Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatiegroep 1982-1991

27-05-2021 12:18 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vaccinaties op dit moment lekker vlot gaan, ook een topic voor de mensen geboren tussen 1982 en 1991. Kunnen wij ook eindelijk aftellen :cheer2:

Telefoonnummer om afspraken te maken: 08007070
kruimeltaart wijzigde dit bericht op 03-06-2021 12:49
13.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
28-06-2021 14:25


Ik vraag me af of ik voor de 2de prik zelf dat formulier moet downloaden en printen of dat ze nog zo'n formulier opsturen want er zat maar 1 gezondheidsverklaring bij m'n uitnodiging.
Ik kreeg de mijne terug én een nieuwe mee na de prik.
Wil je d'r eentje hebben? ;)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Dit is hetzelfde formulier toch? https://ggzdrenthe.nl/media/02-document ... gitaal.pdf

Ik twijfel een beetje want volgens mij stond er op het formulier wat ik had ook een vraag over of je klachten had bij je vorige corona vaccinatie maar dat weet ik dus niet meer zeker.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! 1989 hier. Ik heb vrijdag mijn eerste prik (Pfizer) gehad en in tegenstelling tot de meeste van jullie ben ik toch wel het hele weekend flink beroerd geweest. Vandaag gaat het beter, maar ben nog steeds niet helemaal fit. Hopelijk heb ik het gehad en is mijn 2e prik zonder bijwerkingen. Heb me lang niet zo rot gevoeld zeg..
Wat vervelend Perzikthee! Fijn dat je inmiddels aan de beterende hand bent.

Hoe lang na de prik werd je ziek?
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
28-06-2021 21:44
Wat vervelend Perzikthee! Fijn dat je inmiddels aan de beterende hand bent.

Hoe lang na de prik werd je ziek?
Ik heb vrijdag begin van de middag mijn prik gehad en werd zaterdag ochtend niet lekker. Het hoort erbij zeggen ze, maar zie niet erg uit naar mijn 2e prik haha.
Alle reacties Link kopieren
Perzikthee schreef:
28-06-2021 19:40
Hoi! 1989 hier. Ik heb vrijdag mijn eerste prik (Pfizer) gehad en in tegenstelling tot de meeste van jullie ben ik toch wel het hele weekend flink beroerd geweest. Vandaag gaat het beter, maar ben nog steeds niet helemaal fit. Hopelijk heb ik het gehad en is mijn 2e prik zonder bijwerkingen. Heb me lang niet zo rot gevoeld zeg..

Wat vervelend! Hier ook Pfizer, 1,5e dag spierpijn en één nacht niet op die arm kunnen liggen/slapen, maar verder nergens last van. Ik kan me voorstellen dat je hierdoor niet echt uitkijkt naar de 2e prik :(
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
CHL schreef:
28-06-2021 13:52
Nee je had echt wel sjans, bij mij duurde het nog geen halve minuut.

Dan toch maar op zoek de volgende keer. Al droeg ze een mondkapje, dus ik vraag me of ik d’r herken :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Perzikthee schreef:
28-06-2021 19:40
Hoi! 1989 hier. Ik heb vrijdag mijn eerste prik (Pfizer) gehad en in tegenstelling tot de meeste van jullie ben ik toch wel het hele weekend flink beroerd geweest. Vandaag gaat het beter, maar ben nog steeds niet helemaal fit. Hopelijk heb ik het gehad en is mijn 2e prik zonder bijwerkingen. Heb me lang niet zo rot gevoeld zeg..
Kan het zijn dat je ongemerkt corona hebt gehad? Dan zou je juist van de 1e prik al last van bijwerkingen kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
CHL schreef:
29-06-2021 06:29
Kan het zijn dat je ongemerkt corona hebt gehad? Dan zou je juist van de 1e prik al last van bijwerkingen kunnen hebben.
Ja dat zou heel goed kunnen, maar dan al wel rond februari 2020. Ik heb toen griep gehad, maar corona was nog niet officieel in Nederland. Maar het zou inderdaad kunnen dat dat toen corona was.
Alle reacties Link kopieren
Perzikthee schreef:
29-06-2021 07:38
Ja dat zou heel goed kunnen, maar dan al wel rond februari 2020. Ik heb toen griep gehad, maar corona was nog niet officieel in Nederland. Maar het zou inderdaad kunnen dat dat toen corona was.
Mijn vader heeft het in maart/april 2020 gehad en die had ook een heftige reactie op het vaccin.
Wel helaas op beide keren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven