'Actieve onderwerpen' link terug!

25-08-2014 20:39 10 berichten
Yes, hij is weer terug! De lijst waar je in een oogopslag kunt zien welke onderwerpen er actief zijn. Hebben ze eindelijk bij Viva eens geluisterd naar onze wensen.

Waar kun je de link vinden? Hier even een screenshot:

Waar een mens al niet blij mee kan zijn
O foutje... dacht ik eindelijk dat ze een link hadden naar de onderwerpen waarop gereageerd wordt, is het een link naar wat er als laatst geplaatst is als topic....Kun je net zo goed op 'vandaag' klikken.

Helaas, Viva snapt het nog steeds niet. Ik bedoel eigenlijk deze link: http://forum.viva.nl/forum/list_category_topics/1

Die moeten ze terug zetten...
Huh? Ik forum meestal mobiel, maar 2 weken geleden op de laptop zag ik die lijst gewoon... Of ben ik nou gek?
Nee Pimpelmeesje, je bent niet gek. Op het mobiele forum zie je wel de onderwerpen waar als laatst op gereageerd is. Op de desktopversie is die verdwenen.

Of verdwenen, als je op "forum" klikt, dan zie je de laatste 20 onderwerpen waarop gereageerd is. Maar daar kun je niet met je muis overheen om te kijken wat het laatste antwoord is van iemand.

Jammer de bammer.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat kan op de niet mobiele site ook niet hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat bedoel je Enn. Op de mobiele site kun je de onderwerpen zien waar als laatst op gereageerd is en je kunt naar 'nu op het forum' waar de laatst geplaatste topics staan.

Op de desktopversie heb je die eerste optie niet echt...

Of bedoel je dat ook te zeggen?
Die mobiele versie werkt bij mij ook niet optimaal.

Als ik straks kijk staat dit topic bijvoorbeeld niet bij "nu op het forum".
quote:Lucky_Birdie schreef op 25 augustus 2014 @ 20:58:

Die mobiele versie werkt bij mij ook niet optimaal.

Als ik straks kijk staat dit topic bijvoorbeeld niet bij "nu op het forum".

Toch wel
http://forum.viva.nl/forum/list_activetopics

Bedoel je dat?
Alle reacties Link kopieren
Gevalletje blij gemaakt met een dode mus.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven