Vriendinnen in Utrecht
maandag 8 augustus 2011 om 21:09
Hallo,
Afgelopen jaar ben ik begonnen met mijn studie rechten in Utrecht en sinds kort woon ik er ook, maar mijn vriendenkring naast studie- en huisgenoten is nog klein. Daarom zou ik het leuk vinden om met met andere meiden in contact te komen die ook in Utrecht studeren. Ik ben 21 jaar en vind het leuk terrasjes te pakken, te shoppen, te spinnen, naar festivals te gaan of gewoon lekker op de bank te hangen!
Laat een berichtje achter als je dit aanspreekt,
Groetjes Lotte
Afgelopen jaar ben ik begonnen met mijn studie rechten in Utrecht en sinds kort woon ik er ook, maar mijn vriendenkring naast studie- en huisgenoten is nog klein. Daarom zou ik het leuk vinden om met met andere meiden in contact te komen die ook in Utrecht studeren. Ik ben 21 jaar en vind het leuk terrasjes te pakken, te shoppen, te spinnen, naar festivals te gaan of gewoon lekker op de bank te hangen!
Laat een berichtje achter als je dit aanspreekt,
Groetjes Lotte
maandag 8 augustus 2011 om 22:24
Hoi Lotte,
Jouw berichtje spreekt me wel aan.
Ik ben 22 jaar (bijna 23) en woon in Zeist.
Vanaf september ga ik weer studeren; Pedagogische Wetenschappen aan de UU.
Er is ook een groepje meiden uit Utrecht en omgeving, we mailen wat en proberen zo nu en dan wat leuke dingen te plannen.
Zo gaan we morgen wat drinken en naar de bioscoop met een aantal.
Heb je een email adres? Dan kan ik je eventueel bij het groepje voegen als je dat ook leuk vindt.
Jouw berichtje spreekt me wel aan.
Ik ben 22 jaar (bijna 23) en woon in Zeist.
Vanaf september ga ik weer studeren; Pedagogische Wetenschappen aan de UU.
Er is ook een groepje meiden uit Utrecht en omgeving, we mailen wat en proberen zo nu en dan wat leuke dingen te plannen.
Zo gaan we morgen wat drinken en naar de bioscoop met een aantal.
Heb je een email adres? Dan kan ik je eventueel bij het groepje voegen als je dat ook leuk vindt.