Vriendinnen omg. 0599

28-12-2011 10:00 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik doe eens een weer keer gek ;)

Ik heb zat kenissen.. Maar een echte vriendin mis ik toch wel een beetje.

iemand waar je heerlijk jezelf kunt zijn, die van shoppen houd,terrasje pakken, gek op een kop thee is. Heerlijk onderuit gezakt op de bank film kijken. Wandelen, Zwemmen. Kortom een vriendin waar je alles mee kunt delen.

Alle reakties zijn meer dan welkom. Meiden uit de omgeving 0599 hebben mijn voorkeur. Het is erg leuk om zo even bij elkaar op de stoep te staan, En een echte vriendschap staat natuurlijk niet gebonden aan een plaats.. En bijna iedereen heeft een auto ;) Maar het is gewoon fijn zo even snel bij elkaar aan te waaien.

Ik ben 29 jaar, ik ben getrouwd en we hebben twee kinderen. 4 jaar en een van 15 maand.

Genoeg over mijzelf nu ben ik benieuwd naar jouw profiel

Groetjes Marmay
Hoi Marmay,

Ik woon zelf in die omgeving en nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!

Ik ben 31, getrouwd en heb 2 kinderen van 4 en 2 jaar. Echte hobby's nu niet meer actief, vroeger altijd paard gereden en daar nog steeds wel wat actief mee met organisatie dingen.

Groetjes Padababa
Nog even als aanvulling: wat ik vooral mis is iemand waar je zo even bij binnen kunt wandelen voor een kopje koffie of thee. Spontaan kan langswaaien of kan bellen als er iets is.
Ik heb je een mail terug gestuurd.
Hoi marmay & padababa

Hier nog iemand uit 0599 :-) maar woon nog niet zo lang hier...

ben 20 jaar, een stukje jonger..

en woon samen (niet getrouwd) we hebben 1 zoontje van 1 jaar en een maand en ben nu 28 weken zwanger van een meisje.

lijkt me leuk iets van jullie te horen!

groetjes Mamaaa
Hallo mamaaaa,

Als je wil mag je me wel mailen op padababa@live.nl.

Gr. Padababa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven