2 dingen tegelijk op Iphone

02-06-2011 16:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik luister regelmatig bv skyradio via mijn Iphone, maar wil dan ook bv de viva forum bekijken (beide via app) maar het is het ene of het andere, maar is er een manier om het wel tegelijkertijd te kunnen luisteren en kijken?
Je kan toch gewoon de Viva-app openen?
quote:XionZ schreef op 02 juni 2011 @ 16:18:

Je kan toch gewoon de Viva-app openen?ja dat kan, maar dan stopt de radio ermee, ik wil dus dan dat de radio door blijft spelen
Misschien met je eens zoeken naar een radioapp die ook op de achtergrond blijft draaien. Ik denk wel dat zoiets bestaat! Waarschijnlijk wordt dit wel een app die je moet betalen, omdat t een extra feature is
Heb je de nieuwste versie van de software op je Iphone? iOS 4.3.

Daarin kun je gewoon multitasken. Ik zet bijvoorbeeld mijn radio 3 App aan en luister radio terwijl ik op het Viva forum zit.
quote:Kerplunk schreef op 02 juni 2011 @ 17:02:

Heb je de nieuwste versie van de software op je Iphone? iOS 4.3.

Daarin kun je gewoon multitasken. Ik zet bijvoorbeeld mijn radio 3 App aan en luister radio terwijl ik op het Viva forum zit.

Ik heb het even gecheckt, en het werkt! 3FM en Viva tegelijk, yeah!
quote:littlemissvixen schreef op 02 juni 2011 @ 17:37:

[...]

Ik heb het even gecheckt, en het werkt! 3FM en Viva tegelijk, yeah!Kost wat meer batterij, maar dan heb je ook wat
Ik heb geloof ik wel ios 4.3 (iphone 4 heb ik)

Zou het dan aan de app liggen?
duo_penotti, ik heb die app ook en heb even getest, en het ligt inderdaad aan die SkyRadio app. Gewoon de 3FM app downloaden, is toch veel leuker
3fm dus . Ik ga het uitproberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven