Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Complottheorieën

20-03-2020 13:24 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ben ik de enige die zich helemaal gek maakt na complottheorieën over corona gelezen te hebben? Dat maakt mij momenteel banger dan het virus zelf. Moet even van mij af schrijven, vandaar dit bericht.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toevoeging vanuit moderators: Bij deze willen wij de lezers en meepraters in dit toipc erop wijzen dat niet alles wat je op het internet (en daarbij het VIVA forum) leest, op waarheid berust. Raadpleeg daarvoor altijd officiele bronnen zoals het RIVM.

Vriendelijke groet, Moderatorteam Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-05-2020 16:09
47.95% gewijzigd
Zazamaenade schreef:
08-04-2020 16:34
Tantejans, een heel persoonlijke vraag: hoe kan het toch dat die man (je ex inmiddels toch?) zoveel invloed op je heeft?

Echt hoor, verdiep je eens in de geschiedenis van (antisemitische) complottheorieën; het verhaal over kinderoffers is één van de oudste trucs om de massa op te hitsen ( tegen de joden toendertijd). Dat gebeurde honderden jaren geleden ook al.
Zelf geloof ik dus juist níet in dat verhaal over die kindoffers.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn voorgaande posts, het is zelfs de reden dat mijn vriend en ik bijna uit elkaar gingen, ik kan zelf bijzonder weinig met dat verhaal.

Ik geloof eerder dat er dus een vorm van psychologische oorlog wordt gevoerd met gebruikmaking van een op zich wel echt virus, wat soms in uitzonderlijke gevallen dodelijk kan zijn, maar wat voor de meeste mensen niet meer is dan een griep of zelfs een verkoudheid of zelfs geen klachten geeft.

Óf er is geen complot en het virus wordt overschat door degenen met de verantwoordelijkheid uit angst dat het wordt onderschat.
Alle reacties Link kopieren
Mooi stuk, BGB

dank.

Ik snap echt niet dat mensen maar steeds 'kritisch kijken' naar wetenschappers en de reguliere pers, maar blindelings aanlopen achter vage en rare theorieën van onbekende mensen. Echt, waarom?

Gebrek aan control en duidelijkheid en het gevoel dat er geen toeval is, maar 'alles moet kloppen' kan ik me wel enigszins in vinden. Vroeger was er God, die de uitleg van alles was. Deze is weggevallen, dus moet die orde ergens anders vandaan komen.

En roepen dat het coronavirus een hoax is, lijkt me enorm kwetsend voor mensen, die zo hard werken om patiënten op de IC in leven te houden en anderen die dierbaren zijn kwijtgeraakt aan het virus. (maar nu niet naar de begrafenis/crematie mogen)

Zo bot.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
08-04-2020 16:07
Ik vind het niet zo vreemd allemaal hoor. Met al die dieren die zo nodig gegeten moeten worden in de wereld hebben mensen zo’n virus zo te pakken. Het is een wonder dat dit niet eerder gebeurd is.
En die dingen die jij zo raar vindt, komen gewoon doordat deze ziekte totaal onbekend was voor hij uitbrak. Dan kun je wel eens fout zitten mbt bijvoorbeeld de besmettelijkheid, aangezien het met voorgaande virussen wel meeviel.
Waarom zou jouw gevoel kloppen en de feiten niet?
Je kunt zeker iets vinden van hun markten. Echter zijn wij hier ook niet bepaald lekker bezig met die bio industrie. Dat geeft ook een groot gevaar.
...
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
08-04-2020 18:11
Ik denk ook iets. Maar ja, ik ben al gestaft gisteren dus ik zeg niet wat ik denk.

Maar goed, je gelooft cijfers en virologen niet en je eigen gevoel wel.
Das ook een keuze.
Ik denk dat al die virologen door China betaald worden[/b]
Aha! Daarom zag ik Kuipers en Osterhaus onlangs een loempia eten!
:idea:
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 18:23
Zelf geloof ik dus juist níet in dat verhaal over die kindoffers.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn voorgaande posts, het is zelfs de reden dat mijn vriend en ik bijna uit elkaar gingen, ik kan zelf bijzonder weinig met dat verhaal.

Ik geloof eerder dat er dus een vorm van psychologische oorlog wordt gevoerd met gebruikmaking van een op zich wel echt virus, wat soms in uitzonderlijke gevallen dodelijk kan zijn, maar wat voor de meeste mensen niet meer is dan een griep of zelfs een verkoudheid of zelfs geen klachten geeft.

Óf er is geen complot en het virus wordt overschat door degenen met de verantwoordelijkheid uit angst dat het wordt onderschat.
Er wordt toch ook aan alle kanten gezegd dat het virus in de meeste gevallen niet dodelijk is? De maatregelen zijn er vooral om de IC's niet binnen een week te laten overlopen, om de behandeling behapbaar te houden, besmettingen te spreiden. Dat is meermalen duidelijk gezegd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 15:46
Maar iets klopt er niet, echt niet en daarom denk ik dat er in dit geval misschien wel echt een complot is.

Zelf denk ik dus eerder dat dit een truc van China is om de wereldmacht te grijpen.
Enorm geslaagd tot nu toe.
Ze hebben covid19 gefaked, eerst in hun eigen land en later werd het een lopend vuurtje.
Nu dikken ze het vanuit China weer aan door te zeggen dat mensen die milde symptomen hebben gehad misschien te weinig antistoffen zouden hebben.
Zo gaat dat telkens.
Het is helemaal niet duidelijk hoeveel mensen daar gestorven zíjn, niemand hier weet wat daar gaande is.
Dus het zou een enorm opgezette hoax kunnen zijn.
Een theorie met gaten, groot genoeg om een vrachtwagen vol toiletrollen doorheen te rijden.

Kenmerkend aan complottheoriën is dat de complot-houder (China dus?) werkelijk onvoorstelbaar feilloos is en zelfs voorspellende gaven heeft.
Zo wisten ze zeker dat alles in hun voordeel zou uitpakken, ook al is er in geen 102 jaar (Spaanse Griep) geen wereldwijde epidemie geweest en is er nog nooit een geweest met alle moderne middelen als vliegtuigen, internet en DNA analyse.
Zo konden ze precies voorspellen dat verregaande maatregelen als social distance (de term is nét uitgevonden) zouden leiden tot Chinese wereldheerschappij.
Ik weet ook niet hoe China Covid-19 kan 'faken' als in Nederland, België, Italië de intensive care afdelingen vol liggen. Wat is daar 'fake' aan?
Voorlopig leidt China gigantische economische schade, maar ja, het zal allemaal wel leiden tot wereldheerschappij.

Weet je, als ze het écht gepland hadden, zouden ze van tevoren genoeg mondkapjes hebben aangemaakt zodat mijn buurvrouw niet in de buurtapp hoeft te vragen om mondkapjes. Die hadden ze namelijk voor een fortuin kunnen verkopen.
Maar.... ze waren er niet; en nu moeten naaiateliers in Europa zelf mondkapjes gaan maken.
Toch jammer, als je de toekomst 6 maanden vooruit feilloos kunt voorspellen maar niet een miljard euro verdient door een paar extra mondkapjes te maken.

In de tussentijd verliezen wij heel erg snel terrein...elke dag is er 1, we moeten onze economie redden voordat het te laat is en wij afhankelijk zijn van China
Welk 'terrein' verliezen we dan? Is Bulgarije ingenomen door China, of Praag?
1. We zijn juist afhankelijk van China
2. Dat blijkt nu
3. En daarom wordt overal in Europa juist productie opgestart om niet afhankelijk te zijn van China. Als China die gepland heeft hebben ze het niet heel slim gepland.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 18:23
Zelf geloof ik dus juist níet in dat verhaal over die kindoffers.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn voorgaande posts, het is zelfs de reden dat mijn vriend en ik bijna uit elkaar gingen, ik kan zelf bijzonder weinig met dat verhaal.

Ik geloof eerder dat er dus een vorm van psychologische oorlog wordt gevoerd met gebruikmaking van een op zich wel echt virus, wat soms in uitzonderlijke gevallen dodelijk kan zijn, maar wat voor de meeste mensen niet meer is dan een griep of zelfs een verkoudheid of zelfs geen klachten geeft.

Óf er is geen complot en het virus wordt overschat door degenen met de verantwoordelijkheid uit angst dat het wordt onderschat.
Laten we dan allemaal, of laten we zeggen 50% , tegelijkertijd een stevige griep krijgen. Ligt het land toch ook compleet plat als 50% van de dokters, leraren,bevoorraders, kassamedewerkers, verplegend personeel, noem ze allemaal maar op, twee of drie weken ziek thuis zijn ? ,
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
08-04-2020 15:48
Wat maakt dat je echt gelooft dat er opzet achter zit?
De moderne mens is gewend om controle te hebben. Dat de natuur min of meer beheersd kan worden.
Nu er zo iets onverwachts gebeurt waar we nog geen grip op hebben maakt onzeker. Een dader duiden geeft zekerheid.
En ik kon het even niet terugvinden, maar iemand schreef er iets over:

Dat het niet logisch zou zijn als China met dit complot kwam, aangezien dat te veel op zou vallen...
Natuurlijk juist niet!
Want geen weldenkend mens gaat ervan uit dat een volk zijn eigen mensen opoffert, toch?

Maar het wordt altijd gebruikt juist als argument om de verdenking van jezelf af te halen; het zou toch veel te doorzichtig zijn en er veel te dik op liggen, maar zo werkt de mens niet.

Als je bvb iets wilt stelen uit een winkel dan kun je het voorwerp het beste in volle zicht meenemen, want mensen geloven dan niet dat je iets steelt, zou toch veel te veel opvallen?

Juist niet dus.
Hoe opvallender hoe onzichtbaarder soms, mensen geloven dan gewoon hun ogen niet en omdat ze zelf zo niet om elkaar zitten en zich niet kunnen voorstellen dat iemand zoiets zo openlijk zou doen.

Bekende psychologische truc.
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 18:39
En ik kon het even niet terugvinden, maar iemand schreef er iets over:

Dat het niet logisch zou zijn als China met dit complot kwam, aangezien dat te veel op zou vallen...
Natuurlijk juist niet!
Want geen weldenkend mens gaat ervan uit dat een volk zijn eigen mensen opoffert, toch?

Maar het wordt altijd gebruikt juist als argument om de verdenking van jezelf af te halen; het zou toch veel te doorzichtig zijn en er veel te dik op liggen, maar zo werkt de mens niet.

Als je bvb iets wilt stelen uit een winkel dan kun je het voorwerp het beste in volle zicht meenemen, want mensen geloven dan niet dat je iets steelt, zou toch veel te veel opvallen?

Juist niet dus.
Hoe opvallender hoe onzichtbaarder soms, mensen geloven dan gewoon hun ogen niet en omdat ze zelf zo niet om elkaar zitten en zich niet kunnen voorstellen dat iemand zoiets zo openlijk zou doen.

Bekende psychologische truc.
Jemig zeg, meen je dat nou echt????
Doe toch eens even nuchter zeg!
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 18:23
Zelf geloof ik dus juist níet in dat verhaal over die kindoffers.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn voorgaande posts, het is zelfs de reden dat mijn vriend en ik bijna uit elkaar gingen, ik kan zelf bijzonder weinig met dat verhaal.
Waarom zet je dan dat idiote verhaal van Mel Gibson hier neer, met in een volgende post dit:
Ik vind Mel Gibson een sympathieke man zo op het eerste gezicht en ik vraag me af waarom hij erover zou liegen.
Hij is ook niet de enige die hiermee komt.
Waarom zouden meerdere mensen zulke absurde beschuldigingen uiten, als het niet waar zou zijn?
Ik heb de indruk dat je het wel degelijk half gelooft, en jezelf erg nuchter vindt omdat je het niet helemaal voor waar aanneemt.
Besef je niet dat dit een geestelijk zeer ongezonde omgeving is, een relatie met een man die dit soort verhalen gelooft waarbij het dus blijkbaar bijna je relatie kost omdat jij het niet (helemaal) gelooft? Is dat zo'n geschifte dwingeland?

De meeste van je links leiden overigens nergens heen, allemaal verwijderde onzin, en je hebt mijn link naar de Tegenpartij niet aangeklikt; dan had je geweten dat het een grap was.
nounou
Zazamaenade schreef:
08-04-2020 18:52
Waarom zet je dan dat idiote verhaal van Mel Gibson hier neer, met in een volgende post dit:


Ik heb de indruk dat je het wel degelijk half gelooft, en jezelf erg nuchter vindt omdat je het niet helemaal voor waar aanneemt.
Besef je niet dat dit een geestelijk zeer ongezonde omgeving is, een relatie met een man die dit soort verhalen gelooft?

De meeste van je links leiden overigens nergens heen, allemaal verwijderde onzin, en je hebt mijn link naar de Tegenpartij niet aangeklikt; dan had je geweten dat het een grap was.
Ja, die heb ik aangeklikt.

Nee, ik geloof dat verhaal niet, maar ik vroeg me alleen af waarom Mel Gibson over zoiets zou liegen.
En er zou dus misschien een kern van waarheid in dat verhaal kunnen zitten, maar dat verhaal geloof ik niet nee.
amarna schreef:
08-04-2020 18:26
Aha! Daarom zag ik Kuipers en Osterhaus onlangs een loempia eten!
:idea:
Met stokjes die ze zelf niet betaald hebben...
blijfgewoonbianca schreef:
08-04-2020 18:16
Beste aluhoedjes,

Steeds vaker verlang ik terug naar de tijd waarin ik van het bestaan van complotdenkers geen benul had.

Maar helaas.

Jullie zijn met zo velen en zo nadrukkelijk aanwezig dat het serieus tijd begint te kosten om jullie uit mijn leven te blocken.

Oorzaak 1: de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg.

Oorzaak 2: internet.

Vroeger werden mensen die net als jullie leden aan ernstige achtervolgingswanen en krankzinnigheid weggestopt op een plek waar zee- of boslucht mogelijk een frisse wind door hun verwarde brein zou blazen. En als dat niet werkte, wat helaas meestal het geval was, definitief opgeborgen en platgespoten, vastgebonden of erger.

Tegenwoordig mogen jullie gewoon vrij rondlopen.

Sterker: jullie hebben een megafoon gekregen.

Dat Elvis leeft, de aarde plat is en elke bewegende ster een UFO was, konden jullie vroeger hooguit kwijt in de plaatselijke kroeg, waar jullie in het beste geval werden genegeerd en in het slechtste, als de clientèle het zat en zelf zat was, in elkaar werden geslagen.

Maar toen kwam internet.

En Facebook.

En YouTube.

En nu kunnen jullie je wanen de hele wereld over schreeuwen.

Wie niet meegaat in jullie onzin en zo dom is om dat te melden, kan een even voorspelbaar als vermoeiend reeksje aan opdrachten tegemoet zien.

“Word wakker!!!”

(Wie gewoon alleen op gezond boerenverstand en wetenschappelijk bewijs wil varen, is volgens jullie altijd aan het slapen, óf door chemtrails inmiddels vergiftigd)

“Verdiep je eens!!!”

(Alsof er ook maar een begin van een plicht is om andermans wanen te onderzoeken – er zijn ook mensen die wel gewoon moeten werken)

“Bekijk dit!!!”

(Waarbij je 100 van de 100 keer een linkje krijgt naar een langdradig YouTube-filmpje waarop iemand met een titel de stelling ‘1 + 1 = 2’ onderuit haalt en er ‘1 +1 = 666’ van maakt)

“Bewijs maar dat het niet zo is!!!”

(LOL)

“Zie je wel!!!”

(Alsof ze vroeger in die kliniek in bos of duin wel de moeite namen om te bewijzen dat al die ‘cliënten’ die dachten dat ze Jezus Christus waren in werkelijkheid gewoon Frans, Patricia of Robert Jensen heetten)

En als afmaker komen jullie dan steevast met: “Controlled opposition!!!”

(Afgewisseld met: “Vrijmetselaar, want je kijkt op je profielfoto door je vingers heen!!! Betrapt!!!”)

Ik ben jullie spuugzat.

Jullie begonnen als curiositeit, maar inmiddels ontwikkelen jullie je tot een virus waartegen geen kruid is gewassen.

Het dieptepunt is wat mij betreft bereikt nu mensen zoals jullie (uiteraard laf onder een pseudoniem) foto’s plaatsen van Nederlandse ziekenhuizen zonder af en aan rijdende ambulances met corona-patiënten en dan zeker weten dat dat hele corona-verhaal slechts een verzinsel is.



Uiteraard eindigt zoiets met de oproep: “Doe je (eigen) onderzoek, word (slapende mensen) wakker!!!”

Ik ben niet voor censuur.

Maar wel héél erg voor forse investeringen in de geestelijke gezondheidszorg.

En dan niet in mensen, maar in materie.

Panden, bedden, riemen, dwangbuizen, vaccinaties, cijfersloten en 5G-masten.

Héél veel 5G-masten.

Zodat de Illuminatie jullie 24/7 in de gaten kunnen houden en de signalen van jullie meegesmokkelde mobieltjes zodanig kunnen verstoren dat we nóóit meer iets van jullie horen.

Stelletje randdebielen.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2020/04/07/briefje-van-j ... luhoedjes/#
😁
Alle reacties Link kopieren
@BGB
Niet vergeten: Paul McCartney is dood!
Daarom is hij op de hoes van Abbey Road de enige die op blote voeten loopt
En als je het eerste nummer van die LP acheruit draait (met lp's kon dat) hoor je duidelijk "Paul is dead".
Zazamaenade schreef:
08-04-2020 16:32
Jij denkt dat al die beelden van de intensive care, in Italië, Spanje en ook hier in Nederland fake zijn :wtf:

Ik ben tante Jans niet. En ik geloof ook niet dat die beelden fake zijn.

Waar ik wel even van stond te kijken van de week, was een foto in een Amerikaanse krant. Over hoe het eraan toeging op de IC aldaar. Een en al hectiek.
Behalve dat de foto was overgenomen die eerder in een Italiaanse krant was verschenen. En het dus een Italiaanse IC betrof.
Daarmee geconfronteerd had de Amerikaanse krant een slap excuus.

Deze foto werd getoond in een reeks voorbeelden waarbij foto’s net even anders bleken te zijn dan de waarheid.

Joris Luyendijk heeft daar natuurlijk al jaren geleden overgeschreven.

Blind vertrouwen in dat wat je voorgeschoteld krijgt, is nooit slim.
Maar er is nogal een verschil tussen kritisch naar een foto kijken en denken dat corona een hoax is.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
08-04-2020 19:31
Ik ben tante Jans niet. En ik geloof ook niet dat die beelden fake zijn.

Waar ik wel even van stond te kijken van de week, was een foto in een Amerikaanse krant. Over hoe het eraan toeging op de IC aldaar. Een en al hectiek.
Behalve dat de foto was overgenomen die eerder in een Italiaanse krant was verschenen. En het dus een Italiaanse IC betrof.
Daarmee geconfronteerd had de Amerikaanse krant een slap excuus.

Deze foto werd getoond in een reeks voorbeelden waarbij foto’s net even anders bleken te zijn dan de waarheid.

Joris Luyendijk heeft daar natuurlijk al jaren geleden overgeschreven.

Blind vertrouwen in dat wat je voorgeschoteld krijgt, is nooit slim.
Daar zit wat in.
Maar in complottheorieen geloven is het andere uiterste.
amarna schreef:
08-04-2020 19:44
Daar zit wat in.
Maar in complottheorieen geloven is het andere uiterste.

Ik schreef het al eerder.
Sommige mensen zien in alles een complottheorie. Sommige mensen geloven in geen enkele complottheorie.
Beide groepen mensen zouden hun blik wat moeten verbreden.

Ik geloof overigens niet dat deze pandemie een hoax is. Wel heb ook ik bij bepaalde zaken wat vragen.
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
08-04-2020 19:05
Ja, die heb ik aangeklikt.

Nee, ik geloof dat verhaal niet, maar ik vroeg me alleen af waarom Mel Gibson over zoiets zou liegen.
En er zou dus misschien een kern van waarheid in dat verhaal kunnen zitten, maar dat verhaal geloof ik niet nee.

Op facebook is ook al verschillende keren rondgegaan dat ik heel rijk geworden ben van bitcoins. En ik ben niet eens beroemd, verre van dat, maar ik zat (zit) met een virusje, kennelijk. Jort Kelder en anderen zijn hier nog meer slachtoffer van. Wie zegt dat Mel Gibson dit überhaupt allemaal gezegd heeft?

En nee, we hoeven niet alles klakkeloos aan te nemen, waarom complottheorieën dan wel?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
08-04-2020 19:31
Ik ben tante Jans niet. En ik geloof ook niet dat die beelden fake zijn.

Waar ik wel even van stond te kijken van de week, was een foto in een Amerikaanse krant. Over hoe het eraan toeging op de IC aldaar. Een en al hectiek.
Behalve dat de foto was overgenomen die eerder in een Italiaanse krant was verschenen. En het dus een Italiaanse IC betrof.
Daarmee geconfronteerd had de Amerikaanse krant een slap excuus.

Deze foto werd getoond in een reeks voorbeelden waarbij foto’s net even anders bleken te zijn dan de waarheid.

Joris Luyendijk heeft daar natuurlijk al jaren geleden overgeschreven.

Blind vertrouwen in dat wat je voorgeschoteld krijgt, is nooit slim.

Daarom is het altijd goed om kritisch te zijn op de nieuwsbronnen die je raadpleegt. Factchecken kost tijd en geld, het verlangen om te scoren met scoops gaat vaak ten koste van zorgvuldigheid (ik ben benieuwd welke Amerikaanse krant dat was).

Eigenlijk zijn ook dit soort zaken best kwalijk omdat het vertrouwen in verslaggeving erdoor vermindert.

Ik scrolde vanmiddag door het corona-factcheck gedeelte van AFP en kwam daar ook deze tegen, in één van de vorige coronatopics hier, als grapje, geplaatst.
https://factcheck.afp.com/photo-has-cir ... s-outbreak
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kennis die ze allemaal deelt op FB en er heilig van overtuigd is dat ze allemaal kloppen 🤦‍♀️

De laatste was dat er een vloeibare chip in de entstof zit straks, waarmee we allemaal bestuurd gaan worden. En als we het niet geloven, YouTube verwijdert alle filmpjes die de suggestie wekken dat Corona en 5G met elkaar te maken hebben en ze verwijderen ook filmpjes over dierenmishandeling dus ze willen wat verbergen.

Ik kan er alleen maar hard om lachen.
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
08-04-2020 20:11
Ik heb een kennis die ze allemaal deelt op FB en er heilig van overtuigd is dat ze allemaal kloppen 🤦‍♀️

De laatste was dat er een vloeibare chip in de entstof zit straks,
waarmee we allemaal bestuurd gaan worden. En als we het niet geloven, YouTube verwijdert alle filmpjes die de suggestie wekken dat Corona en 5G met elkaar te maken hebben en ze verwijderen ook filmpjes over dierenmishandeling dus ze willen wat verbergen.

Ik kan er alleen maar hard om lachen.

Op zich is het wel interessant om je daarin te verdiepen.
Naar het zich laat aanzien heeft de Bill Gates Foundation (of hoe zijn stichting ook maar mag heten) wel specifieke plannen met een eventueel Corona-vaccin. Het hoe en wat weet ik er niet van, maar op dit punt hou ik mijn achterhoofd wel even scherp.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
08-04-2020 20:28
Op zich is het wel interessant om je daarin te verdiepen.
Naar het zich laat aanzien heeft de Bill Gates Foundation (of hoe zijn stichting ook maar mag heten) wel specifieke plannen met een eventueel Corona-vaccin. Het hoe en wat weet ik er niet van, maar op dit punt hou ik mijn achterhoofd wel even scherp.
:rofl:
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
08-04-2020 20:28
Op zich is het wel interessant om je daarin te verdiepen.
Naar het zich laat aanzien heeft de Bill Gates Foundation (of hoe zijn stichting ook maar mag heten) wel specifieke plannen met een eventueel Corona-vaccin. Het hoe en wat weet ik er niet van, maar op dit punt hou ik mijn achterhoofd wel even scherp.
OMG! Twijfel je echt aan de waarachtigheid van Bill Gates? Misschien wel de grootste filantroop aller tijden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven