Vriendinnen omg. 0599
woensdag 28 december 2011 om 10:00
Hoi Allemaal,
Ik doe eens een weer keer gek
Ik heb zat kenissen.. Maar een echte vriendin mis ik toch wel een beetje.
iemand waar je heerlijk jezelf kunt zijn, die van shoppen houd,terrasje pakken, gek op een kop thee is. Heerlijk onderuit gezakt op de bank film kijken. Wandelen, Zwemmen. Kortom een vriendin waar je alles mee kunt delen.
Alle reakties zijn meer dan welkom. Meiden uit de omgeving 0599 hebben mijn voorkeur. Het is erg leuk om zo even bij elkaar op de stoep te staan, En een echte vriendschap staat natuurlijk niet gebonden aan een plaats.. En bijna iedereen heeft een auto
Maar het is gewoon fijn zo even snel bij elkaar aan te waaien.
Ik ben 29 jaar, ik ben getrouwd en we hebben twee kinderen. 4 jaar en een van 15 maand.
Genoeg over mijzelf nu ben ik benieuwd naar jouw profiel
Groetjes Marmay
Ik doe eens een weer keer gek
Ik heb zat kenissen.. Maar een echte vriendin mis ik toch wel een beetje.
iemand waar je heerlijk jezelf kunt zijn, die van shoppen houd,terrasje pakken, gek op een kop thee is. Heerlijk onderuit gezakt op de bank film kijken. Wandelen, Zwemmen. Kortom een vriendin waar je alles mee kunt delen.
Alle reakties zijn meer dan welkom. Meiden uit de omgeving 0599 hebben mijn voorkeur. Het is erg leuk om zo even bij elkaar op de stoep te staan, En een echte vriendschap staat natuurlijk niet gebonden aan een plaats.. En bijna iedereen heeft een auto
Ik ben 29 jaar, ik ben getrouwd en we hebben twee kinderen. 4 jaar en een van 15 maand.
Genoeg over mijzelf nu ben ik benieuwd naar jouw profiel
Groetjes Marmay
donderdag 29 december 2011 om 21:57
zondag 15 januari 2012 om 12:50
zondag 15 januari 2012 om 16:40