Vriendinnen Veldhoven (30+)

17-05-2009 18:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een 36 jarige vrouw uit Veldhoven. Iedereen om mij heen is gesetteld enz, en daar zit je dan alleen op de bank. Ik ben nog te jong om binnen te zitten en ik vind teveel dingen leuk om te doen. Zoals wandelen, dagtripjes, winkelen, filmpje, een terrasje pakken enz. Zit er iemand in hetzelfde schuitje? En heb je zin om leuke dingen te ondernemen? Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Evelien
hoi Evelien! Ik zit in hetzelfde schuitje! Ben ook de enige single in mijn vriendenkring en zit vaak thuis terwijl ik er eigenlijk op uit wil. Kan ik je een mail sturen? gr. Plien
Hoi Plien, leuk dat je reageert!

Wellicht kunnen we samen het schuitje op gaan vrolijken?!

Ik heb je zojuist een uitnodiging gestuurd om Vrienden te worden, wil je deze bevestigen?

Ik hoor graag van je, gr. Evelien
Hi allemaal,

Ik heb helaas geen antwoord meer gekregen, dus ik zou het heel leuk vinden om met nieuwe meiden in contact te komen!

Dus... laat wat van je horen en wie weet kunnen we het samen heel gezelli maken

gr. Evelien
Hoi Evelien,

Ik woon nu nog in Maastricht, maar ik heb een nieuwe baan in de buurt van Eindhoven, het is danook de bedoeling dat ik binnekort verhuis (hard op zoek). Lijkt me leuk om dan af te spreken.

Groetjes Yvonne
Hallo Yvonne,

Het lijkt mij ook leuk om elkaar beter te leren kennen.

Hoe gaat het met het zoeken naar een nieuwe woning en je nieuwe baan?

Ik ben zelf een jaar geleden ook verhuisd dus ik begrijp dat je nu van alles te doen hebt.

Heb je zin om alvast te emailen om verder kennis te maken?

groetjes Evelien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven