Apps tijdelijk verwijderen iPhone 4s?

20-07-2012 13:07 9 berichten
Een hele stomme vraag waarschijnlijk, eentje waarop het antwoord niet zo moeilijk zal zijn, maar toch!

Vriend en ik vertrekken donderdag naar Frankrijk. Nu heb ik een aantal flitsservice apps op mijn telefoon staan, ook een navigatieprogramma met popups van flitsers. Nu is dat niet meer toegestaan in Frankrijk, de TomTom hebben we al helemaal up to date.

Kan ik deze apps tijdelijk van mijn telefoon afgooien en na de vakantie via iTunes weer erop zetten?
Alle reacties Link kopieren
Eenmaal gekocht/gedownload blijft herkenbaar via je apple ID. Ja dus.
Ja hoor, geen probleem.
Ik dacht het al wel, maar wilde het zeker weten voor ik van alles ga verwijderen! Dank je-:)
Laat jij je internet aan staan in het buitenland dan?
quote:boschbolleke schreef op 20 juli 2012 @ 13:10:

Laat jij je internet aan staan in het buitenland dan?Daar gaat het niet om. Politie in Frankrijk kan telefoons controleren op radar of flitsservices. Maakt dus niet uit of je je telefoon aan of uit hebt staan, idem met Tomtom. Als het erop staat ben je de pineut als ze je controleren. Kan tot 1500,- boete gaan kosten. Tenminste, dat hebben we van de ANWB te horen gekregen.
Ah zo, snap je. Heb ik helemaal niet bij stil gestaan toen ik daar vorige week was. Had t wel op de TomTom uitgezet.

Weet wel dat ze nog niet actief ermee bezig zijn, zo is ook een blaastest nog niet nodig. Pas vanaf november gaat dat in.

Maar je kan de Apps er inderdaad vanaf halen. Je Apple-id onthoudt die gewoon.

Fijne vakantie!
quote:boschbolleke schreef op 20 juli 2012 @ 13:15:

Ah zo, snap je. Heb ik helemaal niet bij stil gestaan toen ik daar vorige week was. Had t wel op de TomTom uitgezet.

Weet wel dat ze nog niet actief ermee bezig zijn, zo is ook een blaastest nog niet nodig. Pas vanaf november gaat dat in.

Maar je kan de Apps er inderdaad vanaf halen. Je Apple-id onthoudt die gewoon.

Fijne vakantie!

Blaastest is inderdaad per november ( al hebben we die testjes ook al!) , maar deze regeling al vanaf februari dacht ik. Nou ja, geen zin in een boete iig, dus het zekere voor het onzekere nemen-;)

Kan ik alles met een gerust hart verwijderen-;)

Super, ga ik dat volgende week doen.
Ook handig om te weten is dat als je de apps via itunes op je computer hebt gedownload, dat ze daar ook blijven staan. Dan is het een kwestie van je iphone aansluiten en alle apps in itunes weer terug aanvinken en op toepassen klikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven