De grote wappendraad, deel 2
woensdag 4 oktober 2023 om 20:37
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 2 december 2025 om 14:55
Jawel, die bestaan wel, maar als je die koopt ga je zinloos geloven. Denk ik dat er staat.Sabeltandcavia schreef: ↑02-12-2025 12:29Wat? Bestaan warme broodjes ook al niet? Niets is nog echt tegenwoordig..![]()
dinsdag 2 december 2025 om 17:15
Bang zijn voor iets wat niet bestaat! Dan weet ik dat ook weer. Wat gemeen van de overheid om ons erin te luizen.Solomio schreef: ↑02-12-2025 11:51Dit handgebaar, hou hem in de gaten; je zal er kotsmisselijk van worden. Die lui van de occulte televisie tuig doen het allemaal. Dit handgebaar betekent dat zij connected is bij de club die u warme broodjes verkoopt om zinloos te geloven. In dit geval moet u weer bang zijn voor wat er niet is virus, maar wat er ooit in de toekomst niet gaat gebeuren. Gelooft u deze onzin? Dan komt het op uw geld neer. U moet betalen voor een noodpakket omdat Rutte weer alle aandacht kreeg om zijn leugens virus te verspreiden..
![]()
Je pense donc je suis
dinsdag 2 december 2025 om 17:23
Denk dat het een uitspraak is dat iets waarnaar je verlangt niet meteen verkrijgbaar is. Het wordt als metafoor gebruikt voor iets wat je graag wilt hebben maar wat niet binnen handbereik is.Sabeltandcavia schreef: ↑02-12-2025 12:29Wat? Bestaan warme broodjes ook al niet? Niets is nog echt tegenwoordig..![]()
Maar ja,warme broodjes bestaan wel. Je koopt ze bij de bakker of je warmt ze thuis op. Dan heb je warme broodjes.
Maar als deze er niet zijn? Dan heb je verlangen naar warme broodjes en krijg je ze niet of moet je ze eerst thuis opwarmen en als ze uitverkocht zijn dan heb je pech en moet je wachten...METAFOOR!!!
De wappies zullen wel zeggen dat er gif in warme broodjes zit of een verstopt vaccin. Je weet maar nooit...dus eet ze maar niet. De fantasie kent geen grenzen.
Je pense donc je suis
dinsdag 2 december 2025 om 17:31
dinsdag 2 december 2025 om 18:25
David Dunning
David Dunning
dinsdag 2 december 2025 om 19:10
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 2 december 2025 om 19:17
dinsdag 2 december 2025 om 20:00
Ik vind het maar lang duren hoor.MadameBijoux schreef: ↑02-12-2025 17:31Veel huisartsen die gestopt zijn en het te heet wordt onder hun voeten met al die genocide op hun geweten!!!
Onthou: De kans dat een vaccin iets kapot maakt is 100%.
Het is een drama dat er zoveel zieken zijn. Maar het wil er niet in dat het aan de gifspuiten ligt.![]()
Ik bedoel, ik heb ook 3 of 4 vaccins gehad (ik weet het niet meer precies) en ik ben niet anders dan voor corona.
Maar dat zullen dan wel placebo's zijn geweest. Heel toevallig ook elke keer.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 2 december 2025 om 20:57
4 maar? Ik zit volgens mij inmiddels al op 7.Maleficent schreef: ↑02-12-2025 20:00Ik vind het maar lang duren hoor.
Ik bedoel, ik heb ook 3 of 4 vaccins gehad (ik weet het niet meer precies) en ik ben niet anders dan voor corona.
Zoutoplossingen blijkbaar.
David Dunning
David Dunning
woensdag 3 december 2025 om 13:04
woensdag 3 december 2025 om 13:09
Tegenwoordig gaat het niet meer alleen over de coronavaccins, maar over alle vaccins.Yildizlar2 schreef: ↑03-12-2025 13:04Oh ja dat kan kloppen ik ben 28 jaar geleden al gevaccineerd tegen corona natuurlijk .
Echt hoe verzinnen sommige mensen het . Te triest .
David Dunning
David Dunning
woensdag 3 december 2025 om 13:10
Sommige zeker wel, maar corona heeft het een flinke boost(er) gegeven.Yildizlar2 schreef: ↑03-12-2025 13:07Waren al deze mensen voor corona ook zo debiel vraag ik me wel eens af .
David Dunning
David Dunning
woensdag 3 december 2025 om 13:26
Ja, dat krijg je na 7 vaccinaties..
Vraag me trouwens nog steeds af of dat vaccin met terugwerkende kracht werkt, want de kinderen die geboren zijn tijdens de corona golf zijn nu een jaar of 5, kun je dan al met zekerheid vaststellen dat ze homoseksueel zijn?
woensdag 3 december 2025 om 14:29
Wat ik al schreef: het gaat niet alleen meer over de coronavaccins.Lemon_Pledge schreef: ↑03-12-2025 13:26Ja, dat krijg je na 7 vaccinaties..
Vraag me trouwens nog steeds af of dat vaccin met terugwerkende kracht werkt, want de kinderen die geboren zijn tijdens de corona golf zijn nu een jaar of 5, kun je dan al met zekerheid vaststellen dat ze homoseksueel zijn?
David Dunning
David Dunning
woensdag 3 december 2025 om 18:04
Ik heb een stuk of 7 gehad. Het is slopend daarom duurt het zo lang...maar zullen daadwerkelijk placebo´s zijn geweest.Maleficent schreef: ↑02-12-2025 20:00Ik vind het maar lang duren hoor.
Je pense donc je suis
woensdag 3 december 2025 om 19:02
Waarom ga je überhaupt nog naar de sportschool na 7 gifspuiten?MadameBijoux schreef: ↑03-12-2025 18:07Mijn geheugen zal wel door de 7 vaccins zijn aangetast. Ik vergat vanochtend mijn boterham te eten voordat ik naar de sportschool ging.![]()
David Dunning
David Dunning
woensdag 3 december 2025 om 21:01
Ik zag vandaag een emotionele posting op social media van een zorgmoeder waarvan haar jongvolwassen kind onverwachts is overleden. Onderaan stond dat er geen sprake was van Corona vaccins. Is toch ook heftig dat je dat erbij moet zetten om te voorkomen dat mensen daar vragen over gaan stellen of met je verhaal aan de haal gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in