Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Spreken jullie alweer fysiek vrienden?

19-05-2020 22:11 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik best wel mee bezig recentelijk. Sinds het begin van het corona tijdperk in Nederland, zo'n beetje medio-eind februari, heb ik mijn vrienden niet meer fysiek gezien of gesproken. In februari had ik nog een verjaardag en daarna begonnen de maatregelen te komen. Daarmee was het wel afgelopen. Aan het begin was er nog veel app-contact, van gaat het goed met iedereen en we bespraken de bizarre situatie. Maar nu wordt het echt 'het nieuwe normaal', maakt niemand meer echt veel mee, en ligt ook het whatsapp-verkeer voor een groot deel stil.

Ik vroeg me af hoe dat bij jullie zit?
anoniem_373702 wijzigde dit bericht op 14-06-2020 10:32
53.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-05-2020 15:07
Ik zie iedereen gewoon.

Ja, dat zei je al. Nog steeds een beetje gek.
Such fun!1
kindrebel schreef:
22-05-2020 14:46
Wij hebben onze eigen kamer. De tijd van kamers delen ligt ver achter ons, godzijdank. ;)

Zou ook wel beetje achterlijk zijn toch? Om nu een kamer te gaan delen met iemand anders dan een gezinslid.
Dat snap ik. Maar jij denkt dat het hotel ervoor zorgt dat jullie tijdens het diner 1.5 meter van elkaar af zitten. Ik betwijfel dat omdat ik denk dat ze ervan uitgaan dat alleen degenen die een kamer delen samen zullen tafelen.
Maar wie weet heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ook wel een heeeel grote eettafel moeten zijn om anderhalve meter van elkaar te zitten...
Rosanna1985 schreef:
22-05-2020 20:26
Dat zou ook wel een heeeel grote eettafel moeten zijn om anderhalve meter van elkaar te zitten...
Ja, jeetje, straks hebben ze alleen maar tafels van 75 cm! Oh god, ik ga afbellen.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 23-05-2020 08:34
Reden: Typo
62.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de trein, onderweg naar een vriendin.

Hartstikke stil in de trein en toch voel ik een beetje bezwaard. :$
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Rosalind schreef:
22-05-2020 17:01
Dat snap ik. Maar jij denkt dat het hotel ervoor zorgt dat jullie tijdens het diner 1.5 meter van elkaar af zitten. Ik betwijfel dat omdat ik denk dat ze ervan uitgaan dat alleen degenen die een kamer delen samen zullen tafelen.
Maar wie weet heb ik het mis.
Er is alweer 'n versoepeling. Als je met 2 komt mag (moet) je wel binnen 1,5 meter van elkaar zitten.
https://www.ad.nl/ad-werkt/horecaprotoc ... ~a9847688/
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-05-2020 13:14
Er is alweer 'n versoepeling. Als je met 2 komt mag (moet) je wel binnen 1,5 meter van elkaar zitten.
https://www.ad.nl/ad-werkt/horecaprotoc ... ~a9847688/
Tja. Dat moet je dan ook nog willen. Op 75 cm kan je gewoon echt elkaar besmetten. Dat wil ik mijn vrienden niet aandoen. Dus het is anderhalve meter of anders dan maar thuis of ergens anders waar de afstand wel mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
22-05-2020 23:57
Ja, jeetje, straks hebben ze alleen maar tafels van 75 cm! Oh god, ik ga afbellen.
Dan zou ik echt serieus afbellen ja. Er was toch gezegd anderhalve meter afstand = minder doden.
Rosanna1985 schreef:
23-05-2020 14:57
Dan zou ik echt serieus afbellen ja. Er was toch gezegd anderhalve meter afstand = minder doden.
Deze tijd vraagt om de uitvinding van een meubelstuk waar je een bord op kan zetten en naar wens kan verschuiven en daarmee de gewenste afstand kan creëeren
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
23-05-2020 17:38
Deze tijd vraagt om de uitvinding van een meubelstuk waar je een bord op kan zetten en naar wens kan verschuiven en daarmee de gewenste afstand kan creëeren
Dat heet een uittrekbare tafel ;-) Die heb ik zelfs thuis en als ik die uittrek is die precies anderhalve meter lang. Die zal dus gebruikt worden wanneer er weer bezoek mag komen. Zal wel maar 1 persoon kunnen komen dus maar het is iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven