Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Geen mondkapjes meer op meeste plekken.

18-06-2021 20:17 476 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf volgend week geen mondkapjes meer, wat vinden jullie ervan? Of blijven jullie deze gebruiken omdat het een gevoel van veiligheid geeft.

Ik persoonlijk ben er heel erg blij mee en vind het zeker met deze warme dagen eigenlijk niet te doen. Laat staan de mensen die ze de hele dag om moeten hebben voor hun werk.
Alle reacties Link kopieren Quote
3Tomaten schreef:
09-07-2021 22:31
Maar als je iets hebt dat ongeveer zo lang is (kleedje voor je bed bijvoorbeeld) kun je je dan ook niet voorstellen of dat ongeveer op de vloer zou passen tussen jou en de andere persoon?
Ik moest voor mijn opleiding vroeger vaak enorme rollen papier tot een bepaalde afstand afrollen, en natuurlijk mat ik het nog wel effe na voor ik ging snijden, maar ik zat er zelden meer dan een paar centimeter naast.
Als je er bewust op gaat letten hoe lang dingen zijn word het een gewoonte.
Ja, kan hoor. Ik heb sowieso een slecht ruimtelijk inzicht, misschien komt het daardoor. Maar dan nog, zelf al kun je het prima inschatten, moet je er de hele tijd mee bezig zijn dat jij niet binnen die 1,5 meter komt van een ander en vice versa. Dat de hele tijd alert zijn, dat lukt me gewoon niet.
Nothing happens for a reason

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven