apps hebben een eigen leven
vrijdag 3 juni 2011 om 05:54
Sinds twee maanden heb ik mijn Samsung Galaxy voorzien van de nieuwste firmware. Het lijkt wel of mijn apps sindsdien een eigen leven hebben. Ik heb speciaal app killer op mijn telefoon staan, en als ik die open op apps te sluiten staan er soms wel 12 apps open en ook apps waarvan ik weet dat ik ze bijna niet gebruik.
Ik vind het vervelend wat het kost behoorlijk wat batterij, soms doe ik maar een dag met mijn batterij en is behoorlijk irritant.
Doe ik zelf misschien iets fout of is mijn Samsung op hol geslagen?
Ik vind het vervelend wat het kost behoorlijk wat batterij, soms doe ik maar een dag met mijn batterij en is behoorlijk irritant.
Doe ik zelf misschien iets fout of is mijn Samsung op hol geslagen?
vrijdag 3 juni 2011 om 12:29
Nou ben ik blij dat ik de juiste smartphone uit gekozen heb die het 2-3 dagen volhoud met veel gebruik. Mailen, smsen, bellen, msn, internet, spelletjes spelen
Maar vrijwel niemand kent de telefoon al omdat hij alleen nog maar in engelse versie verkrijg baar was bij vodafone abonnement Maar ik merk niet eens dat het engels is, let er niet op, het is veel te duidelijk.
HTC Pro 7 , alleen het nadeel dat je niet meerdere dingen tegelijk kan doen, maar dat komt er aan.
Het zou kunnen dat je juist de taskkiller moet verwijderen en er dan minder last van hebt. Je kunt ook op internet kijken naar een grotere batterij die het langer volhoud als hij echt maar zo kort mee gaat.
Maar vrijwel niemand kent de telefoon al omdat hij alleen nog maar in engelse versie verkrijg baar was bij vodafone abonnement Maar ik merk niet eens dat het engels is, let er niet op, het is veel te duidelijk.
HTC Pro 7 , alleen het nadeel dat je niet meerdere dingen tegelijk kan doen, maar dat komt er aan.
Het zou kunnen dat je juist de taskkiller moet verwijderen en er dan minder last van hebt. Je kunt ook op internet kijken naar een grotere batterij die het langer volhoud als hij echt maar zo kort mee gaat.