De grote wappendraad, deel 2
woensdag 4 oktober 2023 om 20:37
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"
Met dank aan hollebollegijs.
Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 08:55
Kun je hier bronnen van weergeven? Ik ben oprecht geïnteresseerd.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 08:47er zijn anders genoeg experts die opstaan vanwege dingen die niet kloppen. Ook niets van meegekregen zeker?
woensdag 18 juni 2025 om 09:05
totale domheid... in mijn optiek slaat dat juist op jouTanteslankie20 schreef: ↑18-06-2025 08:50Wat ben ik toch klaar met dit soort teksten en mensen. Combinatie van totale zelfoverschatting en algehele domheid. Sneu en irritant. Het is een gave. Denk ik.
maar prima, ik merk al dat de meningen nog steeds hetzelfde zijn, ieder zijn ding.
woensdag 18 juni 2025 om 09:05
Nee, ook niets van meegekregen.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 08:47er zijn anders genoeg experts die opstaan vanwege dingen die niet kloppen. Ook niets van meegekregen zeker?
Zalige onwetendheid hier.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 09:07
Dat komt nog wel en als ik nog op deze aardbol rondloop dan is het een placebo.Maleficent schreef: ↑17-06-2025 21:35Ben benieuwd welke wappies nog hetzelfde denken; de gevaccineerden zouden toch binnen 2 jaar allemaal dood neervallen?
Je pense donc je suis
woensdag 18 juni 2025 om 09:09
De wappies hebben anders wel overal gelijk in gekregen hoor.Maleficent schreef: ↑17-06-2025 21:35Ben benieuwd welke wappies nog hetzelfde denken; de gevaccineerden zouden toch binnen 2 jaar allemaal dood neervallen?

David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 09:09
Of een verborgen talent! Je moet toch wat.Tanteslankie20 schreef: ↑18-06-2025 08:50Wat ben ik toch klaar met dit soort teksten en mensen. Combinatie van totale zelfoverschatting en algehele domheid. Sneu en irritant. Het is een gave. Denk ik.

Maar inderdaad,dingen erbij halen en dan vraag je om een bron en die krijg je niet. Dat is wel opvallend.

Je pense donc je suis
woensdag 18 juni 2025 om 09:12
Je moet vooral zo tekeer gaan pffff.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:05totale domheid... in mijn optiek slaat dat juist op jou
maar prima, ik merk al dat de meningen nog steeds hetzelfde zijn, ieder zijn ding.
Iemand die gevaccineerd is gaat je echt geen gelijk geven en logisch.
De wetenschappelijke bewijzen die er zijn, zijn weer van mensen die zich ook in wappiekringen begeven.
Ik ga ze hier niet neerzetten, want geen zin in aan gedoe hier op het forum.
Van beide kanten kom je geen steek verder.
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 18-06-2025 09:27
0.27% gewijzigd
Pieremachochel
woensdag 18 juni 2025 om 09:20
jouw mening is ook nog steeds hetzelfde.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:05totale domheid... in mijn optiek slaat dat juist op jou
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 18 juni 2025 om 09:23
Dat geldt ook voor jou. Maar moet je nou echt zo tegen iemand tekeer gaan?EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:05totale domheid... in mijn optiek slaat dat juist op jou
Je pense donc je suis
woensdag 18 juni 2025 om 09:40
kijk eens op https://www.ninefornews.nl
dat is één bron die ik zogauw weet. En anders mss zoeken op alternatief nieuws
woensdag 18 juni 2025 om 09:41
uhmm, ik begin niet met iemand dom noemen hoorMadameBijoux schreef: ↑18-06-2025 09:23Dat geldt ook voor jou. Maar moet je nou echt zo tegen iemand tekeer gaan?
woensdag 18 juni 2025 om 09:42
woensdag 18 juni 2025 om 09:43
waar vraag jij om een bron?MadameBijoux schreef: ↑18-06-2025 09:09Of een verborgen talent! Je moet toch wat.![]()
Maar inderdaad,dingen erbij halen en dan vraag je om een bron en die krijg je niet. Dat is wel opvallend.![]()
woensdag 18 juni 2025 om 09:46
das niet geheel waar, mijn beide ouders zijn gevaccineerd en mijn moeder is sinds de prikken niet meer hetzelfde qua gezondheid. mens is nooit ziek geweest en heeft nooit griepprikken gehad.noglangnietjarig schreef: ↑18-06-2025 09:12Je moet vooral zo tekeer gaan pffff.
Iemand die gevaccineerd is gaat je echt geen gelijk geven en logisch.
De wetenschappelijke bewijzen die er zijn, zijn weer van mensen die zich ook in wappiekringen begeven.
Ik ga ze hier niet neerzetten, want geen zin in aan gedoe hier op het forum.
Van beide kanten kom je geen steek verder.
mijn vader heeft na de prikken hartklachten ontwikkeld en is inmiddels overleden.
niet meegekregen dat er enorm veel hartklachten zijn ontstaan na de vaccinaties?
ik ken overigens veel gevaccineerde mensen die inmiddels anders denken.
woensdag 18 juni 2025 om 09:55
Maar je schreef...totale domheid en dat slaat op jou.

Je pense donc je suis
woensdag 18 juni 2025 om 09:55
Ninefornews als wetenschappelijke bron.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:40kijk eens op https://www.ninefornews.nl

David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 09:57
Mijn mening is juist enorm bevestigd. Juist door al die extra informatie.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:42en dat mag, ik ben hier niet om iemands mening te beïnvloeden. was gewoon benieuwd of de meningen gewijzigd waren 4 jaar na dato met inmiddels veel meer informatie
Wappies kunnen nog steeds niet onderscheiden of iets wetenschappelijk onderbouwd is of niet.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 09:59
Na elkaar betekent niet door elkaar.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:46das niet geheel waar, mijn beide ouders zijn gevaccineerd en mijn moeder is sinds de prikken niet meer hetzelfde qua gezondheid. mens is nooit ziek geweest en heeft nooit griepprikken gehad.
mijn vader heeft na de prikken hartklachten ontwikkeld en is inmiddels overleden.
niet meegekregen dat er enorm veel hartklachten zijn ontstaan na de vaccinaties?
En nee, het aantal hartklachten is niet toegenomen.
Dat de vaccins als zeldzame bijwerking hart(zakje)ontsteking gaven doet daar niets aan af, maar dat blijkt voor wappies moeilijk te volgen.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 10:00
dat vind ik dat dus interessant, ik klikte erop en krijg een kop waarbij een professor wordt aangehaald die onderzoek onder 18 miljoen mensen gedaan zou hebben waarbij gesteld werd dat gevaccineerden eerder zouden overlijden. Probleem is echter dat deze specifieke professor dit helemaal niet onderzocht heeft, hij bestaat wel, werkt ook voor de universiteit van tokyo, maar heeft dit onderzoek niet uitgevoerd (wie het dan wel uitgevoerd heeft en of het uberhaupt bestaat weet ik niet, maar hij was het in elk geval niet)EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:40kijk eens op https://www.ninefornews.nl
Voor het geval iemand het niet gelooft: hier kun je zien wat hij wel onderzocht heeft: https://www.scopus.com/authid/detail.ur ... 5400096200
Een andere post claimt dat CBD olie (die je ook nog via hen kan kopen) allerlei aandoeningen verminderd, ze noemen wetenschappelijk onderzoek als bewijs(namelijk dit onderzoek: https://doi.org/10.1016/j.jnutbio.2013.02.009) , waarbij ze stellen dat het onderzoek zou zeggen dat CBD olie meer dan 35 aandoeningen zouden verminderen. Echter wordt CBD olie in dat hele onderzoek niet eens benoemd.
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij of zij doet, maar ik heb nu 2 artikelen gelezen van die site, en beiden kloppen aantoonbaar niet.
woensdag 18 juni 2025 om 10:01
Ook zo'n wanhopige poging om je 'gelijk' te bewijzen.EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:46das niet geheel waar, mijn beide ouders zijn gevaccineerd en mijn moeder is sinds de prikken niet meer hetzelfde qua gezondheid. mens is nooit ziek geweest en heeft nooit griepprikken gehad.
Ik ken geen enkele gevaccineerde die inmiddels anders denkt.
Ze (we) halen gewoon elk jaar een nieuwe vaccinatie en zijn allemaal gezond.
Interessant hè, dat je je blijkbaar omringt met gelijkgestemde mensen.
Alleen is dat geen enkel bewijs dat je gelijk hebt.
Maar gelukkig heb ik de wetenschap aan mijn kant.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 10:01
Je schreef ergens in een van je post's "omdat er genoeg experts zijn die opstaan...
Daarom ben ik dus benieuwd wat er gezegd wordt. En dat gebeurt hier vaker. Als je dan om een bron/informatie/onderbouwing vraagt dan krijg je geen antwoord. Ik snap dan ook best dat mensen het dan niet geloven.
Dat staat los ervan of iemand een prik neemt of niet. Dat moet iedereen zelf weten.
Je pense donc je suis
woensdag 18 juni 2025 om 10:02
EnigeEchte schreef: ↑18-06-2025 09:40kijk eens op https://www.ninefornews.nl
Pieremachochel
woensdag 18 juni 2025 om 10:06

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in