analoge televisie

20-01-2011 21:10 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net verhuisd en zoek een bedrijf dat gewoon alleen analoge televisie aanbiedt?? Ik hoef geen digitale televisie en zie op internet alleen maar aanbieders van digitale televisie.

Oh ja, UPC levert niet in mijn woonplaats.

Hopelijk hebben jullie goede tips
Ik ben eruit. Ik had al bellen en internet via Tele2. En voor 5 Euro per maand kan ik er digitale tv bij nemen. Dus dat heb ik maar gedaan. Hopelijk krijg ik nu geen reacties van mensen met alleen maar slechte ervaringen.
Neem 'n schotel. Per maand betaal ik daar maar iets van 12,50 voor 'n pakket waarmee ik zenders als 13th Street en Hallmark kan ontvangen. Denk dat ik 95% van het aanbod nooit bekijk, maar een paar leuke film/seriezenders zonder reclame is nooit weg.
Waarom neem je geen kpn? 8,50 per maand. Wel digitaal, maar goedkoper en een standaardpakket.
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
quote:vooroverdepasta schreef op 21 januari 2011 @ 10:34:

Waarom neem je geen kpn? 8,50 per maand. Wel digitaal, maar goedkoper en een standaardpakket.Omdat er geen BBC bij zit, tenminste dat is mijn reden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven