Wie gaat er mee een drankje/sapje drinken in Zeist!!!
woensdag 25 maart 2009 om 11:46
Nou hier is ie dan!!!
Ik woon net in Zeist en ben op zoek naar meiden die het leuk vinden om eens een drankje/sapje te gaan drinken in het o o o zo mooie Zeist!!
Ik ben 17 weken zwanger nou maakt het niet uit of je wel of niet zwanger bent of al een kleine hebt.. Gewoon ff gezellig doen..
Groetjes Sminky.
Ik woon net in Zeist en ben op zoek naar meiden die het leuk vinden om eens een drankje/sapje te gaan drinken in het o o o zo mooie Zeist!!
Ik ben 17 weken zwanger nou maakt het niet uit of je wel of niet zwanger bent of al een kleine hebt.. Gewoon ff gezellig doen..
Groetjes Sminky.
woensdag 1 april 2009 om 07:26
dinsdag 14 april 2009 om 20:40
Hoi,
Sorry dat ik nu pas reageer,
Heb het erg druk gehad, mijn zwager en mijn schoonzus gaan bijna trouwen, en mijn ouders zijn bijna 25 jaar getrouwd. Moet een hoop regelen..
Misschien is het ook makkelijker om email adressen uit te delen.. ik kijk iets vaker op mijn mail als op viva.nl Dan kunnen we iets makkelijker wat afspreken.
Groetjes Melanie
Sorry dat ik nu pas reageer,
Heb het erg druk gehad, mijn zwager en mijn schoonzus gaan bijna trouwen, en mijn ouders zijn bijna 25 jaar getrouwd. Moet een hoop regelen..
Misschien is het ook makkelijker om email adressen uit te delen.. ik kijk iets vaker op mijn mail als op viva.nl Dan kunnen we iets makkelijker wat afspreken.
Groetjes Melanie
vrijdag 17 april 2009 om 07:10
Leuk Melanie en suusenco. Aanstaande vrijdag lukt mij niet maar volgende week vrijdag middag de 24e zou ik er om 2 uur kunnen zijn..Of anders woensdag middag de 22e.. Leuk dat je je dochter mee neemt.. Ik neem de mijne ook mee maar die zit nog in mijn buik.... De boswerf, ik weet niet waar dat zit maar als je een adres hebt dan kom ik er wel achter.. Leuk heb er nou al zin in...
Groetjes Sminky..
Groetjes Sminky..
zaterdag 18 april 2009 om 19:34
Vrijdag vind ik en goed idee. Ik kan rond 15 uur; guppie slaapt nog tussen de middag. Boswerf is vooral leuk bij mooi weer (http://www.nmczeist.nl/300.php). Zullen we ff contact houden? Is 15 uur voor jou/jullie ook goed? je kunt me ook mailen: info voor mijn naam en .nl erachter .
dinsdag 21 april 2009 om 22:04
woensdag 22 april 2009 om 21:43
vrijdag 24 april 2009 om 09:48