Antivirus software

06-07-2011 18:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand een goede antivirus software die ik gratis kan downloaden?

Ik krijg steeds de volgende mededeling te zien:

Warning your computer is infected.

Application cannot be executed, the file anbm serve.exe. is infected
Avast of avg.
ik raad ook avast aan
Hier ook avast, werkt super.!
Wie maakt er een avast kwartet van haha
Avira

Neem geen AVG.
Avast!
Avast of AVG. Waarom geen AVG??? Dat is me zelfs aangeraden door systeembeheer, als beste gratis anti-virus!
Bedankt!

Maar nu kom ik weer een probleem tegen, m'n laptop accepteertert 'm niet. Ik krijg de volgende mededeling:

Application vannot be executed. the fie setup_av_free [1] is infected. please activate your antivirus.

M'n laptop valt ook uit door de virus. Is m'n laptop nog te redden?

Nu krijg ik weer een Personal Shield Pro Firewall Alert te zien. En wanneer ik deze wil installeren/activeren moet ik daar voor betalen.
AVG is een op zich een goed antivirusprogramma, maar mijn ervaring is dat de computer er traag van wordt. Het gebruikt veel geheugen, Avira en Avast zijn 'lichter'.
quote:blogger schreef op 06 juli 2011 @ 20:41:

Bedankt!

Maar nu kom ik weer een probleem tegen, m'n laptop accepteertert 'm niet. Ik krijg de volgende mededeling:

Application vannot be executed. the fie setup_av_free [1] is infected. please activate your antivirus.

M'n laptop valt ook uit door de virus. Is m'n laptop nog te redden?

Nu krijg ik weer een Personal Shield Pro Firewall Alert te zien. En wanneer ik deze wil installeren/activeren moet ik daar voor betalen.

Voor je een nieuwe virusscanner installeert, moet je eerst de oude verwijderen.

Gaf je oude antivirusprogramma aan dat er een virus was?
.
quote:Splinter02 schreef op 06 juli 2011 @ 19:03:

Avast!

Splinter heeft kwartet

Word me hier nu te technisch, To succes ermee.
Ik heb Avira; bevalt prima. Ze hebben sinds kort echter wel een toolbar van Ask erbij terwijl ze dit vroeger als malware bestempelden. Beetje raar dus; heeft vast met centen van doen.

Heb je eigenlijk wel een antivirus erop gehad? Deze moet je eerst verwijderen voor een andere erop zet; 2 naast elkaar conflicteert. Daarnaast moet je Malwarebytes installeren voor de malware-controle; je kunt hiervoor de Free versie gebruiken.

Als het echt allemaal niet werkt kun je op dit forum prima (gratis) hulp krijgen:

http://www.hijackthis.nl/forum/index.php
,
quote:Tegucigalpa schreef op 06 juli 2011 @ 20:45:

[...]

Voor je een nieuwe virusscanner installeert, moet je eerst de auto verwijderen.

Gaf je oude antivirusprogramma aan dat er een virus was?

Yep, maar wat ik niet snap is dat ik al een Norton AntiVirus erop heb staan, maar alsnog is m'n laptop geïnfecteerd. Hoe kan dit gebeuren?

Wanneer ik op de AntiVirus druk krijg de volgende mededeling te zien: Application Cannot be executed. The file InsertCD.exe is infected.

Betekent dit misschien dat de AntiVirus software ook geïnfecteerd is geraakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven