Vriendinnen Delft

04-01-2015 12:26 7 berichten
Hi meiden,

vanwege mijn verhuizing vorig jaar naar Delft, ben ik vriendschappen verloren. Verder zijn mijn vriendschappen momenteel oppervlakkig, af en toe eens afspreken (als de ander tijd heeft) en dat ben ik zat.

Ik ben op zoek naar een fijne vriendin die niet eerst haar agenda moet doorspitten op zoek naar een gaatje

Ik ben 23 jaar en werk in het basisonderwijs. Eigenlijk ben ik overal wel voor in: winkelen, dagjes weg, lekker kletsen tijdens het uit eten gaan of lekker high tea-en, sporten, theatervoorstellingen, films/,muziek, reizen enz.

Lijkt het je leuk, stuur dan gerust een berichtje!

Liefs, toefje
Alle reacties Link kopieren
Ik had op je vorige berichtje al gereageerd maar nooit met iets op gehoord. Ik sla deze ronde dus over.

Hopelijk vind je mensen die geen agenda hoeven te trekken en geen bezwaar hebben tegen iemand die niets laat horen.

Succes
Wat aardig dat je de moeite neemt om hier op te reageren
Hoi,

Ik ben Miranda, 25 jaar en woon sinds september in Delft. Ik vind het leuk om bijvoorbeeld te sporten ( ik doe aan zwemmen, spinnen, af en toe hardlopen) winkelen, bios of ergens een high tea of een hapje te eten en wijntje te drinken. Verder werk ik full time.

Wellicht dat we via app of mail verder kunnen praten?

Groetjes, Miranda
Hoi Toefje,

Ik woon zelf nog maar een half jaar in Delft en ken nog maar heel weinig mensen hier.

Begrijp dus wel wat je bedoeld. Ik mis het om gewoon even naar een vriendin toe te kunnen fietsen voor een kopje thee en gezelligheid!

Als je wilt mag je me mailen, kim_rijn@hotmail.com

Groetjes Kim
Ik heb je gemaild Kim!
Miranda, ik denk dat ik jou al 'ken' op Whatsapp..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven