Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Gevolgen corona basis-onderwijs

01-04-2020 11:04 308 berichten
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken:
De kinderen missen straks al 6 weken school, dat is toch best wel veel en het is nog maar de vraag of ze daarna natuurlijk wel naar school kunnen.

Niet iedere ouder heeft de mogelijkheid om evenveel te investeren in het schoolwerk; werk, meerdere kinderen die op verschillende niveaus werken, eventueel zelf de stof niet begrijpen of niet weten hoe je het goed kan uitleggen, de taal zelf niet (goed) machtig zijn... Er zijn legio redenen te bedenken waardoor het niet lukt / kan....

Wat gaan de gevolgen straks zijn? gaan ze de hele klas gewoon het jaar over laten doen? Allemaal over naar de volgende groep? Ik denk dat het straks echt heel erg maatwerk gaat worden.... Hoe gaan scholen dat doen? Waar liggen de kansen en uitdagingen?
a_nick_is_crini schreef:
17-04-2020 18:01
Wat een sneu figuur ben jij Sinjoren. Met je sneue smiley. Echt leuk, lekker stoken in Coronatijd. Ik ga verder geen woorden meer aan je vuil maken want dat is het niet waard.
Spiegels zijn niet leuk eh; je sais, je sais, maar 't is voor jullie opvoeding hoor!
Sinjoren schreef:
17-04-2020 18:05
Spiegels zijn niet leuk eh; je sais, je sais, maar 't is voor jullie opvoeding hoor!

Ik ben ineens zo benieuwd waar jij je geld mee verdient.
Andersom schreef:
17-04-2020 18:09
Ik ben ineens zo benieuwd waar jij je geld mee verdient.
Afbeelding
Adelaide schreef:
17-04-2020 19:20
Afbeelding

Oh, vandaar de voorkeur voor deze soort leerkrachten.


Afbeelding
Phineas schreef:
17-04-2020 17:55
Pestkop.....
Ja, ik was dat kind met het vliegtuigje achterin.
Betty_Slocombe schreef:
17-04-2020 20:28
Ja, ik was dat kind met het vliegtuigje achterin.
Oh, dat is nog behoorlijk onschuldig...
Alle reacties Link kopieren
Je blijft je gewoon afvragen waarom wij de enige figuren zijn die zo briljant zijn geweest om zo’n luizenbaantje te strikken. Leuk salaris, altijd vrij en eeuwig zeiken.

Serieus, ik snap het tekort niet. Maar eh bien, sommigen kunnen een zaag spannen tot ambetante toe maar ‘t is nog steeds gene avance zenne.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Andersom schreef:
17-04-2020 18:09
Ik ben ineens zo benieuwd waar jij je geld mee verdient.
Nee hoor, dat ben je niet. Maar de antwoorden die daar dan sowieso op komen zijn wel funny :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven