Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Liefde in tijden van Corona

02-04-2020 09:23 342 berichten
Goed, nu twee jaar gescheiden was ik wel weer klaar voor wat aandacht dus Tinderen!

Nu heb ik een leuke man gespot en we hebben met enige regelmaat contact. Gezellig! Maar ja, daten kan niet.
En ik merk nu echt wel dat het totaal ontbreken van lichamelijk contact met andere volwassenen echt pittig is.

Ik realiseer me nu niks meer kan dat ik echt wel fysiek ingesteld ben. Arm in arm door de stad met mijn moeder, knuffel en klapzoen van de bestie bij de wijn, bij een afspraak even een omhelzing.

Ik ben kennelijk heeeel bevattelijk nu want ineens merk ik dat ik vlinders heb voor die Tinder-meneer. Terwijl dat uiteraard na een stuk of 30 berichten heen en weer achterlijk is. Het lijkt wel gewoon puberaal gedoe :sick:

Na ja, met een beetje mazzel kan er snel wel gedate worden en blijkt het irl ook een leuke kerel....

Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
07-04-2020 21:02
@morgana: En hoeveel appgesprekken heb jij tegelijkertijd? Het klinkt alsof je het heel rustig aan doet.
Ik doe het inderdaad heel rustig aan.. Ik had op de app denk ik 4 gesprekken die wel oké liepen de eerste 24 uur. (Uit ongeveer 10 matches)

Twee daarvan liepen wel goed en eentje ging hardlopen toen nr 2 online kwam. Dat gesprek was 5 uur later nog steeds leuk. Aan het einde van die dag heb ik mijn 06 gegeven.. Ik vond hem om dat moment al veel leuker dan de man die ging joggen. De andere 2 gesprekken vielen al gauw stil..

Mijn vrouwelijke match reageerde na 3 dagen op mijn berichtje met een standaard zinnetje.. Dat is wel heel rustig aan.

Nu dus al bijna een week met de leukerd op Whatsapp. Ik doe het dus heel rustig aan, ik vind het wel prima zo.
morgana81 wijzigde dit bericht op 07-04-2020 21:57
1.57% gewijzigd
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
07-04-2020 21:03
Ho, wat is 420?
Ik wist het ook niet hoor, toevallig vanmorgen van een leerling geleerd ;)
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Het is een supergeheime code voor mensen die denken dat ze heel cool zijn maar niet gewoon wiet durven te zeggen. Ik zag het vaak op tinder.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-04-2020 21:46
Het is een supergeheime code voor mensen die denken dat ze heel cool zijn maar niet gewoon wiet durven te zeggen. Ik zag het vaak op tinder.

:facepalm: Écht een afknapper.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-04-2020 21:46
Het is een supergeheime code voor mensen die denken dat ze heel cool zijn maar niet gewoon wiet durven te zeggen. Ik zag het vaak op tinder.
Van een leerling snap ik het nog wel maar van een volwassene op Tinder? Maar ja, ik heb ook nog veel zelf gevangen vissen gezien dus wat dat betreft verbaasd het me dan ook weer niet;)
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
En toch maak ik me zorgen.
Stom. Want hoeveel moeite kost een kort appje?
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
07-04-2020 22:52
En toch maak ik me zorgen.
Stom. Want hoeveel moeite kost een kort appje?

Als het echt ghosten is gaat het niet om de moeite. Een appje is tenslotte zo gestuurd. Mijn best guess is dat hij 1. niet is wie hij zegt dat hij is of 2. meerdere vrouwen aan de haak had en iemand anders net iets leuker vindt of daar serieuzer mee wordt en de rest dan simpelweg laat vallen. Asociaal en hard en gemeen, maar hoe dan ook een reden om geen contact meer met hem te wíllen hebben. Zo iemand ben je toch liever kwijt dan rijk?

Sommige mensen kunnen heel makkelijk het ene moment uren met iemand praten en de fijnste klik ooit hebben, alles delen, alles willen weten, en het volgende moment alles volledig stil laten liggen omdat er iets leukers voorbij komt waarmee ze precies hetzelfde doen. Dat is het grootste nadeel van online dating, vind ik. De mogelijkheid om te blijven zoeken naar iets beters is zo aantrekkelijk.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Iets beters wordt uiteraard lastig, de sufferd! :lol:

Je hebt gelijk hoor. Ik vind het vooral stom van mezelf dat ik me zorgen maak. Maar ik blijf gewoon adem halen en niks doen. His loss.
Het zal nr 2 wel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als je iemand echt leuk vindt en een fijne klik voelt, dan ga je onbewust toch al van alles invullen over een eventuele toekomst. Je voelt wat spanningskriebels, je checkt je telefoon voor zijn berichtjes, je denkt af en toe ineens aan ‘m. Logisch dat je dat niet zomaar los kunt laten als hij niets meer van zich laat horen. En je ego beschermt je, want ‘he’s just not that into you’ of ‘hij heeft een leuker iemand gevonden’ is geen egostrelend besef. Dus dat wil je eigenlijk ontkennen en in combinatie met het feit dat het zo leuk en gezellig en fijn was maakt dat je je liever afvraagt of er niet iets gebeurd is. Telefoon kapot en nummers kwijt, coronavirus toegeslagen en in het ziekenhuis, allerhande ‘excuses’ voor de toch wel pijnlijke werkelijkheid. Dat is heel normaal :hug:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Je bent lief :hug:
Alle reacties Link kopieren
En hij verdient jou niet :heart:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
mcsteamy schreef:
08-04-2020 06:46
Sommige mensen kunnen heel makkelijk het ene moment uren met iemand praten en de fijnste klik ooit hebben, alles delen, alles willen weten, en het volgende moment alles volledig stil laten liggen omdat er iets leukers voorbij komt waarmee ze precies hetzelfde doen.

Maar dan ben je toch bijna een psychopaat? Hebben die niet door dat er een mens aan de andere kant van de lijn zit of zo? Ik vind dat echt zorgelijk gedrag hoor, maar het schijnt tegenwoordig heel normaal gevonden te worden.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
08-04-2020 09:55
Maar dan ben je toch bijna een psychopaat? Hebben die niet door dat er een mens aan de andere kant van de lijn zit of zo? Ik vind dat echt zorgelijk gedrag hoor, maar het schijnt tegenwoordig heel normaal gevonden te worden.

Zij zien de wereld vanuit hun eigen perspectief. Waarin zij zelf nog geen emotionele investering doen, dus ook niet geraakt worden door het stoppen van het contact, en daardoor niet beseffen dat de ander mogelijk wel geraakt wordt. Of zien dit wel in en dat interesseert ze niet. Dat is inderdaad puur eikelgedrag, het ultieme egoïsme.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Rik, zullen we chatten?
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
08-04-2020 13:20
Rik, zullen we chatten?

:HA:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Nou, ik ben weer aan het Tinderen geslagen. De sukkel uiteraard ook gespot (mooi, daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken) en links geswipt want ik heb helemaal geen zin in wraak (nieuw profiel dus kan).

Het is nog lastig kiezen want echt veel reacties. Kan ik mooi kieskeurig zijn ;-)
Sinds gisteren weer een leuke chat. We gaan het zien!
Hmmmm leuk topic.
Je maakt mij bijna aan het twijfelen om ook op Tinder te gaan.
Wilde ook gaan daten dit voorjaar (na ruim 5 jaar méér dan behoefte aan een arm om mij heen...) maar ook hier het probleem dat ik iemand wel wil kunnen zien.
En 41 jaar en op Tinder is dus niet zo gek? :jump:

Heel veel succes allemaal!
Ik ben 43... en heb nu echt heel veel om uit te kiezen ;-)
En zien kan op diverse manieren leren we juist nu allemaal. Gewoon gratis account aanmaken en proberen kan altijd toch? Er zit een knop account verwijderen op dus weg ben je ook zo weer.
En realiseer je dus wel sneller dan ik dat er ook raar volk zit dat ook maar zo de deur zonder enige uitleg weer dicht smijt. Lees de Posts van Rik. Ik :heart: Rik.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het ook gewoon bij het forum houden, heb je Tinder niet nodig! :P Is Rik niet getrouwd? (En hengelen was verboden toch, je moet wel iets subtieler te werk gaan, anders valt het zelfs de mods op.)
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Wat voor mij bij Tinder een heel hoge drempel zou zijn is dat je je foto erop zet zonder te weten wie die foto dan allemaal kan zien! Hebben jullie dat niet?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik doe een halve foto en mijn middelste naam die niemand kent.
Alle reacties Link kopieren
Ah, okee, dus half anoniem. Wat is een halve foto dan, de ene helft van je gezicht? Maar de meeste mensen staan er wel herkenbaar op, of niet?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt dat uit dan? Als je te herkennen bent?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Bulbul schreef:
10-04-2020 10:57
Je kan het ook gewoon bij het forum houden, heb je Tinder niet nodig! :P Is Rik niet getrouwd? (En hengelen was verboden toch, je moet wel iets subtieler te werk gaan, anders valt het zelfs de mods op.)
Whahahahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven