Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Getest met smint

23-01-2022 16:52 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Shit shit shit kind getest bleek dat hij net ervoor een smint had opgekauwd vond hij in zijn jaszak.
Zie nu dat dit de test uitslag kan beinvloeden. Is dit in de zin van negatief testen door smint of positief? Lees met cola op word het juist positief.
Shit moet ik nu overnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Waar zie je dit?
Alle reacties Link kopieren
Ik ging googelen of het kwaad kon :facepalm:
Het lijkt me grote onzin. Ik zou me er drukker om maken dat je dat smintje niet geroken hebt.
Alle reacties Link kopieren
WorkMomNia37 schreef:
23-01-2022 16:52
[...]
Bijzonder dat je ziet ergens dat dit de test zou kunnen beïnvloeden maar niet hoe. Lees je dat op dezelfde informatie bron als de waar de cola onzin vandaan haalt?
Het is niet met cola op. Cola zelf op de strip geeft een verkeerd beeld op de zelftest.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-01-2022 20:44
Reden: OP verwijderd, het quoten van de OP is niet toegestaan.
31.48% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
ratelslang schreef:
23-01-2022 16:57
Het lijkt me grote onzin. Ik zou me er drukker om maken dat je dat smintje niet geroken hebt.
Ik had dat mondkapje op
Alle reacties Link kopieren
Waar lees je dan dat het de test kan beïnvloeden? Ik zie dat echt nergens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dat is als je de strip in de cola steekt, niet als je cola gedronken hebt.
Het lijkt me sterk dat het de uitslag beïnvloedt. En al helemaal als het een PCR test betreft.
Alle reacties Link kopieren
Bel anders even het informatienummer 0800-1351.
Ik kan me niet voorstellen dat het de uitslag beïnvloedt, een smintje spoelt niet een laag van de slijmvliezen in je keel weg.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Daarbij hebben ze toch ook altijd nog in de neus getest, waar dat Smintje niet eens is geweest?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Zazamaenade schreef:
23-01-2022 17:08
Bel anders even het informatienummer 0800-1351.
Ik kan me niet voorstellen dat het de uitslag beïnvloedt, een smintje spoelt niet een laag van de slijmvliezen in je keel weg.
:rofl:

TO, ik denk niet dat het veel invloed heeft, zo'n smintje.
Voor de zekerheid zou ik hem de volgende keer een week laten vasten voor de test, en zijn jaszakken controleren.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha
Lady*Voldemort schreef:
23-01-2022 17:13
Voor de zekerheid zou ik hem de volgende keer een week laten vasten voor de test, en zijn jaszakken controleren.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Als je appelmoes eet kun je wel positief testen trouwens
Alle reacties Link kopieren
Joh, wij hebben van die PCR gorgeltests op het werk waarbij je een uur van te voren niks mag eten of drinken. Een collega van mij was dat eens vergeten en had nét een broodje filet americain gegeten. Niks aan de hand, testresultaat kwam gewoon geldig en correct terug.
s7rin wijzigde dit bericht op 23-01-2022 17:32
4.36% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Dat slaat nergens op. Een virus gaat niet dood door smint.
charlymercury schreef:
23-01-2022 17:15
Als je appelmoes eet kun je wel positief testen trouwens
Als je besmet bent ja :lol:
Alle reacties Link kopieren
charlymercury schreef:
23-01-2022 17:15
Als je appelmoes eet kun je wel positief testen trouwens
Nope, ook niet.
Hooguit als je echt positief bent en toevallig ook appelmoes hebt gegeten, maar datzelfde kun je over alle voedingsmiddelen zeggen.

https://pointer.kro-ncrv.nl/wat-zegt-ap ... coronatest
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
In het artikel dat ik lees over die appelmoes hebben ze het wattenstaafje direct in de appelmoes gedoopt, dat gaat dus niet om iemand die appelmoes heeft gegeten. Sowieso stop je die appelmoes niet in je neus lijkt mij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
23-01-2022 17:20
In het artikel dat ik lees over die appelmoes hebben ze het wattenstaafje direct in de appelmoes gedoopt, dat gaat dus niet om iemand die appelmoes heeft gegeten. Sowieso stop je die appelmoes niet in je neus lijkt mij.
Daarom is het ook onzin, net zoals bij cola en smint.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Susan schreef:
23-01-2022 17:20
In het artikel dat ik lees over die appelmoes hebben ze het wattenstaafje direct in de appelmoes gedoopt, dat gaat dus niet om iemand die appelmoes heeft gegeten. Sowieso stop je die appelmoes niet in je neus lijkt mij.
Of als je die stok al in je keel laat steken terwijl je je laatste hap appelmoes nog geeneens hebt doorgeslikt.

Pffffft.
Alle reacties Link kopieren
Al die testen zijn gedaan door direct het stokje in het voedsel te dopen en dan te testen. Bij een normale test heb je de vloeistof, de vloeistof neutraliseert als het waren het voedsel dus ik denk dat het wel meevalt.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vroeg me dit ook af nadat ik net een smintje op had voor het testen. Verder niet op gegoogeld en was het alweer vergeten tot ik dit topic zag. Ben er ook maar vanuit gegaan dat het niet zou uitmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven