vriendinnen in Dordt???

29-10-2009 12:51 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik woon sinds een jaar ongeveer in Dordrecht, met mijn vriend samen (die eigenlijk door de week in Breda op de KMA zit) en nu wil ik hier graag leuke mensen leren kennen, want het schiet nog niet echt op....!

Ik ben AIO in Tilburg, en ben dus s avonds niet echt vroeg thuis, maar het lijkt me leuk om de stad (en cafeetjes etc) beter te leren kennen, en verder hou ik van theetjes drinken, naar de bioscoop gaan, winkelen, etc etc... Ben sinds vorig jaar op yoga gegaan hier (superrelaxed!) en speel saxofoon (ook sinds 2 jaar, dus ben nog geen held)

Maar: WIE WOONT ER IN DORDRECHT en vindt het ook leuk om leuke dingen te doen?!?!?!?!

Groetjes!

Dorina
oh ja, en ben 28 jaar...
Heej Dorina,

Het lijkt me leuk om ook nieuwe mensen te ontmoeten hier in Dordt. Toevallig heb ik gisteren met een groepje afgesproken die ik had ontmoet via Flair. Was gezellig!

Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Ilse, 26 jaar en kom dus ook uit Dordt. Ik sta voor de klas. Ik hou van winkelen, lezen, uitgaan, zwemmen, kletsen etc.

Ik hoop dat nog meer meiden zich aanmelden!!!

Groetjes Ilse
Haha, Ilse, nou ben dan in ieder geval niet de enige hier in Dordrecht:) Heb net op Flaironline gereageerd, mn zus had me gister een sms gestuurd dat ze daar had gelezen dat ene Marlies ook mensen wilde leren kennen ;) Heb daar dus net op gereageerd... Maar net te laat dus, als jullie donderdag hadden afgesproken. Nou ja, volgende keer ben ik er dan zeker wel bij! Was het leuk? Lijkt me spannend, als een soort blinddate

Hou me op de hoogte van de plannen! Anders spreken we gewoon een keer af voor koffie/thee/wijntjes/winkelsessies

Groetjes en fijn weekend nog!

Dorina
Hoi meiden,

Ik zag jullie oproepjes en dacht: dat is gezellig!

Woon zelf in Zwijndrecht, ben 27 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes, Marielle
Hoi Ilse en Marielle,

Ik begin onderhand wel zin te krijgen in theetjes/wijntjes ergens hier in Dordt.... hebben jullie misschien komende week een keer tijd (bv woensdagavond?) of volgende week (ma/di/woe zou mij het beste uitkomen)...???

Hoop te horen.... misschien kunnen we trouwens beter via E-mail, telefoon of hyves of facebook oid gaan communiceren, niet?

Groetjes en fijne avond nog!

Dorina
Hoi Dorina,

Ik las je oproepje en het toevallige is dat ik Ilse ook ken.

Ik woon ook in Dordt ben 27 jaar, woon samen met mijn vriend. Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om leuke dingen mee te doen. Ik ben ook van plan om yoga te gaan doen, misschien kun jij mij de laatste zet geven ;) haha.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Nathalie
Hey meiden!

Het lijkt me leuk om binnenkort iets af te spreken, want ook ik ben wel klaar voor een theetje / wijntje

Dorina, ik stuur je anders mijn email adres via een prive berichtje.

Groetjes,

Marielle
Hoi!

Mijn vriend en ik (29) zijn druk op zoek naar een huisje in Dordrecht. Hebben al veel huisjes bekeken, maar helaas nog niet gevonden wat we zoeken....

We wonen nu in Zeeland, mijn vriend werkt in Breda (luchtmacht) en ik in Rotterdam (sportconsulent bij MEE), daarom willen we in Dordrecht gaan wonen.

Het kan dus nog even duren voordat we in Dordrecht wonen, maar zou het tegen die tijd leuk vinden om leuke dingen te kunnen doen met andere meiden uit Dordrecht. Ik ken er namelijk niemand (mijn vriendinnen wonen verspreid over het land, vooral richting het noorden, waar ik vandaan kom), dus ik hoop via dit forum wat leuke meiden te leren kennen om leuke dingen (winkelen, kopje thee, glaasje wijn, koken, filmpje enz) te ondernemen.

wie weet tot snel in Dordrecht!?
Hoi meiden!

Ik ben een geboren en getogen dordtse en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen! En aangezien ik de stad van binnen en van buiten ken weet ik alle leuke plekjes wel te vinden ;).

Ik ben zelf trouwens net 27 jaar geworden en woon samen. Ben momenteel druk aan het solliciteren naar een baan in de (online) communicatie en verder druk met mijn favoriete hobby: dansen.

Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes,

Marjolijn
Hoi Marjolijn,

Toevallig hebben we net voor vanavond afgesproken om 20.00 in cafe de Tijd. Als je zin hebt.....?

Anders kun je me een prive berichtje sturen met je mailadres en dan kun de volgende keer mss mee!

Groetjes,

Marielle
Mijn naam is Irene en het lijkt me ook wel leuk om in contact te komen met jou/jullie. Ik woon in Dordrecht en wil graag lieve vriendinnen ontmoeten. Hoe was jullie meeting? Volgende keer lijkt het me gezellig om mee te gaan.
Hallo, mijn naam is Linda, 28 jaar en ik woon in Papendrecht maar in de loop van volgend jaar waarschijnlijk ook in Dordrecht. Als jullie nog een keer gaan meeten (misschien een kerst/nieuwjaarsborrel drinken?) ben ik ook zeker geinteresseerd. Ik werk trouwens in Rotterdam.
Hallo Irene en Linda,

Wat leuk dat jullie gereageerd hebben. Als jullie je mail adres aan mij geven via een prive bericht ofzo dan kunnen jullie de volgende keer mee, gezellig. Er zijn plannen om morgenavond af te spreken maar dat zijn we nog aan het regelen.

Groetjes,

Nathalie
Hoi Nathalie,

Als het goed is heb ik je een vriendenuitnodiging gestuurd. Volgens mij moet jij die bevestigen ofzo, dan kan ik je daarna mijn emailadres sturen.

Groetjes,

Linds
Hoi Linda,

Ik heb het bevestigd, maar de site doet raar dus ik hoop dat het goed is gegaan.

Groetjes,

Nathalie
Hallo Linda en Irene,

Wij hebben vanavond afgesproken bij Miro op het Scheffersplein in Dordrecht om 20.30.

Als jullie zin hebben zijn jullie van harte welkom.

Groetjes,

Nathalie
Was het gezellig Gisteren was helaas te kort dag om erbij te kunnen zijn. Laat maar weten of jullie weer een keer afspreken dan probeer ik aan te schuiven.

Groetjes!
Hallo meiden,

Ik heb jullie mailadres nog niet ontvangen, zouden jullie dit alsnog willen doen.

groetjes,

Nathalie
Het lukt mij niet om mijn e-mail adres te verzenden dus doe ik het zo:

irene_g11@hotmail.com

Jammer dat ik nu pas het berichtje over Miro lees. Had er graag bij willen zijn. Was het gezellig? Vast wel. Volgende keer ben ik van de partij!
Ha meiden,

Wat leuk om jullie enthousiaste mailtjes te lezen, het klinkt gezellig! Ik woon nu nog in Breda maar wil z.s.m. verhuizen naar Dordrecht in verband met mijn werk daar. Ik zou het dus leuk vinden wat meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen; theeleuten, het cafe in, de bioscoop, sporten of andere gezellige dingen..

Dorina; wat grappig om te lezen dat je aan yoga doet in Dordt en sax speelt. Dat zijn allebei dingen die ik graag wil gaan oppakken!! Waar doe jij yoga?

Zo te lezen hebben jullie al een tijdje contact met elkaar?! Ik zou het leuk vinden om me eens aan te sluiten.

Groetjes, Marleen (ik ben trouwens 26)
Hoi Marleen en anderen (waarop ik nog niet gereageerd had...),

we hebben al een paar keer afgesproken, maar iedereen is welkom ook een keer (of vaker) te komen. Hebben nu even geen afspraken/thee-/wijndates staan, maar als je wilt, stuur dan even je emailadres!!! (Marleen, Nynke?)

Ik kijk niet meer echt op dit forum, maar je kunt me wel prive je emailadres sturen.... of anders via irene? Die staat hier al met mailadres en al in!

Misschien tot snel!??!

Dorina

PS: Nyn.. grappig dat jouw vriend dus ook in Breda zit! Mijn vriend = landmacht, gaat va feb naar Amersfoort voor jaar voor VTO cav-verkenning....

PPS: Marleen: yoga bij okindo.nl, op de museumstraat hier in Dordt. Nieuwe cursusperiode begint vanaf morgenavond (op ma/di/woe avond zijn er lessen)... Echt leuke lessen!! Kan het je aanraden!!!!
Hoi Dorina,

Het lijkt me ook leuk om eens af te spreken, leuk initiatief! Ik ben 27 jaar en woon sinds 2 jaar (weer) in Dordrecht. Het lukte me niet je een prive bericht te sturen met mijn email adres, dus ik hoop dat je dit berichtje nog leest.

Groetjes Ingeborg
Hai Dorina,

Wat fijn dat je toch nog even op dit forum kijkt en reageert! Ook mij lukt het niet jou een persoonlijk berichtje te sturen. Ik had inderdaad al een mailtje gestuurd naar Irene, maar nog geen reactie. Dus toch maar zo; Ik ben te bereiken via marleenvandijk1983@gmail.com.

Die yoga klinkt goed.. hoor graag binnenkort meer daarover, maar lijkt me handig via andere kanalen ;) Leuk van je te horen (bij voorkeur via mijn mail)!

Groetjes, Marleen
Hoi Allen

wat leuk om te lezen dat meer mensen opzoek zijn om mensen te leren kennen in Dordrecht!

Ik woon hier sinds een aantal maanden, gaan samenwonen. Ben 26 jaar, werk nog in Utrecht (waar ik voorheen woonde) en hou van dansen salsa, modern, klassiek. Yoga is ook fijn!

Is er binnenkort weer een meet and greet?

Groetjes,

Judith

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven