengroep om samen lekker te hightea'en, terrassen met mooi weer, naar de bios/theater te gaan of andere leuke dingen te gaan doen? Stuur dan een leuk berichtje!
Het liefst meiden tussen de 23/24 en 28 jaar uit (omgeving) Breda.
Ik ben zelf 25 jaar en woon sinds een paar maanden samen met mijn vriend in Etten-Leur.
Lijkt me leuk om iets te horen!!
Zijn jullie net als ik op zoek naar een leuke gezellige vriendinnengroep om samen lekker te hightea'en, terrassen met mooi weer, naar de bios/theater te gaan of andere leuke dingen te gaan doen? Stuur dan een leuk berichtje!
Het liefst meiden tussen de 23/24 en 28 jaar uit (omgeving) Breda.
Ik ben zelf 25 jaar en woon sinds een paar maanden samen met mijn vriend in Etten-Leur.
Lijkt me leuk om iets te horen!!
donderdag 3 mei 2012 om 10:33
Hey,
Leuk dat je zo snel al reageert!
Misschien kunnen we eerst even mailen Mijn mailadres is: eel_1986@hotmail.nl.
Lijkt me leuk iets te horen!
Leuk dat je zo snel al reageert!
Misschien kunnen we eerst even mailen Mijn mailadres is: eel_1986@hotmail.nl.
Lijkt me leuk iets te horen!
donderdag 3 mei 2012 om 23:12
Hai iedereen
ik las jullie oproepje
ook ik ben op zoek naar leuke conacten, ik wwon in de regio van bergen op zoom ben 30 jaar en vind tveel dingen leuk, is het wat?
groetjes schaapje skoenraadt@home.nl
hoor het graag
ik las jullie oproepje
ook ik ben op zoek naar leuke conacten, ik wwon in de regio van bergen op zoom ben 30 jaar en vind tveel dingen leuk, is het wat?
groetjes schaapje skoenraadt@home.nl
hoor het graag
vrijdag 11 mei 2012 om 18:01
Ha meiden,
Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Vorig jaar september ben ik naar Breda verhuisd voor mijn (deeltijd)studie en zou het erg leuk vinden om hier wat mensen te ontmoeten om mee af te spreken! Ben overal wel voor in, zowel buitenshuis als gewoon lekker op de bank met een pot thee/fles wijn (<- mijn specialiteit, dat houd ik heel lang vol, haha).
Mijn e-mailadres is: danielle_leonieke@hotmail.com
Als er iemand zin heeft om morgenavond ergens wat te gaan drinken??
Groetjes,
Leonie
Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Vorig jaar september ben ik naar Breda verhuisd voor mijn (deeltijd)studie en zou het erg leuk vinden om hier wat mensen te ontmoeten om mee af te spreken! Ben overal wel voor in, zowel buitenshuis als gewoon lekker op de bank met een pot thee/fles wijn (<- mijn specialiteit, dat houd ik heel lang vol, haha).
Mijn e-mailadres is: danielle_leonieke@hotmail.com
Als er iemand zin heeft om morgenavond ergens wat te gaan drinken??
Groetjes,
Leonie
zaterdag 12 mei 2012 om 20:46