Apple Stores

25-07-2011 11:52 5 berichten
Ik wist niet goed waar ik deze topic moest plaatsen, hij zou wellicht ook onder overig of actueel hebben kunnnen staan.

De Chinese autoriteiten in de gemeente Kunming hebben 2 nep Apple stores gesloten nadat een Amerikaanse blogger hier melding van gemaakt had. Nu is dit nieuwsbericht op zich niet zo schokkend. Wat ik echter opmerkelijk vond zijn de bij het artikel geplaatste foto's in de fotoserie.

Hier de links:

Link1 (artikel)

Link2 (fotoserie)

Wat mij intrigeert is of deze foto's allen van dezelfde Apple store zijn en of deze foto's ook uit China komen? Het viel mij namelijk op dat de jonge vrouw in de 1e foto (toerist?) een blauwe linnen tas heeft van het Nederlandse "de Gruyter". De man op de voorgrond ziet er uit als Chinees èn als medewerker van de Apple store. Misschien is er hier iemand bekend met de Nederlandse Apple stores en/of de Chinese Apple stores?

Alle reacties Link kopieren
Lekker belangrijk...
Op de eerste foto uit de serie zie je boven de toerist het zwarte Apple store bord hangen.

Hieraan kun je zien dat het niet om een officiële Apple store gaat. Bij een officiele Apple store staat alleen het logo er op en wordt Apple store niet voluit geschreven.
Hier het blog dat de foto's publiceerde.
@Tegucigalpa: bedankt voor de snelle reactie!!

Dat vind ik dan best wel opmerkelijk dat toevallig op die foto een toevallig aanwezige Nederlandse toeriste staat. En dat in het zo grote China met miljarden inwoners...

Ik kan het ook niet helpen dat zo'n detail mij opvalt en dan bezig houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven