De grote wappendraad, deel 2
woensdag 4 oktober 2023 om 20:37
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 18 november 2025 om 21:41
Ja maar dat komt omdat het niet echt is, maar gecreëerd door de overheid en het WEF enzo, om de burgers angstig en volgzaam te maken zodat zij hun agenda kunnen uitrollen.Sabeltandcavia schreef: ↑18-11-2025 18:47Bereid je je voor op die zo lang voorspelde einde van de wereld ... is het wéér niet goed.![]()
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 18 november 2025 om 23:02
AI vast en zeker, want dat is al veel verder dan we denkenSabeltandcavia schreef: ↑18-11-2025 23:01
En waar haalt 'de Staat' het personeel vandaan dat al die oninteressante gesprekken moet afluisteren?![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 19 november 2025 om 06:06
Och, vroeger, toen er nog lantaarnopstekers waren, was het niet veel beter. Die lantaarnopstekers luisterden ook overal gesprekken af. Maar dat is in de doofpot gestopt.Sabeltandcavia schreef: ↑18-11-2025 23:01
En waar haalt 'de Staat' het personeel vandaan dat al die oninteressante gesprekken moet afluisteren?![]()
David Dunning
David Dunning
woensdag 19 november 2025 om 10:58
rommeldebommeldebommel (kliko die aan de weg gezet wordt)
- Hoi buuf! Weertje hé!
- Ja, lekker hé! Nog even genieten van het zonnetje.
- Mag ook wel na al die regen.
- Zeg dat! Nou, ik moet weer verder. Doei!
- Doei!
Gaaaaaaaaaaap! (geheim agent van de overheid die zojuist dit gesprek heeft moeten uittypen)
- Hoi buuf! Weertje hé!
- Ja, lekker hé! Nog even genieten van het zonnetje.
- Mag ook wel na al die regen.
- Zeg dat! Nou, ik moet weer verder. Doei!
- Doei!
Gaaaaaaaaaaap! (geheim agent van de overheid die zojuist dit gesprek heeft moeten uittypen)
Ik vind hier dingen van.
donderdag 20 november 2025 om 15:32
donderdag 20 november 2025 om 16:38
Die blijven beweren dat al hun ideeën waar bleken te zijn.Bergje65 schreef: ↑20-11-2025 15:32Wat ik me afvraag: de corona-wappies die jaren geleden verkondigden dat Corona was uitgevonden om ons te controleren en dat er in de vaccins een chips zo zitten en al die onzin.... zijn die er ondertussen achter dat er van hun wappie-verhalen geen flikker heeft geklopt?
David Dunning
David Dunning
donderdag 20 november 2025 om 16:46
donderdag 20 november 2025 om 16:48
Die zien in alles wat er in de wereld gebeurt een verband met hun theorieën.
natuurramp - bewijs
verkiezingsuitslag - bewijs
hitte/kou/sneeuw/regen/mist - bewijs
BN'er sterft - bewijs
weeralarm - bewijs
noo(t)dpakketten in het Sinterklaasjournaal - bewijs
En ga zo nog maar even door. Het hoort allemaal bij Het Grote Plan. Wij zijn dom omdat we het niet zien.
natuurramp - bewijs
BN'er sterft - bewijs
weeralarm - bewijs
En ga zo nog maar even door. Het hoort allemaal bij Het Grote Plan. Wij zijn dom omdat we het niet zien.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 21 november 2025 om 13:33
Ik zag laatst een leuke sketch op social media dat een vrouw zei, mij maken ze niks wijs hoor. Iedereen weet wat dit is:Sabeltandcavia schreef: ↑18-11-2025 23:01

hahaha
zaterdag 22 november 2025 om 20:29
Dat helpt hun om bij hun waarheid te blijven. En het vaccin krijgt overal de schuld van.Sabeltandcavia schreef: ↑20-11-2025 16:48Die zien in alles wat er in de wereld gebeurt een verband met hun theorieën.
natuurramp - bewijs
BN'er sterft - bewijs
weeralarm - bewijs
Je pense donc je suis
zondag 23 november 2025 om 11:57
Het WEF!MadameBijoux schreef: ↑22-11-2025 20:29Dat helpt hun om bij hun waarheid te blijven. En het vaccin krijgt overal de schuld van.
zondag 23 november 2025 om 12:47
maandag 24 november 2025 om 16:38
Het World Economic Forum (WEF, in het Nederlands ook wel aangeduid met: Wereld Economisch Forum) is een jaarlijkse bijeenkomst van de CEO's van de grootste bedrijven ter wereld, internationale politici (presidenten, ministers-presidenten en anderen), intellectuelen en journalisten, in totaal zo'n 2500 personen. Het WEF organiseert jaarlijks in de winter een jaarvergadering in Davos en diverse regionale conferenties op alle continenten. Omdat in Davos de invloedrijkste personen, onder wie vele staatshoofden, samenkomen, is het een invloedrijk platform.
https://nl.wikipedia.org/wiki/World_E ... personen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 24 november 2025 om 20:25
rosanna08 schreef: ↑24-11-2025 16:38Het World Economic Forum (WEF, in het Nederlands ook wel aangeduid met: Wereld Economisch Forum) is een jaarlijkse bijeenkomst van de CEO's van de grootste bedrijven ter wereld, internationale politici (presidenten, ministers-presidenten en anderen), intellectuelen en journalisten, in totaal zo'n 2500 personen. Het WEF organiseert jaarlijks in de winter een jaarvergadering in Davos en diverse regionale conferenties op alle continenten. Omdat in Davos de invloedrijkste personen, onder wie vele staatshoofden, samenkomen, is het een invloedrijk platform.
https://nl.wikipedia.org/wiki/World_E ... personen.
Je pense donc je suis
dinsdag 25 november 2025 om 08:48
Ik moet eerlijk toegeven dat ik in rechtsboven en -onder wel dezelfde vrouw zie, maar dat je mij best wijs had kunnen maken dat dit 3 verschillende vrouwen zijnSabeltandcavia schreef: ↑24-11-2025 17:24
Botox? Welnee. Geëxecuteerd! We zijn allemaal al vervangen maar hebben het zelf niet door. Ik vraag me alleen af waar al die lijken dan gebleven zijn.
dinsdag 25 november 2025 om 10:15
Vervangen door reptielen met een gekloonde buitenkantSabeltandcavia schreef: ↑24-11-2025 17:24
Botox? Welnee. Geëxecuteerd! We zijn allemaal al vervangen maar hebben het zelf niet door. Ik vraag me alleen af waar al die lijken dan gebleven zijn.
dinsdag 25 november 2025 om 10:24
De Amerikaanse CDC heeft op de website de tekst aangepast over een mogelijk verband tussen vaccinaties en autisme.
Dat is niet gebeurd vanwege nieuw bewijs, maar vanwege Kennedy's obsessie.
Maar de wappies smullen ervan, want die hebben altijd al geweten dat autisme door vaccinaties veroorzaakt wordt.
Wat overigens helemaal niet op de CDC-site staat.
Er staat namelijk dat niet is aangetoond dat vaccins geen autisme veroorzaken.
Dat klopt niet, maar is toch ook niet wat de wappies ervan maken.
Ik heb het er maar weer druk mee.
Dat is niet gebeurd vanwege nieuw bewijs, maar vanwege Kennedy's obsessie.
Maar de wappies smullen ervan, want die hebben altijd al geweten dat autisme door vaccinaties veroorzaakt wordt.
Wat overigens helemaal niet op de CDC-site staat.
Er staat namelijk dat niet is aangetoond dat vaccins geen autisme veroorzaken.
Dat klopt niet, maar is toch ook niet wat de wappies ervan maken.
Ik heb het er maar weer druk mee.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 25 november 2025 om 10:27
De domheid over de noodpakketten wordt zo onderhand ook steeds groter.
"ik heb gehoord dat de overheid binnenkort voor 72 uur de stekker eruit trekt om te testen hoe wij ermee om gaan' (en dan allemaal vragen hoe en wat). En daar reageren mensen dan weer op dat de overheid dat expres gaat doen idd om ons weerloos en mak te maken.
Ook hier mis ik weer logica hoor. 3 dagen geen stroom is een enorme financiële strop voor het hele land en ook potentieel ontzettend gevaarlijk voor mensen die afhankelijk zijn voor medische apparatuur (thuis). De kans is enorm groot dat er mafkezen zijn die winkels gaan plunderen, al met al heeft de hele overheid er alleen maar verlies van. Overheid wil gewoon dat mensen voorbereid zijn op eventuele rampen... dat wordt weer helemaal verkeerd geïnterpreteerd door domme schapen die elkaar napraten > ik vind deze wappies zo onderhand domme schapen met hoe ze elkaar opjutten.
"ik heb gehoord dat de overheid binnenkort voor 72 uur de stekker eruit trekt om te testen hoe wij ermee om gaan' (en dan allemaal vragen hoe en wat). En daar reageren mensen dan weer op dat de overheid dat expres gaat doen idd om ons weerloos en mak te maken.
Ook hier mis ik weer logica hoor. 3 dagen geen stroom is een enorme financiële strop voor het hele land en ook potentieel ontzettend gevaarlijk voor mensen die afhankelijk zijn voor medische apparatuur (thuis). De kans is enorm groot dat er mafkezen zijn die winkels gaan plunderen, al met al heeft de hele overheid er alleen maar verlies van. Overheid wil gewoon dat mensen voorbereid zijn op eventuele rampen... dat wordt weer helemaal verkeerd geïnterpreteerd door domme schapen die elkaar napraten > ik vind deze wappies zo onderhand domme schapen met hoe ze elkaar opjutten.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in