afstudeer hulp

21-04-2011 14:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en heren!)

Voor mijn afstuderen ben ik opzoek naar mensen die online actief zijn en tien minuutjes van hun tijd willen doneren om mijn onderzoek in te vullen over 'wereldproducten'. Ik hoor van vele respondenten dat ze er nog inspiratie van opdoen ook! Mocht je het onderzoek willen invullen contacteer mij dan even via startingupkim@gmail.com

Alvast enorm bedankt!

Kim
Dit mag hier niet. Als je slim bent, haal je de link snel weg, voor je het weet heb je een vervuild onderzoek omdat respondenten hier er lol in hebben alles zo tegenstrijdig mogelijk in te vullen
Hmm.. had niet door dat het niet mag en op verkeerd ingevulde onderzoeken zit ik niet te wachten. Hoe kan ik het verwijderen? jammer dat er niet serieus wordt omgegaan met dit soort dingen dan...
Als jij niet serieus omgaat met de huisregels, gaan anderen niet serieus om met jouw vraag. It's that simple.

Je kunt je tekst weghalen uit je post, door op het middelste icoontje te klikken, rechtsboven je bericht. Dan kun je je bericht wijzigen.
Gelukkig ga jij ook zo serieus om met je onderzoek en met onze huisregels

Ik weet hoe moeilijk het is om deelnemers voor je onderzoek te vinden, maar never nooit zal ik me verlagen tot dit soort idiote oproepjes.
Is er niet ergens een website ofzo voor dit soort oproepjes? Ik weet wel dat ik een tijd onderzoeken voor UVA studenten heb ingevuld op de site, vond ik gewoon wel leuk af en toe. Maar je zou toch zeggen dat er wel iets voor is?
quote:startingupkim schreef op 21 april 2011 @ 14:49:

Hmm.. had niet door dat het niet mag en op verkeerd ingevulde onderzoeken zit ik niet te wachten. Hoe kan ik het verwijderen? jammer dat er niet serieus wordt omgegaan met dit soort dingen dan...Als jij niet serieus omgaat met het zoeken van respondenten of het serieus lezen van forum regels, houdt het wel een beetje op natuurlijk
quote:Splinter02 schreef op 21 april 2011 @ 14:53:

Als jij niet serieus omgaat met de huisregels, gaan anderen niet serieus om met jouw vraag. It's that simple.

Je kunt je tekst weghalen uit je post, door op het middelste icoontje te klikken, rechtsboven je bericht. Dan kun je je bericht wijzigen.Dit dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven