Vriendinnen omgeving Enschede

22-06-2014 15:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Daisy en ben 27 jaar. Ik woon sinds 3,5 jaar in Enschede, en ben vanuit Alkmaar hierheen verhuisd voor mijn toenmalige vriend.

Nu heb ik in die jaren helaas geen nieuwe vriendenkring op kunnen bouwen en merk ik dat mijn wereldje behoorlijk klein is geworden.

Ik heb wel mijn familie en vrienden in het westen, maar door de afstand zie ik die helaas niet zo vaak als ik zou willen. Daarom ben ik op zoek naar leuke, gezellige meiden in de omgeving van Enschede om samen dingen te ondernemen.

Dingen die ik zoal gezellig vind om te doen zijn een terrasje pakken, bioscoop pakken, uit eten gaan, bij mooi weer heerlijk genieten van de zonnetje aan een recreatieplas, gezellig shoppen, wandelen in het bos (eventueel met de hond erbij).

Mocht je dit aanspreken dan hoor ik het graag!

Liefs,

Daisy
..
Hoi Daisy,

Ik woon in Haaksbergen en werk in Enschede.

Ik ben 33 en 2 jaar getrouwd.

Ik vind het leuk om nieuwe contacten te maken.

Gezellig daghappen, high thea, terrasje, biosje, sauna, shoppen etc.

Groetjes, Diana

diaantje_@hotmail.com
Hey Daily,

Ik ben door het werk veel contacten verloren.

Ik ben 32, woon in Enschede met mijn 2 katten.

Zoals ik het lees hebben we wel delfde interesses. Lijkt me leuk om eens af te spreken, leuk als Dianana ook meegaat.

Ik hoor graag van jullie.

Kan me mailen op Sgt01me@gmail.com

Groetjes Marjan
Glas is half vol
Hallo ladies, ik woon sinds kort ook in Enschede en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 32 jaar, hou van salsa, hardlopen, yoga en lekker uit eten, terrasje, bioscoop, wandelen, reizen. Ik zou jullie graag eens ontmoeten. Je kunt me mailen op fleuryfiore@gmail.com
Lijkt me leuk om ook mee te doen.

gezamenlijke mail dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven