Android en Silverlight?

01-08-2011 16:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben sinds kort een tablet die met Android werkt, en nu kunnen we geen rtlgemist kijken, omdat dat met Silverlight werkt, en je dat alleen kunt laten werken met Windows of Mac. Is hier een oplossing voor, of hebben we gewoon pech?
Home is where your wifi connects automatically.
Silverlight wordt nog niet officieel ondersteund. Wat je kan proberen is Moonlight downloaden van de Market.
.
Als ik inde market zoek op moonlight, krijg ik vrijwel alleen wallpapers. Hoe zoek ik dan de moonlight die ik moet hebben?
.
.
.
.
Ik heb Skyfire geïnstalleerd, maar bij RTLgemist krijg ik nog steeds dat ik Silverlight moet installeren. Van Opera vind ik alleen als hoogste 11.1 en van Firefox als hoogste 6.0. Doe ik iets verkeerd??

Wat een gedoe!
.
.
Ja, weer tijd voor een update. (Ik vind het overigens zelf ook wel leuk om met zulk spul te spelen.)

Via Skyfire kan ik Silverlight downloaden, maar niet openen.

Via Nightlybuilds heb ik de Linux-versie van Firefox 8 gedownload, maar die kan ik niet openen. Ik heb die voor Linux gedownload, omdat die voor Windows en Mac zeker niet de goede zijn.

Opera 12 durf ik niet goed te downloaden, omdat die zelf waarschuwen voor alles dat mis kan gaan, omdat het een trial-versie is.

Al met al stik ik van de browsers en gedownloade bestanden, maar kan ik nog geen rtlgemist kijken.

Skyfire is overigens wel een fijne browser om het forum op te bekijken, omdat het in die browser uitziet zoals op mijn laptop. Op de andere browsers wordt het de mobiele versie van de viva-site.
.
Probeer dit eens: http://www.gemistvoornmt.nl

Bij mij werken de mp4 streams en niet met drm beveiligde streams goed op mijn htc flyer.

Ik vergeet dat ik voor veel streams (niet de mp4) vplayer geinstalleerd heb.
anoniem_72222 wijzigde dit bericht op 04-08-2011 17:27
Reden: aanvulling
% gewijzigd
HoiAlex48, Ik vind die site er erg on aantrekkelijk uitzien. En verder wil ik het gewoon werkend krijgen, dus ik puzzel nog even door.

Nerd_, Ik heb Nightly werkend op m'n pad. Ik heb geprobeerd moonlight te downloaden, maar dan geeft hij na de download aan dat hij niet compatibel is met in een tekstvak dat ik niet kan openen of uitbreiden, dus ik weet niet waar het niet compatibel mee is. Ik probeerde net nog een keer van moonlight iets te downloaden, maar ik krijg op hun site een serverfout. Kun je me vertellen hoe ik erachter kom wat voor CPU-type ik heb? Of ik de 32- of de 64-bit download moet hebben?
.
,
Ja, daar ben ik weer. Heb het wat druk gehad.

Voor wat betreft de andere oplossing, de mobiele versie van rtlgemist. Dan kosten de meeste uitzendingen geld. En het gaat mij niet zo zeer om het kijken van de gemiste uitzendingen. Het gaat mij om het principe, dat ik rtlgemist kàn kijken, als ik dat wil. Ik piel nog even door op m'n eee-pad.

Skyfire is een fijne browser, de enige die de viva-site laat zien zoals op internet. Alle andere browsers laten het forum zien zoals op een telefoon. Ik vind alleen dat hij regelmatig ermee stopt, zomaar, zonder reden. Ook krijg ik relatief vaak een melding over een forced close, als ik hem open. Maar dat neem ik voor lief. Voor andere site gebruik ik overigens wel eens een andere browser, ik kan kiezen :-).

Nightly (FF8) heb ik nog niet veel gebruikt, ik vind de interface niet zo mooi/goed. Ik moet er meer zoeken, terwijl de rest meer op intuïtie kan.

Van de Opera-browser weet ik niet welke versie ik heb, ik zal eens kijken of ik het kan zien. Ik wilde Opera Mobile 11.1 voor android downloaden, maar die had ik dus al.

Nu ga ik nog eens proberen om moonlight te downloaden en in een van de browsers te installeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven