Apps voor LG Renoir
zaterdag 9 april 2011 om 11:30
Hallo allemaal,
Ik ben ondertussen toch wel zwaar gefrustreerd. Het lukt me niet om een app op mn lg renoir te zetten.
Graag zou ik een handige app willen hebben voor het hardlopen. Zodat ik kan bijhouden, waar/hoe lang/ hoe snel en afstand.
Maar ik krijg het niet voor elkaar.
(begin ondertussen zelfs te twijfelen of het uberhoubt wel kan)
Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen?
Alvast bedankt!
Ik ben ondertussen toch wel zwaar gefrustreerd. Het lukt me niet om een app op mn lg renoir te zetten.
Graag zou ik een handige app willen hebben voor het hardlopen. Zodat ik kan bijhouden, waar/hoe lang/ hoe snel en afstand.
Maar ik krijg het niet voor elkaar.
(begin ondertussen zelfs te twijfelen of het uberhoubt wel kan)
Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen?
Alvast bedankt!
zaterdag 9 april 2011 om 12:36
De app calorie trainer of een andere running app heeft de voorkeur.
Volgens mij is 'calorie trainer' niet voor mn lg. Ook bij micoach van Adiddas kan ik niet vinden hoe ik het op mn lg krijg. Wel op iphone en bb.
Ik had me aangemeld bij appbrain.com. Maar ik krijg niet voor elkaar de appbrain download app op mn toestel tezetten. Ik zie gewoon niet waar.
Als jij een stappenplan weet, volg ik het graag!
Volgens mij is 'calorie trainer' niet voor mn lg. Ook bij micoach van Adiddas kan ik niet vinden hoe ik het op mn lg krijg. Wel op iphone en bb.
Ik had me aangemeld bij appbrain.com. Maar ik krijg niet voor elkaar de appbrain download app op mn toestel tezetten. Ik zie gewoon niet waar.
Als jij een stappenplan weet, volg ik het graag!