beeldscherm 90 graden gedraaid!

27-05-2010 21:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie is mijn redder in nood

Vanmiddag lette ik even niet op en toen heeft mijn zoontje met de computer gespeeld. Resultaat; het beeldscherm is 90 graden gedraaid en ik krijg hem niet meer normaal. Ook de muis kan ik niet meer normaal besturen.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Alle reacties Link kopieren
Het kan via een toetsen combinatie.





ctrl+shift+ pijltjes toetsen

ctrl+alt+ pijltjes toetsen
Alle reacties Link kopieren
oeh jammer dat het al 1 april is geweest ...even onthouden en hier thuis uithalen
Alle reacties Link kopieren
ctrl + alt +pijltje omhoog
configuratiescherm, beeldscherm, en even de instellingen veranderen
Alle reacties Link kopieren
Enneaaa dank je wel!!

Het is gelukt! Zat steeds te klooien met configuratiescherm maar kreeg het niet voor elkaar, terwijl de kleine boef het in 2 seconden lukte.

Die toetsencombinatie vergeet ik nooit weer.. Alt shift pijltje.
Alle reacties Link kopieren
de eerste keer dat ik dit had heb ik mijn beeldscherm op op zijn kant gezet. Het zweet brak me uit... mijn zoon had "even" leuk gespeeld.



Volgende ochtend: "En heb je een stijve nek mam?"



grrrrrrrr.... kinderen!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaelle schreef op 27 mei 2010 @ 22:04:

Enneaaa dank je wel!!

Het is gelukt!

Die vergeet ik nooit weer..Wacht maar tot je ooit pubers in huis hebt. Komt er nog veeeeel meeeeer....
Alle reacties Link kopieren
quote:chopsticks schreef op 27 mei 2010 @ 22:03:

oeh jammer dat het al 1 april is geweest ...even onthouden en hier thuis uithalen



Dát dus





Alle reacties Link kopieren
bij een collega had ik vorig jaar de letters van het toetsenbord verwisseld. Ze kon niet blind typen en het duurde even voordat ze doorhad dat er toch echt 1 april op haar toetsenbord stond.

Het was hilarisch. Vond het zo jammer dat we hier thuis laptopjes hebben, de boel slopen is niet zo'n fijn plan.

Maar nu kan ik weer verder *gemene grijns*
Alle reacties Link kopieren
Over dat scherm kantelen dat kan helaas niet op ieder scherm. Wou dat geintje uithalen bij mijn vader maar het beeldscherm werkte echt niet mee.. Kon natuurlijk ook heel simpel een andere toestenbord instelling erop zetten maarja dat ziet ie vrijwel meteen en is zo makkelijk weer aan te passen
Alle reacties Link kopieren
Bij Yetiman werkt deze truc wel. Bij mijn laptop niet. Zou mijn versie van Windows (7) te nieuw zijn?
Alle reacties Link kopieren
mooi dat mijn vent geen windows 7 heeft :D
Alle reacties Link kopieren
haha.vooral lekker evil om te doen wanneer er iemand in vette stress achter de computer zit. Scriptie..eindexamen... Oh heerlijk.. Dit moet ik echt onthouden'
Poelepoelepoelepoes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yeti80 schreef op 27 mei 2010 @ 23:17:

Bij Yetiman werkt deze truc wel. Bij mijn laptop niet. Zou mijn versie van Windows (7) te nieuw zijn?



Nee hoor, het ligt gewoon aan laptops, daar lukt niet met die code.

Je kan wel gewoon op je bureaublad gaan staan, linker muisknop, graphics options, rotate
Alle reacties Link kopieren
quote:heartwork schreef op 27 mei 2010 @ 23:29:

haha.vooral lekker evil om te doen wanneer er iemand in vette stress achter de computer zit. Scriptie..eindexamen... Oh heerlijk.. Dit moet ik echt onthouden' jij ben echt slecht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven