APPS

12-01-2012 11:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net aan de koffietafel op werk over APPS te praten, welke handig zijn en welke niet. Zat te denken dat ik 15 jaar geleden nog met de huistelefoon in mijn handen zat en nu met een Iphone, sta echt verstelt van de technologische ontwikkelingen. Ik moet zelf de Viva forum APP nog downloaden, omdat ik hier op werk eigenlijk alles doe (qua forum).

Heb jij zelf ideëen over Apps die je zou willen zien of je handig lijken?

Ik zat zelf in de bus wel eens te bedenken dat het handig zou zijn als je zou kunnen betalen met je smartphone. Geen gehannes meer met kleingeld e.d. Dus de telefoon als portemonee. De bank-app vind ik nu echt handig, kan ik kleine bedragen direct over maken.
Ik vond die app waarmee je kon testen of een meloen goed rijp was wel handig, bleek dat een hoax
.
@SeptemberGirl:

Hoe kwam je erachter dat het een Hoax was? Ik had er ook van gehoord, maar dat wist ik niet.

@Sauerkraut:

Ik zou zeggen laat het maken ;) Zonde als je er niks mee doet.
Telefoon als pinpas is in ontwikkeling. Dus pincode op je tel intoetsen en bij een apparaat houden oid.

Lijkt mij erg gevoelig voor diefstal en dergelijke. Ik krijg er OV chipkaart gevoelens bij (een matig idee wat slecht is uitgevoerd)..

Ik hou van tekenapps. Al heb ik nog geen echte goede op mijn Iphone..
@Bijenrompje: Echt waar? Wat koel. Ja je hebt wel gelijk over de OV chipkaart, vind het idee prachtig, maar uitvoering niks.

Tekenapps, in de vorm als een digitaal schetboekje/te krabbelen? Of om echt schilderijtjes of tekeningen mee te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven