Beeldscherm laptop
woensdag 2 februari 2011 om 10:59
Mijn laptop heeft vreemde kuren....
Als ik 'm aanzet met de stekker er in, dan doet het beeldscherm het niet.
Als ik 'm aanzet zonder de stekker is er niets aan de hand, en zodra ik beeld heb, kan ik zonder problemen de stekker er in doen.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
(ik ben nu op mijn werk en heb even geen merk/model/specificaties bij de hand, maar misschien weet iemand een algemene oplossing?)
Als ik 'm aanzet met de stekker er in, dan doet het beeldscherm het niet.
Als ik 'm aanzet zonder de stekker is er niets aan de hand, en zodra ik beeld heb, kan ik zonder problemen de stekker er in doen.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
(ik ben nu op mijn werk en heb even geen merk/model/specificaties bij de hand, maar misschien weet iemand een algemene oplossing?)
woensdag 2 februari 2011 om 11:48
2 mogelijkheden:De laptop denkt bij het aanzetten terwijl er externe stroom is, dat er ook wel een externe monitor aangesloten zal zijn. Dit is soms na te kijken in de BIOS instellingen. (dat is misschien voer voor de volgende vraag)De stroomregulatie in de laptop is een beetje brak aan het worden. Dat is vaak een voorbode van meer ellende. Ga maar vast sparen voor een nieuwe laptop en maak een backup zolang het nog kan.Als je toch model en specificaties gaat zoeken, check dan ook gelijk de garantie...
woensdag 2 februari 2011 om 19:42
Geen geld, Xander
en nu helemaal niet, aangezien mijn vriend vorige week te horen heeft gekregen dat hij ontslagen gaat worden en er een kans is dat hij geen uitkering krijgt, maar dat is niet een verhaal voor digi
Hij moet het nog maar even een poosje volhouden (die laptop dus, niet mijn vriend )
(Het is een Fujitsu Siemens, btw... en verder doet ie het eigenlijk nog prima, helemaal geen klachten)
en nu helemaal niet, aangezien mijn vriend vorige week te horen heeft gekregen dat hij ontslagen gaat worden en er een kans is dat hij geen uitkering krijgt, maar dat is niet een verhaal voor digi
Hij moet het nog maar even een poosje volhouden (die laptop dus, niet mijn vriend )
(Het is een Fujitsu Siemens, btw... en verder doet ie het eigenlijk nog prima, helemaal geen klachten)
woensdag 2 februari 2011 om 21:40
quote:MissFiled schreef op 02 februari 2011 @ 19:42:
Geen geld, Xander
Ah, niet zo mooi allemaal! Hoop dat je laptop gerepareerd kan worden, en dat ie nog een tijdje meegaat. Fujitsu Siemens is niet per definitie een slecht merk , dus er is hoop!
Succes!
Geen geld, Xander
Ah, niet zo mooi allemaal! Hoop dat je laptop gerepareerd kan worden, en dat ie nog een tijdje meegaat. Fujitsu Siemens is niet per definitie een slecht merk , dus er is hoop!
Succes!