Antivirus software
woensdag 6 juli 2011 om 20:41
Bedankt!
Maar nu kom ik weer een probleem tegen, m'n laptop accepteertert 'm niet. Ik krijg de volgende mededeling:
Application vannot be executed. the fie setup_av_free [1] is infected. please activate your antivirus.
M'n laptop valt ook uit door de virus. Is m'n laptop nog te redden?
Nu krijg ik weer een Personal Shield Pro Firewall Alert te zien. En wanneer ik deze wil installeren/activeren moet ik daar voor betalen.
Maar nu kom ik weer een probleem tegen, m'n laptop accepteertert 'm niet. Ik krijg de volgende mededeling:
Application vannot be executed. the fie setup_av_free [1] is infected. please activate your antivirus.
Nu krijg ik weer een Personal Shield Pro Firewall Alert te zien. En wanneer ik deze wil installeren/activeren moet ik daar voor betalen.
woensdag 6 juli 2011 om 20:45
quote:blogger schreef op 06 juli 2011 @ 20:41:
Bedankt!
Voor je een nieuwe virusscanner installeert, moet je eerst de oude verwijderen.
Gaf je oude antivirusprogramma aan dat er een virus was?
Bedankt!
Voor je een nieuwe virusscanner installeert, moet je eerst de oude verwijderen.
woensdag 6 juli 2011 om 22:24
Ik heb Avira; bevalt prima. Ze hebben sinds kort echter wel een toolbar van Ask erbij terwijl ze dit vroeger als malware bestempelden. Beetje raar dus; heeft vast met centen van doen.
Heb je eigenlijk wel een antivirus erop gehad? Deze moet je eerst verwijderen voor een andere erop zet; 2 naast elkaar conflicteert. Daarnaast moet je Malwarebytes installeren voor de malware-controle; je kunt hiervoor de Free versie gebruiken.
Als het echt allemaal niet werkt kun je op dit forum prima (gratis) hulp krijgen:
http://www.hijackthis.nl/forum/index.php
Heb je eigenlijk wel een antivirus erop gehad? Deze moet je eerst verwijderen voor een andere erop zet; 2 naast elkaar conflicteert. Daarnaast moet je Malwarebytes installeren voor de malware-controle; je kunt hiervoor de Free versie gebruiken.
Als het echt allemaal niet werkt kun je op dit forum prima (gratis) hulp krijgen:
http://www.hijackthis.nl/forum/index.php
woensdag 6 juli 2011 om 23:14
quote:Tegucigalpa schreef op 06 juli 2011 @ 20:45:
[...]
Voor je een nieuwe virusscanner installeert, moet je eerst de auto verwijderen.
Yep, maar wat ik niet snap is dat ik al een Norton AntiVirus erop heb staan, maar alsnog is m'n laptop geïnfecteerd. Hoe kan dit gebeuren?
Wanneer ik op de AntiVirus druk krijg de volgende mededeling te zien: Application Cannot be executed. The file InsertCD.exe is infected.
Betekent dit misschien dat de AntiVirus software ook geïnfecteerd is geraakt?
[...]
Voor je een nieuwe virusscanner installeert, moet je eerst de auto verwijderen.
Yep, maar wat ik niet snap is dat ik al een Norton AntiVirus erop heb staan, maar alsnog is m'n laptop geïnfecteerd. Hoe kan dit gebeuren?
Wanneer ik op de AntiVirus druk krijg de volgende mededeling te zien: Application Cannot be executed. The file InsertCD.exe is infected.
Betekent dit misschien dat de AntiVirus software ook geïnfecteerd is geraakt?