WhatsApp vriendinnen
zaterdag 17 mei 2014 om 14:03
Hoi iedereen,
Er zijn veel oproepjes van mensen die opzoek zijn naar vriendschap. Ik heb zelf laatst ook gereageerd en daar Is een leuke vriendschap uit ontstaan. Nou leek het mij wel leuk om wat vriendinnen te leren kennen buiten de stad. En om elkaar eerst te leren kennen via WhatsApp. Misschien kunnen We een groepsapp maken en bijvoorbeeld 1 x in de maand iets leuks doen met een groep meiden. Ik ben 28 jaar en kom uit Breda.
Ik hoor wel of er iemand Is die dit leuk lijkt.
Er zijn veel oproepjes van mensen die opzoek zijn naar vriendschap. Ik heb zelf laatst ook gereageerd en daar Is een leuke vriendschap uit ontstaan. Nou leek het mij wel leuk om wat vriendinnen te leren kennen buiten de stad. En om elkaar eerst te leren kennen via WhatsApp. Misschien kunnen We een groepsapp maken en bijvoorbeeld 1 x in de maand iets leuks doen met een groep meiden. Ik ben 28 jaar en kom uit Breda.
Ik hoor wel of er iemand Is die dit leuk lijkt.
zaterdag 17 mei 2014 om 14:17
Hoi zoetzuurtje,
Leuk idee!
Ik ben zelf 25 en woon binnenkort weer in roosendaal ( dus ook nog best dichtbij ).
Je kan mij mailen op c_viva2014@hotmail.com , want vind het persoonlijk makkelijker in contact komen via de mail.
Lijkt mij leuk iets van je te horen.
Leuk idee!
Ik ben zelf 25 en woon binnenkort weer in roosendaal ( dus ook nog best dichtbij ).
Je kan mij mailen op c_viva2014@hotmail.com , want vind het persoonlijk makkelijker in contact komen via de mail.
Lijkt mij leuk iets van je te horen.
zaterdag 17 mei 2014 om 16:25
zaterdag 17 mei 2014 om 19:14
Hallo dames,
Lijkt mij ook erg leuk. Ik ben 29 en kom uit Den Bosch
Is er nog plek in de whatsappgroep?
la_funkygirl@hotmail.com
Lijkt mij ook erg leuk. Ik ben 29 en kom uit Den Bosch
Is er nog plek in de whatsappgroep?
la_funkygirl@hotmail.com
zaterdag 17 mei 2014 om 19:56
zaterdag 17 mei 2014 om 20:31
zaterdag 17 mei 2014 om 22:49
Hey mij lijkt het ook leuk. Ik ben 24 en ik woon in Amsterdam. Mijn email is zalm90@outlook.com
zaterdag 17 mei 2014 om 23:03
zondag 18 mei 2014 om 02:20
zondag 18 mei 2014 om 07:24
Hier ben ik nog even.
Ik heb inmiddels een mailadres aangemaakt: chipsoven@gmail.com
Lijkt mij leuk om mee te kletsen.
Ik heb inmiddels een mailadres aangemaakt: chipsoven@gmail.com
Lijkt mij leuk om mee te kletsen.
zondag 18 mei 2014 om 09:17
zondag 18 mei 2014 om 14:03
Leuk dat er al zoveel reacties zijn! Ik zal zo een mail sturen naar degene die hun email adres hebben neergezet. Voor degene die zelf liever mailen kunnen mailen naar dreamer076@outlook.com. We hebben in ieder geval al genoeg meiden om een dagje te plannen
zondag 18 mei 2014 om 14:26
quote:ovenchips schreef op 17 mei 2014 @ 20:31:
Hoi!
Ik ben Ovenchips, omgeving drechtsteden.
Weet niet of het leeftijdsgebonden is, want ik ben 38.
Maar ga graag nog wel eens uit en vind het ook wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik heb alleen geen mailadres wat ik hier neer kan zetten...Wat mij betreft Is het niet leeftijdsgebonden hoor! Ik zie je mailtje dus graag verschijnen
Hoi!
Ik ben Ovenchips, omgeving drechtsteden.
Weet niet of het leeftijdsgebonden is, want ik ben 38.
Maar ga graag nog wel eens uit en vind het ook wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik heb alleen geen mailadres wat ik hier neer kan zetten...Wat mij betreft Is het niet leeftijdsgebonden hoor! Ik zie je mailtje dus graag verschijnen
zondag 18 mei 2014 om 15:58
Ik ben 21 jaar en kom uit borculo in de buurt van Deventer.
Ook ik doe graag mee!
Carinejwt@hotmail.com
Ook ik doe graag mee!
Carinejwt@hotmail.com