wijntoer Rotterdam
maandag 21 mei 2012 om 18:47
Rotterdam heeft ontzettend veel leuke wijnbars ,die over het algemeen worden bezet door leuke mensen, zoals wij
Er gaat toch niets boven het genot van een lekker glaasje wit of rood in het gezelschap van vriendinnen? Dat dacht ik! En misschien een lekker hapje erbij (dan heb ik het niet over de mannen in de bewuste wijnbar, dames…)
Dus heb ik het plan opgevat voor de eerste officiële ladies only wijntoer Rotterdam! Een avondje wijnbarhoppen, in elke wijnbar een wijntje drinken. En nieuwe meiden leren kennen natuurlijk. Want na de wijntoer kunnen er natuurlijk meer van dit soort leuke initiatieven worden ontplooid.
Die wijntoer dus. Dat gaan we doen op zaterdag 16 juni vanaf een uur of 17 tot laat…misschien kunnen we het eerste wijntje wel doen in de zon. Hmmmm. Doelgroep: zo ongeveer dertigers
Stuur me maar een berichtje als je mee wil! Gezellig.
Ook komt er een facebookgroep.
Ik neem er vast eentje he. ’t Is tenslotte maandag. *Oh*
Dus heb ik het plan opgevat voor de eerste officiële ladies only wijntoer Rotterdam! Een avondje wijnbarhoppen, in elke wijnbar een wijntje drinken. En nieuwe meiden leren kennen natuurlijk. Want na de wijntoer kunnen er natuurlijk meer van dit soort leuke initiatieven worden ontplooid.
Die wijntoer dus. Dat gaan we doen op zaterdag 16 juni vanaf een uur of 17 tot laat…misschien kunnen we het eerste wijntje wel doen in de zon. Hmmmm. Doelgroep: zo ongeveer dertigers
Stuur me maar een berichtje als je mee wil! Gezellig.
Ook komt er een facebookgroep.
Ik neem er vast eentje he. ’t Is tenslotte maandag. *Oh*