Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Liefde in tijden van Corona

02-04-2020 09:23 342 berichten
Goed, nu twee jaar gescheiden was ik wel weer klaar voor wat aandacht dus Tinderen!

Nu heb ik een leuke man gespot en we hebben met enige regelmaat contact. Gezellig! Maar ja, daten kan niet.
En ik merk nu echt wel dat het totaal ontbreken van lichamelijk contact met andere volwassenen echt pittig is.

Ik realiseer me nu niks meer kan dat ik echt wel fysiek ingesteld ben. Arm in arm door de stad met mijn moeder, knuffel en klapzoen van de bestie bij de wijn, bij een afspraak even een omhelzing.

Ik ben kennelijk heeeel bevattelijk nu want ineens merk ik dat ik vlinders heb voor die Tinder-meneer. Terwijl dat uiteraard na een stuk of 30 berichten heen en weer achterlijk is. Het lijkt wel gewoon puberaal gedoe :sick:

Na ja, met een beetje mazzel kan er snel wel gedate worden en blijkt het irl ook een leuke kerel....

Herkenbaar?
mcsteamy schreef:
10-04-2020 12:54
Wat maakt dat uit dan? Als je te herkennen bent?
Ik ben heel makkelijk te vinden op internet met veel info en ik wil toch wel graag dat niet al die mensen gelijk weten waar ik maandag tot vrijdag uit hang.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
10-04-2020 13:27
Ik ben heel makkelijk te vinden op internet met veel info en ik wil toch wel graag dat niet al die mensen gelijk weten waar ik maandag tot vrijdag uit hang.

Maar dan ga je er al vanuit dat iemand je tijdens het swipen al zo interessant vindt dat-ie je gaat opzoeken op Google? :lol: Op 't moment dat iemand mij zo interessant vindt is dat -gok ik- pas na een match en pas als ik iemand al even spreek, en dan heb ik waarschijnlijk zelf al verteld waar ik werk, bijv.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me trouwens dat mannen, terwijl we geen match zijn, mij op Facebook gaan opzoeken. Daar ben ik makkelijk te vinden op voornaam en woonplaats, echter, ik gebruik op fb een andere achternaam. Dus ik wens ze veel succes met googlen.

Maar vind het wel bizar dat mensen dat doen!

Ik app nog steeds met die ene leuke. Binnenkort toch maar eens een 1,5m date plannen ;o)
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
mcsteamy schreef:
10-04-2020 14:01
Maar dan ga je er al vanuit dat iemand je tijdens het swipen al zo interessant vindt dat-ie je gaat opzoeken op Google? :lol: Op 't moment dat iemand mij zo interessant vindt is dat -gok ik- pas na een match en pas als ik iemand al even spreek, en dan heb ik waarschijnlijk zelf al verteld waar ik werk, bijv.
Je hebt een punt :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteravond op date geweest, avondwandeling met netjes 1,5m afstand. Nou ja, zo ongeveer dan. Ik had geen meetlat bij me.

Vervolgdate is dit weekend, terrasje pikken in eigen tuin.. weer netjes op afstand.. maar dan bedenk ik me wel, als 1,5m de nieuwe norm word.. hoe beginnen mensen dan een nieuwe relatie?
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
morgana81 schreef:
16-04-2020 17:24
Ik ben gisteravond op date geweest, avondwandeling met netjes 1,5m afstand. Nou ja, zo ongeveer dan. Ik had geen meetlat bij me.

Vervolgdate is dit weekend, terrasje pikken in eigen tuin.. weer netjes op afstand.. maar dan bedenk ik me wel, als 1,5m de nieuwe norm word.. hoe beginnen mensen dan een nieuwe relatie?
gewoon batsen, liefde is een risico
Zaadjes via een envelopje.
Zolang je maar swipet met je elleboog
Hallo!!!!

Ik swipe lekker verder maar men, het valt nogal tegen qua aanbod op dat Tinder. Weinig gezelligs: veel ranzige praat en ah please spreken we toch af.
morgana81 schreef:
16-04-2020 17:24
Ik ben gisteravond op date geweest, avondwandeling met netjes 1,5m afstand. Nou ja, zo ongeveer dan. Ik had geen meetlat bij me.

Vervolgdate is dit weekend, terrasje pikken in eigen tuin.. weer netjes op afstand.. maar dan bedenk ik me wel, als 1,5m de nieuwe norm word.. hoe beginnen mensen dan een nieuwe relatie?
Ik ben benieuwd, is hij leuk???
MariaDeJong schreef:
16-04-2020 17:55
Ik ben benieuwd, is hij leuk???
Vast niet als ze een tweede date met hem doet.
Snowkitty schreef:
16-04-2020 17:31
Zaadjes via een envelopje.
Ik weet hier zo'n ranzig waargebeurd verhaal over :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
16-04-2020 17:57
Ik weet hier zo'n ranzig waargebeurd verhaal over :rofl:
Vertel, we hebben tijd.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
16-04-2020 18:26
Vertel, we hebben tijd.
Haha, nee, te herkenbaar en een 'je had erbij moeten zijn'.
Dan verzin ik zelf wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
16-04-2020 17:56
Vast niet als ze een tweede date met hem doet.
Precies dit. Als ik hem niet leuk vond dan ging ik toch niet op tweede date? Ik zie hem zondag weer.

Op de eerste date vond ik die 1,5m afstand wel fijn, dat scheelt klamme handjes en ongemakkelijk afscheid nemen. Maar wanneer zouden jullie die 1,5m loslaten?
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
morgana81 schreef:
17-04-2020 08:35
Precies dit. Als ik hem niet leuk vond dan ging ik toch niet op tweede date? Ik zie hem zondag weer.
We zijn gewoon hongerig en willen details.
Op de eerste date vond ik die 1,5m afstand wel fijn, dat scheelt klamme handjes en ongemakkelijk afscheid nemen. Maar wanneer zouden jullie die 1,5m loslaten?
Tja, lastig hè. Eerst even vragen met hoeveel mensen hij de afgelopen twee weken contact had, zijn temperatuur opnemen en in de gaten houden of hij niet hoest. Of net als met de seks: eerst allebei testen, dan pas zonder! :P
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
morgana81 schreef:
17-04-2020 08:35
Precies dit. Als ik hem niet leuk vond dan ging ik toch niet op tweede date? Ik zie hem zondag weer.

Op de eerste date vond ik die 1,5m afstand wel fijn, dat scheelt klamme handjes en ongemakkelijk afscheid nemen. Maar wanneer zouden jullie die 1,5m loslaten?
Op dit moment zou ik het niet loslaten. En dat is ook het advies toch? Ik zou iig tot dinsdag helder wordt hoe het na 28/4 verder gaat afwachten.
Nou ja zeg....
Nieuw profiel aangemaakt, foto erop (ja, geluisterd!) en wie komt er als nummer 89 aanzetten? Juist. De ghoster.
Ik zal maar Ff een match maken hè? Kan ik direct een bericht sturen waarin ik vraag wat hij komt doen... (wat uiteraard begin ik daar niet meer aan).
Hou ons op de hoogte! :lol:
Hij slaapt uit...
Geen reactie, dus heb de match ongedaan gemaakt. Mafketel.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
19-04-2020 18:50
Geen reactie, dus heb de match ongedaan gemaakt. Mafketel.

Tsja, had je echt een reactie verwacht? :-?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je date, Morgana?

Maria, had hij soms niet door dat jij het was? Wat heb je veranderd in je profiel? Heb je het herkenbaarder gemaakt of juist niet?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
mcsteamy schreef:
20-04-2020 07:57
Tsja, had je echt een reactie verwacht? :-?
Die gek deed eerst rechts swipen hè, ik niet (leve Gold ;-)).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven