Vriendinnen Groningen 30+

31-07-2010 17:46 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Als je je in het onderstaande herkent, dan zou het leuk zijn als je reageert (als het je ook wat lijkt natuurlijk!):

Ik (33jr) heb een leuk leven, leuke baan en leuke vrienden en vriendinnen, maar die beginnen zo langzamerhand te settelen, trouwen, kindjes, etc. Dus echt heel veel spontaans is er niet meer bij, alles moet gepland worden en je blijft een beetje in hetzelfde kringetje hangen. Nieuwe mensen ontmoeten is er niet echt meer bij. En het lijkt me zo leuk om op zaterdagavond weer even lekker uit mijn dak te gaan, drankje doen, gezellig kletsen, beetje dansen, natuurlijk bioscoopje, theater, concerten, etc. Lijkt je dat ook leuk en ben je 30+, dan kunnen we misschien wat afspreken om te kijken of het klikt en of de interesses overeenkomen. Wie weet is dat het begin van een leuke meiden-stappen-en-leuke-dingen-doe-club!

Grtz, Jolanda (jootje001@hotmail.com)
Hoi Jolanda,

Ik word aankomend weekend 30 :-) en ben single. Ik herken je verhaal. Ik woon 30 km van Groningen vandaan, maar ben er elke week te vinden om salsa lessen te volgen. Misschien kunnen we eens mailen of msn-en om te zien of het klikt?

Groetjes

Gerda
Hey Jolanda,

Je berichtje spreekt me erg aan. Je beschreven interesses komen overeen met die van mij. Het lijkt me leuk om nader kennis met je te maken en te kijken of het klikt.

Ik ben 30 (over 1 maand 31), single en woon sinds 1,5 week weer in Groningen.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven