wijntoer Rotterdam

21-05-2012 18:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam heeft ontzettend veel leuke wijnbars ,die over het algemeen worden bezet door leuke mensen, zoals wij ;) Er gaat toch niets boven het genot van een lekker glaasje wit of rood in het gezelschap van vriendinnen? Dat dacht ik! En misschien een lekker hapje erbij (dan heb ik het niet over de mannen in de bewuste wijnbar, dames…)

Dus heb ik het plan opgevat voor de eerste officiële ladies only wijntoer Rotterdam! Een avondje wijnbarhoppen, in elke wijnbar een wijntje drinken. En nieuwe meiden leren kennen natuurlijk. Want na de wijntoer kunnen er natuurlijk meer van dit soort leuke initiatieven worden ontplooid.

Die wijntoer dus. Dat gaan we doen op zaterdag 16 juni vanaf een uur of 17 tot laat…misschien kunnen we het eerste wijntje wel doen in de zon. Hmmmm. Doelgroep: zo ongeveer dertigers ;)

Stuur me maar een berichtje als je mee wil! Gezellig.

Ook komt er een facebookgroep.

Ik neem er vast eentje he. ’t Is tenslotte maandag. *Oh*
Leuk idee maar zoals je het nu schrijft (in combinatie met je nick) lijkt het net alsof je van een commercieel bedrijf ofzo bent.
Haha nee niet bepaald ;)
LEUK! ik ben voor
have fun
Leuk! Mag alleen nu even een maand of 7 geen wijn meer...
Hanna! Dan moet je het even uitstellen de wijntjes! Dat word dan volgend jaar. Misschien dan een nieuwjaars borrel;-) dan maar een alcohol vrij sapje , ook gezellig toch? Ik ben voor!
have fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven