Badoo geeft nooit antwoord!!

03-12-2010 11:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier nog meer die zo een irritante ervaringen hebben met badoo.

Ik heb sinds lange tijd weer eens een badoo account. Ik heb me aangemeld maar weet mijn ww niet meer .

Op zich geen probleem, want ik krijg altijd mail als ik een nieuw bericht heb, en dan klik ik op de link en kom zo in mijn badoo pagina.

Ik wil echter via ww vergeten een nieuw ww aanmaken, maar dan krijg ik een link en als ik daarop klik geeft ie Oops, deze link is niet geldig.

En dat steeds weer..

Duis ik via het contact formulier het probleem aangekaart. Maar zoals ik als uit mijn eerdere ervaringen wist.. Badoo geeft dus echt NOOIT antwoord. Zo ongelooflijk irritant

Mijn eerst profiel had ik een keer voor de gein wat grappige foto's van afbeeldingen gezet, en ik kreeg (tot 2x toe) binnen een uur een mail van badoo dat dit niet mocht en dat als het weer gebeurt, mijn profiel verwijderd zou worden.

Maar als je zelf een mail stuurt (wat ik toen ook een aantal keren heb gedaan) krijg je dus nooit antwoord

Misschien moet ik mijn vraag in een afbeelding typen en die op mijn profiel zetten
niemand dus.. hmmmm dan zoek ik het zelf wel ergens anders uit

:D
Als ik Badoo google krijg ik niet echt fraaie berichten te lezen.

Meer mensen hebben dit probleem, je schijnt je ook niet af te kunnen melden, en de wijze waarop ze nieuwe aanmeldingen "ronselen" zijn ook niet fraai zo te lezen.

Ik had er trouwens verder nog nooit van gehoord.
Misschien heb je wat aan deze link:

klik

Het is van de consumentenbond, en er staan de adresgegevens van Badoo bij, misschien helpt een belletje wel?
Ik kreeg er spam van en ben ook gaan googlen en kwam hier uit:

http://www.datingwebsites.nl/reviews/badoo.com/
ok.

vind het verder wel leuk daar.. maar zoooo irritant dat ze niet regaren op een lackt of vraag, maar wel als mijn profielfoto niet klopt

dank voor de reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven