Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappendraad, deel 2

04-10-2023 20:37 2614 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:

Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Met dank aan hollebollegijs.

Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Sabeltandcavia schreef:
25-11-2025 10:13
Maar wie van de drie is de alien ....
Linksonder
Dolf Jansen heeft een paar dagen geleden een optreden moeten cancelen omdat hij de griep had , "ik heb een dusdanige griep(?)aanval dat ik nauwelijks rechtop kan staan "

Een van de reacties: "Nu nog zeggen dat je covid hebt en een prik gaat halen... krijg je vast geld voor van onze corrupte overheid."

Ik had een paar weken geleden ook griep, waarschijnlijk, en ik heb ook een prik gehaald, heb ik hier ook vast wel gemeld, waar is mijn geld?!
AnnaNiem schreef:
25-11-2025 11:13
Dolf Jansen heeft een paar dagen geleden een optreden moeten cancelen omdat hij de griep had , "ik heb een dusdanige griep(?)aanval dat ik nauwelijks rechtop kan staan "

Een van de reacties: "Nu nog zeggen dat je covid hebt en een prik gaat halen... krijg je vast geld voor van onze corrupte overheid."

Ik had een paar weken geleden ook griep, waarschijnlijk, en ik heb ook een prik gehaald, heb ik hier ook vast wel gemeld, waar is mijn geld?!
Oh,dat heb ik ook nog niet gekregen. :cry: :O Ik wil geld!!! :lol:
Je pense donc je suis
Afbeelding

David Dunning
MadameBijoux schreef:
25-11-2025 19:12
Oh,dat heb ik ook nog niet gekregen. :cry: :O Ik wil geld!!! :lol:
Ik ook, zullen we gezamenlijk een rekening indienen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
27-11-2025 11:13
Ik ook, zullen we gezamenlijk een rekening indienen?
Ik doe mee....waar kan ik mij melden?
Solomio schreef:
27-11-2025 10:50
Afbeelding
:lol:
Ik vind hier dingen van.
Afbeelding

Ik ga niet eens proberen hier iets begrijpelijks in te lezen.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
27-11-2025 12:15
Afbeelding

Ik ga niet eens proberen hier iets begrijpelijks in te lezen.
Ik had je hoger ingeschat.

David Dunning
Solomio schreef:
27-11-2025 12:53
Volgens mij snappen die wappies er zelf ook niks van maar knikken ze maar instemmend anders lijken ze zo dom.
Stressed is just desserts spelled backwards
De verborgen taal van vaccinatie:

Wat Big Pharma zegt: Vaccins zijn veilig.
Wat Big Pharma bedoelt: Vaccins leveren ons een fortuin op.

Wat Big Pharma zegt: Vaccins hebben de wereld van dodelijke ziektes gered.
Wat Big Pharma bedoelt: Schoner drinkwater,verbeterde sanitaire voorzieningen en betere leefcondities hebben de wereld gered.

Wat Big Pharma zegt: Wetenschappelijke studies bewijzen de veiligheid van vaccins.
Wat Big Pharma bedoelt: Wetenschappers doen exact wat wij zeggen omdat wij ze betalen.

Wat Big Pharma zegt: Vaccins voorkomen ziektes.
Wat Big Pharma bedoelt: Vaccins kunnen ernstige ziektes en bijwerkingen verzorzaken.

Wat Big Pharma zegt: Mensen riskeren ernstige ziektes zonder vaccins.
Wat Big Pharma bedoelt: Mensen moeten bang gemaakt worden zodat wij bakken met geld kunnen blijven verdienen.

Wat Big Pharma zegt: Wetenschappers die kritisch zijn tegenover vaccins zijn kwakzalvers.
Wat Big Pharma bedoelt: Wetenschappers die wij niet konden omkopen brengen onze marktpositie in gevaar.

Dit is de perfecte reclame om een wappie te worden! Hoe meer zielen hoe meeer vreugd! :lol: Laat je vooral niet vaccineren en neem in plaats ervan een lekker kopje brandnetel thee!

Oftewel: Zoals ik,eens een vaccinazi,altijd een vaccinazi! Zo ben ik ooit een keer genoemd. :proud:
Je pense donc je suis
Solomio schreef:
27-11-2025 12:53
Da´s dan weer teleurstellend. :(
Je pense donc je suis
En uiteraard blijven de wappies het proberen. En niet vergeten de agenda erbij te pakken! En alle belangrijke data noteren! 👍
Je pense donc je suis
Al die wappies die nu de paarse boekjes retour afzender terugsturen en dat bewijs op social media zetten zijn wel vermakelijk. :D
Ja. Of heel dramatisch in het haardvuur gooien en daar een foto van posten. Strijders. :lol:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
30-11-2025 14:12
Ja. Of heel dramatisch in het haardvuur gooien en daar een foto van posten. Strijders. :lol:
Dát zal ze leren! De schurken van de overheid!
Sabeltandcavia schreef:
30-11-2025 14:12
De wappies zijn zo geweldig. Ze hebben het wiel uitgevonden en zien dingen die wij niet zien. :yes:
Je pense donc je suis
Dit handgebaar, hou hem in de gaten; je zal er kotsmisselijk van worden. Die lui van de occulte televisie tuig doen het allemaal. Dit handgebaar betekent dat zij connected is bij de club die u warme broodjes verkoopt om zinloos te geloven. In dit geval moet u weer bang zijn voor wat er niet is virus, maar wat er ooit in de toekomst niet gaat gebeuren. Gelooft u deze onzin? Dan komt het op uw geld neer. U moet betalen voor een noodpakket omdat Rutte weer alle aandacht kreeg om zijn leugens virus te verspreiden..
Afbeelding

David Dunning
Solomio schreef:
02-12-2025 11:51
Dit handgebaar, hou hem in de gaten; je zal er kotsmisselijk van worden. Die lui van de occulte televisie tuig doen het allemaal. Dit handgebaar betekent dat zij connected is bij de club die u warme broodjes verkoopt om zinloos te geloven. In dit geval moet u weer bang zijn voor wat er niet is virus, maar wat er ooit in de toekomst niet gaat gebeuren. Gelooft u deze onzin? Dan komt het op uw geld neer. U moet betalen voor een noodpakket omdat Rutte weer alle aandacht kreeg om zijn leugens virus te verspreiden..
Afbeelding
Aha! Nou, goed dat ik het weet. Dat ik bang moet zijn voor wat er niet is virus. Toch?
AnnaNiem schreef:
02-12-2025 11:58
Aha! Nou, goed dat ik het weet. Dat ik bang moet zijn voor wat er niet is virus. Toch?
Ik denk het. :blond:

David Dunning
AnnaNiem schreef:
02-12-2025 11:58
Dank je je maakt t hiermee een stuk begrijpelijker ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Is dit nu ineens een occult gebaar? :bonk:
Wat? Bestaan warme broodjes ook al niet? Niets is nog echt tegenwoordig.. :nooo:
Ik vind hier dingen van.
Solomio schreef:
02-12-2025 11:51
Afbeelding
Dit deed mijn arts ook voor de operatie, moet ik me nu zorgen maken of ik mijn nieren nog heb?
Lemon_Pledge schreef:
02-12-2025 13:37
Dit deed mijn arts ook voor de operatie, moet ik me nu zorgen maken of ik mijn nieren nog heb?
er is er vast 1 verkocht aan het Koningshuis want die drinken ook kinderbloed om jong te blijven

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven