Wie gaat er mee een drankje/sapje drinken in Zeist!!!

25-03-2009 11:46 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou hier is ie dan!!!

Ik woon net in Zeist en ben op zoek naar meiden die het leuk vinden om eens een drankje/sapje te gaan drinken in het o o o zo mooie Zeist!!

Ik ben 17 weken zwanger nou maakt het niet uit of je wel of niet zwanger bent of al een kleine hebt.. Gewoon ff gezellig doen..

Groetjes Sminky.
topic is verplaatst naar het prikbord!
Hoi Sminky,

Ik om wel bij jou uit de buurt, en vind het leuk om eens iemand te leren kennen buiten mijn kennissenkring om.

Zou het leuk vinden om een keertje wat te gaan drinken!

Ik hoor het wel!

Groetjes Melanie
Hoe oud mogen we zijn? Kom ook redelijk uit de buurt
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben 31 jaar, maar voel me geen 31!!! Melanie gezellig!!

Hoe en wat spreken we af.. Ik moet wel toegeven dat ik de aankomende weken druk ben maar ik kan vast een gaatje vinden..

Groetjes Sminky
klinkt gezellig

ik werk in Zeist... telt dat ook ;) ?

dus smincky, melanie, fame en vlinder ...

Ik kan overdag zowiezo wel vaak een plekje vrij maken in mijn agenda voor een sapje

Groetjes
Natuurlijk is dat oke!! Ik ga nu werken maar morgen middag (vrijdag) check ik weer ff de berichten..

Gezellig trouwens..

Groetjes..
ben benieuwd of er nog meer reacties komen

ik weet nog niet zo heeel goed hoe dit forum werkt, maar als je wil mailen is dat misschien makkelijker...?

nou, werkse in iedergeval!

(ik ben trouwens 25, geen kids, woon wel samen )

Groetjes!
Hoi ik denk dat het via de mail het makkelikste is.

Ik heb alleen overdag geen tijd ik werk fulltime en kan dus alleen in het weekend.

(ik ben trouwens 20, maar zo vole ik me niet. Heb ook nog geen kinderen ben al wel getorouwd.)

Groetjes
Sorry dames, dat ik nu pas reageer, ben erg druk geweest op mijn werk en thuis. Maar laten we wat afspreken. In het weekend vind ik een goed idee.. Wanneer kunnen jullie.. We kunnen in de middag wel ff een sapje/drankje pakken..

Ik hoor wel van jullie!!
Ik ook, ik ook .
Joehoe!!

Zijn jullie er nog?
Yes ben er nog!!

Alleen van de andere hoor ik niks meer..

Gaan wij een bakkie doen ???

Grroetjes Sminky
Hoi,

Sorry dat ik nu pas reageer,

Heb het erg druk gehad, mijn zwager en mijn schoonzus gaan bijna trouwen, en mijn ouders zijn bijna 25 jaar getrouwd. Moet een hoop regelen..

Misschien is het ook makkelijker om email adressen uit te delen.. ik kijk iets vaker op mijn mail als op viva.nl Dan kunnen we iets makkelijker wat afspreken.

Groetjes Melanie
Is prima Sminky en Melanie: hoe zullen we het afspreken? Kunnen jullie misschien vrijdagmiddag? Neem ik waarschijnlijk wel mijn peuterdochter mee. Bij De Boswerf misschien als het lekker weer is?
Leuk Melanie en suusenco. Aanstaande vrijdag lukt mij niet maar volgende week vrijdag middag de 24e zou ik er om 2 uur kunnen zijn..Of anders woensdag middag de 22e.. Leuk dat je je dochter mee neemt.. Ik neem de mijne ook mee maar die zit nog in mijn buik.... De boswerf, ik weet niet waar dat zit maar als je een adres hebt dan kom ik er wel achter.. Leuk heb er nou al zin in...

Groetjes Sminky..
Vrijdag vind ik en goed idee. Ik kan rond 15 uur; guppie slaapt nog tussen de middag. Boswerf is vooral leuk bij mooi weer (http://www.nmczeist.nl/300.php). Zullen we ff contact houden? Is 15 uur voor jou/jullie ook goed? je kunt me ook mailen: info voor mijn naam en .nl erachter .
Vrijdag is oke.. Laten we de boswerf aanhouden (hopen op mooi weer) Ik ben daar om 3 uur...

Tot dan.. Groetjes Sminky..
Leuk . Ik zie er ongeveer zo uit als mijn avatar en mijn dochter is een blonde blije peuter . Check 's morgens nog ff dit topic, just in case, dan doe ik dat ook. Mocht er iets tussenkomen, mail me dan.

Leuk je te ontmoeten :)! Nog meer Zeister vrouwen die willen komen? Iedereen is welkom!
Hee Sminky,

Het spijt me heel erg, maar ik wil onze afspraak verschuiven. Een goede vriendin staat op het punt te bevallen en ik wil voor die tijd nog graag naar haar toe. Vrijdag was de enige optie en omdat ze bij Den Haag woont, maak ik er een dag van.

Zullen we het verzetten?
Hoi hoi..

Ik wilde net mailen dat ik ook de afspraak wil verzetten.. Volgende week ben ik een weekje vrij dus laten we dan via viva nog even mailen over wanneer we afspreken.. Veel succes met je vriendinnetje (spannende tijden)

Fijn weekend..

Liefs Sminky
Hoi Sminky,

Gelukkig dat je nog ff checkte . Komende week werk ik en daarna ben ik op vakantie. Laat maar weten wat je voorstelt.

Hoe gaat t met jouw zwangerschap?

Jij ook een fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven