Automatisch ophalen e-mail nokia E72

12-07-2011 13:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen enorme problemen maar toch... (alvast bij voorbaat mijn excuses voor mijn dommigheid )

Is er iemand die deze digi-kneus kan helpen?

Ik heb een nokia E72 en kan mijn e-mail ophalen via mijn telefoon alleen moet ik dat steeds handmatig doen.

Waar kan ik instellen dat mijn telefoon deze om het half uur automatisch ophaalt?

En meteen nog een vraagje. Als iemand mij een mail stuurt met een bijlage kan ik die bijlage niet openen omdat deze niet gedownload kan worden blijkbaar. Als ik hem wil openen dan blijft deze op 0% gedownload staan.

Heb ik daar dan misschien niet de juiste software voor of zeg ik nu iets heel stoms?

Alvast bedankt voor het mee denken!
Nokia's zijn erg domme Smartphones. Werkt niet, gaat ook niet werken. Gewoon ff wachten totdat je recht hebt op een echte smartphone en tot die tijd lekker e-mailen op je pc.
hou ook in de gaten dat dat automatisch ophalen geld kost!! Je zou niet de eerste zijn die ineens een enorme rekening krijgt.
Wat betreft het openen van je bijlagen, dat duurt gewoon heeeel lang. Althans, ik heb een e71 en een bijlage openen duurt bij mij eeuwen. Dus ik kan me voorstellen dat het bij de e72 niet anders is
quote:gizz schreef op 12 juli 2011 @ 14:26:

hou ook in de gaten dat dat automatisch ophalen geld kost!! Je zou niet de eerste zijn die ineens een enorme rekening krijgt.Huh hoezo, heb ook nokia E72 al meer dan jaar en mijn rekening is niet hoger als dat ik heb afgesproken met mijn provider, dus betaald 10 euro internet en komen geen kosten bij dus of er is iets veranderd of het klopt niet helemaal
quote:gizz schreef op 12 juli 2011 @ 14:26:

hou ook in de gaten dat dat automatisch ophalen geld kost!! Je zou niet de eerste zijn die ineens een enorme rekening krijgt.

Waarom zou dat in hemelsnaam extra geld kosten? Als je gewoon een internetabonnement erbij hebt dan maakt het helemaal geen drol uit of je nou 1x per half uur of 1x per dag je email ophaalt.

Wat betreft het downloaden van bijlages....sommige pakt hij inderdaad niet zoals bepaalde fototypes. Maar de meeste dingen zouden wel gewoon moeten openen.

Oh, en Jo123etc. Nokia maakt prima smartphones. Ik ben er al 1,5 jaar extreem tevreden mee. In tegenstelling tot het gedrocht van HTC wat ik daarvoor had.
Synchronisatie-instellingen vind je in het mailprogramma zelf, bij opties - instellingen - accountinstellingen. Daar kun je opgeven wat je wilt synchroniseren en hoe vaak
Wie tevreden is met een Nokia e72 heeft nog nooit een behoorlijke telefoon gehad! Die dingen zijn echt tranentrekkend onlogisch, gecompliceerd, langzaam, met een veel te klein scherm en brakke software. Ik heb zelf een tijd zo'n ding van mijn werk gehad en het was echt een straf. En HTC is natuurlijk ook niks dat spreekt vanzelf.
@ Vrouwmens, het is gelukt!! Super bedankt voor de uitleg. Heb inmiddels mails automatisch binnen gekregen.

@ Jo12345, ik vind nokia's juist erg fijn en alles werkt ook gewoon alleen wist ik niet hoe ik dit moest instellen. Ik denk dat dat dus aan de gebruiker ligt maar niet aan de toestellen. Mag ik vragen welk toestel dan wel zo fantastisch is?

Iedereen bedankt voor de reacties!
@christina: fijn!
quote:jo12345 schreef op 12 juli 2011 @ 15:47:

Wie tevreden is met een Nokia e72 heeft nog nooit een behoorlijke telefoon gehad! Die dingen zijn echt tranentrekkend onlogisch, gecompliceerd, langzaam, met een veel te klein scherm en brakke software. Ik heb zelf een tijd zo'n ding van mijn werk gehad en het was echt een straf. En HTC is natuurlijk ook niks dat spreekt vanzelf.Nou, verlicht ons.....wat is dé smartphone?
quote:jo12345 schreef op 12 juli 2011 @ 15:47:

Wie tevreden is met een Nokia e72 heeft nog nooit een behoorlijke telefoon gehad! Die dingen zijn echt tranentrekkend onlogisch, gecompliceerd, langzaam, met een veel te klein scherm en brakke software. Ik heb zelf een tijd zo'n ding van mijn werk gehad en het was echt een straf. En HTC is natuurlijk ook niks dat spreekt vanzelf.HTC met Windows Mobile is niets ja. Als je zegt dat een HTC met Android niets is dan weet je niet waar je over praat.
quote:alexisss schreef op 12 juli 2011 @ 17:17:

[...]

Nou, verlicht ons.....wat is dé smartphone?

HTC Sensation

Samsung Galaxy S2
En als ik er een met een toetsenbord wil?
HTC Desire Z
Hmmm....ziet er wel goed uit.

Gelukkig is mijn nokia nog lang niet versleten, heb nog geen centen voor een nieuwe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven