Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Besmet en mensen buiten

24-03-2020 23:19 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben besmet en ik ben al 10 dagen volledig in quarantaine. Ik heb het overgenomen van een collega (haar man is in Iran geweest).

In mijn dorp zie ik nog steeds veel mensen buiten lopen en daar erger ik mij aan. Ouderen die gewoon gaan wandelen, wat denken ze wel niet? Kinderen die nog steeds buiten spelen in speeltuinen.

Mijn achtertuin grensd aan een grasveld waar ook een paar speeltoestellen zijn. Ik hoor kinderen daar dagelijks spelen.

Ik kreeg een voetbal in de tuin. Kinderen kwamen aan de deur, maarja ik doe niet open. Via het raam uitgelegd dat ik niet open doe. Toen kwam een ouder aan de deur, ook uitgelegd dat ik besmet ben en dat ik niet open doe. Ik wil ook niet de bal aanraken en terug gooien gaat niet door de horen bomen achter. Ik ben zo ziek dat ik de kracht niet eens heb om dat te kunnen.

Ik snap gewoon niet waarom mensen hun kinderen buiten laten spelen. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik begin langzaam weer energie te krijgen en kan weer de trap op zonder te hijgen. Ik ben er bijna van af. Dit wens je echt niemand toe. Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie.
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws, TO! :thumbsup:
Hopelijk zet algeheel herstel nu snel door en kun jij weer veilig naar buiten in de wetenschap dat jij iig geen anderen kunt besmetten en ook niet bang hoeft te zijn om het te krijgen.

Beterschap!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Fijn om te lezen ExodusRedux! Doe rustig aan! Hoe gaat het met je vriend? Ik las ergens dat hij ook ziek was geweest? Of ben ik me vergist? Hier alles goed met mijn vriend en mij! Sterkte en beterschap verder voor jullie beiden! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
25-03-2020 08:25
Die arme bol.com bezorger mag wél iets overhandigen aan mogelijk besmette mensen?

Wat is het verschil met die bal teruggeven?
Dat zij met zekerheid besmet is. Quarantaine is quarantaine.

En de bol.com bezorger kan contactloos afleveren hé, gewoon aanbellen en bij de deur zetten. Doen ze hier altijd zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven