Afbeeldingen hier niet zichtbaar.

28-12-2014 12:06 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn afbeeldingen zijn niet zichtbaar als ik ze toevoeg in een bericht. What's up with that?

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/12/ ... 68x306.jpg[/img]
Ezel ..
Je moet eerst een bepaald aantal posts hebben (ik meen 200?) en dan plakrechten aanvragen bij de mods.
Je moet 200 berichten gepost hebben, dan kun je plaatjes plakken.
Find people who will make you better (M. Obama)
Lekker, mosterd!
Find people who will make you better (M. Obama)
En per mail aan te vragen, emailadres staat in het Mods topic over plakplaatjes recht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oké, + 1! Thanks!
Ezel ..
Ohw nog een heel leuk plaatje ook!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nog 127 posts te gaan dus
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 12:30:

Nog 127 posts te gaan dus

Op naar het teltopic .

Of bestaat dat niet meer?
Optellen

Dus Alteregel, nog even doorposten en dan kun je daar meedoen
Je bent zelf een theepot
Ik ga mijn best doen. Grappig opteltopic; best moeilijk lijkt me (of niet met Google).

@Nouschi: ik kan niet wachten, maar plaatjes van "mooie", voetballende mannen ga je van mij niet veel meer zien hoor.
Ezel ..
quote:AlterEgel schreef op 28 december 2014 @ 12:45:

Ik ga mijn best doen. Grappig opteltopic; best moeilijk lijkt me (of niet met Google).

@Nouschi: ik kan niet wachten, maar plaatjes van "mooie", voetballende mannen ga je van mij niet veel meer zien hoor. Doe dan maar rustig aan met posten
En met het recht en de aanvraag op zak lukt het deze forummer ook niet wat doe ik mis. De hele link plakt in het bericht maar geen plaatje
quote:jumper1 schreef op 28 december 2014 @ 15:35:

En met het recht en de aanvraag op zak lukt het deze forummer ook niet wat doe ik mis. De hele link plakt in het bericht maar geen plaatjeWelke link waar?

En met het recht en de aanvraag op zak lukt het deze forummer ook niet wat doe ik mis. De hele link plakt in het bericht maar geen plaatjeJe moet ook geen link naar een plaatje plakken maar het plaatje zelf, eindigt vaak op .jpg of .png
Je bent zelf een theepot

En met het recht en de aanvraag op zak lukt het deze forummer ook niet wat doe ik mis. De hele link plakt in het bericht maar geen plaatje

Plaatje van internet pakken, de url code kopieren, of een foto via een site als mijnalbum.nl of photoshop.com.

Url code van internet en mijnalbum.nl plak je zonder de http: die er al staat, bij het 8e icoontje bovenaan rechts, of te wel het bergje met zonnetje. Bj photobucket.com kan je de code achter IMG (aan de rechterbovenkant) pakken en rechtstreeks hier plakken.

Dan enter en dan moet de foto/afbeelding er staan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is idd beter uigelegd. De url van het plaatje, en die eindigt op .jpg bijv

Niet op.nl
Je bent zelf een theepot
Dank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven