2 vraagjes van een echte iphone-leek (3G)

17-08-2012 11:17 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Sinds enkele maanden heb ik een (tweedehandse) iphone 3G. Dit is mijn eerste smartphone.

Ik heb onlangs mijn eerste cd via itunes gedownload, maar niet via iphone, maar via mijn pc (itunes store). Nu wil ik die cd uiteraard op mijn iphone zetten, maar dat lukt me niet

Ik sluit dus m'n iphone aan op mijn pc en kom dan automatisch op itunes terecht. Dan synchroniseer ik hem en dan zou die muziek toch op mijn iphone moeten staan? Maar is het normaal dat ik als ik op het icoon itunes klik op mijn iphone, ik automatisch in de itunes store kom? Ik heb al op "meer" geklikt onderaan en dan op "downloads", maar dan verschijnt er enkel "huidig saldo ¤..." en verder niets.

Ik heb ook al eens op het icoon ipod geklikt, maar daar komt "geen materiaal" te staan.

Kan iemand me dit (liefst in zeer makkelijke taal haha) uitleggen wat ik verkeerd doe of wat er zou kunnen schelen?

En dan nog een ander klein vraagje: weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn beltoon langer klinkt? Nu gaat ie maar een paar seconden af en ben ik meestal te laat

Bedankt alvast!
Volgens mij moet je niet klikken op i tunes maar op een mapje mijn muziek of music o.i.d. heb zelf een samsung maar itunes is echt voor binnehalen. ALs je hem eenmaal binnen hebt komt hij ergens in je eigen map te staan. Zoek die eens op.
Je moet de iPhone aansluiten en dan de cd van uit de Bibliotheek/ Library naar het mapje Muziek / Music naar je iPhone slepen. Het kan zijn dat het automatisch syncen van muziek uitstaat bij de synchronisatie-opties.

Antwoord op je tweede vraag: ringtones kun je (nog) niet langer maken. 30 seconden is echt de max.
Je kan ook even controleren of als je de iphone hebt aangesloten in Itunes

en je klikt in de linker zijbalk op jouw aangesloten telefoon

zou er bij het tabblad van muziek een vinkje moeten staan bij muziek synchroniseren. zo niet deze aanvinken en controleren of de andere opties in dat tablad als gewenst staan en daarna opnieuw synchroniseren.

Als het synchroniseren dan klaar is kan je via de ipod/muziek app op de iphone de muziek terug moeten kunnen vinden en beluisteren.. (standaard staat deze app onderin de basis balk..)

*edit*

ik heb bij vragen over de iphone altijd erg veel hulp van iphoneclub.nl

Hoop dat je hier wat aan hebt..
anoniem_139168 wijzigde dit bericht op 17-08-2012 12:18
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:musje1982 schreef op 17 augustus 2012 @ 11:34:

Je moet de iPhone aansluiten en dan de cd van uit de Bibliotheek/ Library naar het mapje Muziek / Music naar je iPhone slepen. Het kan zijn dat het automatisch syncen van muziek uitstaat bij de synchronisatie-opties.

Antwoord op je tweede vraag: ringtones kun je (nog) niet langer maken. 30 seconden is echt de max.Musje (en de anderen ook!), héél erg bedankt! Problem solved!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven