Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Janssen

23-06-2021 07:08 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zometeen gaat het telefoonnummer open voor het Janssen vaccin. Wanneer je liever deze krijgt mag je bellen.

Wie van jullie wil liever Janssen? Heb je al een afspraak kunnen maken en hoe lang moet je wachten?

Zelf zit ik met smacht te wachten tot het nummer bekend gemaakt wordt en ga dan direct bellen. Ik wil maar 1 prik!

EDIT: Het nummer is: 0800-1295
bingo wijzigde dit bericht op 23-06-2021 09:56
4.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De kans dat je een tweede prik moet is bij Janssen ook aanwezig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Enne, zo te zien is het nummer voor een prik met Janssen dat je morgen vanaf 10:00 uur kunt bellen 0800-1295. ‘Dit is het landelijke nummer voor vrijwillige vaccinatie met het Janssen vaccin. Dit nummer is nog niet in gebruik.
https://twitter.com/locuta/status/1407394955589455881
nounou
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-06-2021 07:13
De kans dat je een tweede prik moet is bij Janssen ook aanwezig.
Dit inderdaad. En ik vind de bescherming van Janssen te laag om er vrijwillig voor te kiezen als ik ook Pfizer of moderna kan krijgen met een veel hogere bescherming. Nu heb ik makkelijk praten, want ik hoef sowieso maar 1 prik. Dus heb nu pfizer gehad :) maar ook als ik er 2 moest, had ik niet vrijwillig voor Janssen gekozen vanwege dus die lagere bescherming.
Alle reacties Link kopieren
We gaan voor groepsimmuniteit, dus qua bescherming geloof ik het allemaal wel. Ik wil er zo snel mogelijk vanaf en kies daarom voor Janssen. (bouwjaar 1990)
Puur uit egoïstische redenen hoor, ik ben eindelijk in de positie om te reizen en nu wil ik dat ook gaan doen ook.

Ik weet ook niet wat de rest van de zomer me gaat brengen, wie weet zitten we in augustus wel in het hoge noorden, of in de alpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga alleen maar als ze aan huis komen. Elke GGD-locatie bij mij in de buurt is te ver voor mijn lichamelijke conditie. Ik ken de meest nabije GGD nog van 20 jaar geleden en daarvoor moest ik met twee bussen en dan nog een gruwelijk eind lopen.

Ik heb dringender prioriteiten dan de Coronaprik (hoe graag ik die ook gehaald had als het kon), zoals de tandarts en bepaalde geliefde boodschappen, en vertrouw dan maar op de groepsimmuniteit.

Misschien dat de griepprik in oktober gecombineerd kan worden met een COVID-injectie. De huisarts is momenteel makkelijker voor me te doen, hoewel je ook daar een heel gebouw door moet als je daar aangekomen bent, maar eigenlijk zou ik ook dan de tandarts vóór laten gaan want ik heb een probleem.
tv-icoon wijzigde dit bericht op 23-06-2021 08:35
25.44% gewijzigd
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
bingo schreef:
23-06-2021 08:06
We gaan voor groepsimmuniteit, dus qua bescherming geloof ik het allemaal wel. Ik wil er zo snel mogelijk vanaf en kies daarom voor Janssen. (bouwjaar 1990)
Puur uit egoïstische redenen hoor, ik ben eindelijk in de positie om te reizen en nu wil ik dat ook gaan doen ook.

Ik weet ook niet wat de rest van de zomer me gaat brengen, wie weet zitten we in augustus wel in het hoge noorden, of in de alpen.

Je hebt groot gelijk hoor. Janssen beschermt individueel meer dan genoeg en al helemaal op groepsniveau. Ik hoop dat je een afspraak te pakken krijgt en lekker kunt reizen straks.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, ik ga ook bellen vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind krijgt Pfizer en gaat niet voor Janssen bellen.
Lange termijn keuze. Betere bescherming, dus ook voor de mensen om je heen. Daarnaast ook bewezen effectief tegen mutaties.


Bij Janssen is maar 1 prik nodig omdat het onderzoek naar de tweede nog loopt volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
bingo schreef:
23-06-2021 08:06
We gaan voor groepsimmuniteit, dus qua bescherming geloof ik het allemaal wel. Ik wil er zo snel mogelijk vanaf en kies daarom voor Janssen. (bouwjaar 1990)
Puur uit egoïstische redenen hoor, ik ben eindelijk in de positie om te reizen en nu wil ik dat ook gaan doen ook.

Ik weet ook niet wat de rest van de zomer me gaat brengen, wie weet zitten we in augustus wel in het hoge noorden, of in de alpen.
Kleine kanttekening dan: met Pfizer mag je twee weken na de tweede prik reizen, met Janssen pas na vier weken.

(dat las ik gisteren of eergisteren, maar ik kan het niet meer terugvinden)
Alle reacties Link kopieren
Elodea schreef:
23-06-2021 08:46
Kleine kanttekening dan: met Pfizer mag je twee weken na de tweede prik reizen, met Janssen pas na vier weken.

(dat las ik gisteren of eergisteren, maar ik kan het niet meer terugvinden)
Met een negatieve test kan je ook reizen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
23-06-2021 08:21
Ik ga alleen maar als ze aan huis komen. Elke GGD-locatie bij mij in de buurt is te ver voor mijn lichamelijke conditie. Ik ken de meest nabije GGD nog van 20 jaar geleden en daarvoor moest ik met twee bussen en dan nog een gruwelijk eind lopen.

Ik heb dringender prioriteiten dan de Coronaprik (hoe graag ik die ook gehaald had als het kon), zoals de tandarts en bepaalde geliefde boodschappen, en vertrouw dan maar op de groepsimmuniteit.

Misschien dat de griepprik in oktober gecombineerd kan worden met een COVID-injectie. De huisarts is momenteel makkelijker voor me te doen, hoewel je ook daar een heel gebouw door moet als je daar aangekomen bent, maar eigenlijk zou ik ook dan de tandarts vóór laten gaan want ik heb een probleem.
Elke gemeente heeft oplossingen voor mensen die moeilijk te been zijn. Gewoon even op de website kijken.
Alle reacties Link kopieren
Valentijn101 schreef:
23-06-2021 09:13
Elke gemeente heeft oplossingen voor mensen die moeilijk te been zijn. Gewoon even op de website kijken.
Dat staat ook gewoon in de brief.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook bellen! Voor mijn vakantie maakt het niet meer uit, die is over 2 weken al dus moet sowieso laten testen van tevoren. Alle feestje en festivals daarentegen die ik gepland heb staan zijn 100x relaxter als je alleen even een bewijsje hoeft te laten zien ipv elke keer gaan testen.
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
23-06-2021 09:15
Dat staat ook gewoon in de brief.
Dat zag ik maar ik vind dat veel meer stress opleveren (gedoe) dan voor mezelf te zorgen. Het kan voor een ander moeilijk zijn om dit te begrijpen dus ik begrijp je reactie. Dat had ik vroeger ook zo gezegd.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor telkens "Het nummer dat u belt wordt nu niet beantwoord, probeer het later opnieuw". Komen er andere mensen wel doorheen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, kom er niet doorheen
Alle reacties Link kopieren
tinydancer schreef:
23-06-2021 10:06
Nee, kom er niet doorheen
Ik kom er wel in, maar ik kan niemand te spreken krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nummer niet bereikbaar, zou de lijn er nu al uit liggen? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er ook niet doorheen. Toen ik er eenmaal wel doorheen kwam was het te druk en werd daarom de verbinding verbroken.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
23-06-2021 10:07
Ik kom er wel in, maar ik kan niemand te spreken krijgen
Dat had ik net ook. Een bandje dat ze te druk waren..
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het ook, maar ze geven aan dat de lijnen bezet zijn en dan hangen ze op.. ik blijf het wel proberen!
Alle reacties Link kopieren
tinydancer schreef:
23-06-2021 10:10
Dat had ik net ook. Een bandje dat ze te druk waren..
yup ik gok op lunchpauze :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er door. Vrijdag Zwolle, moet er wel voor reizen, maar in 1 keer klaar.
MadameJean schreef:
23-06-2021 10:26
yup ik gok op lunchpauze :-)
Dat is dan wel een hele vroege lunch.
Ik gok dat het erg druk is met bellers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven