Beste all-in-one printer. Welke?

18-12-2013 17:59 23 berichten
Ik baal! Mijn printer (Canon MP640) heeft na 3 jaar de geest gegeven terwijl ik mijn kerstkaarten aan het uitprinten ben. Ik krijg een foutmelding en volgens bronnen op internet schijnt het dat Canonprinters wel vaker deze melding krijgen. Deze melding houdt in... printer kaduuk, koop een nieuwe printer !...

Ik heb er dus best haast mee, de kerstkaarten moeten de deur uit!. Ik wil straks naar de Mediamarkt rijden om een andere printer te kopen. Welke moet ik nou nemen? Ik wil kunnen inscannen, kopieren en ik moet mooie foto's kunnen printen... dat vind ik belangrijk! Er wordt veel reclame gemaakt voor Brother. Is dat wat? Ik wil absoluut geen Canon meer!

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, geen verstand daarvan. Maar je Nick is geweldig
quote:Nemesis. schreef op 18 december 2013 @ 18:00:

Sorry, geen verstand daarvan. Maar je Nick is geweldig
Jouw ava trouwens ook!
camera's zijn voor mij van canon en printers van hp. heb al sinds ik kan heugen hp printers gehad. 2x tussendoor wat anders wat rampzalig was (lexmark en epson).

kijk goed naar wat je wilt besteden. ga niet te goedkoop, mijn keus ligt sowieso al bij officejet. die zijn groter, stabieler en sneller. misschien ff kieskeurig bekijken? advies bij mediamarkt hier vind ik echt rot. zou dan eerder naar bcc gaan.

succes!
Ik heb nu 1.5 jaar de HP Officejet Pro 8600 staan. Prima printer!

Ook bij de mediamarkt vandaan trouwens..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Bedankt dames, ik ga dan wel voor een officejet! Sowieso las ik al dat printers van HP beter functioneren. En 50% goedkoper printen spreekt me ook erg aan

Bedankt!
HP is goed! Heb er ook één van Lexmark, maar die kan binnenkort in de kliko
Ik ga hem nu halen! Ik wil toch m'n kerstkaarten morgen op de post doen
Wij (mijn vader, zus en ik) hebben alledrie onafhankelijk van elkaar diverse printers gehad. Gezamelijke conclusie: geen HP. Snel kapot en dure cartridges. Tsja. 100 mensen 100 meningen denk ik.
Ik heb momenteel overigens een canon (wel alleen printen) en die gaat al acht jaar (of mss wel langer) mee.
Ja Brother! Heb er sinds kort eentje, had hiervoor een Canon. Supergeweldig deze Brother. Cartridges zitten vooraan, geen klep meer die omhoog moet. Aparte kleuren, dus niet meer alles in 1 keer vervangen. En dan ook nog stil en snel. En de cartridges koop ik bij Amazon, hartstikke goedkoop.
Ik heb een HP die loopt nog op kolen, dus wat betreft levensduur is HP een aanrader.
Brother!!
Ha Greet, gewoon even op kieskeurig.nl kijken.

Ik ben zelf altijd zeer tevreden over Canon.
Greet, welke is het geworden?
Het is de HP officejet 8600 geworden

Ik ben nu alleen aan het klooien met fotopapier... om één of andere reden pakt hij het papier niet en ik weet niet in welke andere lade ik het kan doen. Grmbl
Hmm, ik vind hem helaas niet zo mooi met foto's printen. De Canon deed dat wel... helaas.
Dat is dan wel balen. Verder wel tevreden?
Ik had m'n kerstkaarten graag mooi willen uitprinten, dit was ff meteen een tegenvaller. Maar ik geloof best dat ik nu een kwalitatief betere printer heb die een stuk zuiniger is met mijn inkt, meer mogelijkheden zoals dubbelzijdig printen en het inscannen van documenten blijkt een stuk gebruiksvriendelijker dan bij mijn vorige printer. Ach, als hij alleen foto's met minder kwaliteit print, (zo slecht is het nu ook weer niet... ik ben alleen zuiverder gewend) maar de rest werkt beter, dan ben ik er wel blij mee hoor

Ik ben nu ff mijn ¤60,- cashback aan het innen, heb ik toch m'n cartridges voor niks!
Ik ben er nu achter dat hij op dik, mat papier (dus geen glossy fotopapier) wel mooi print. Het komt allemaal wel goed!
Eigenlijk zou glossy papier geen probleem mogen zijn hoor.
anoniem_193653 wijzigde dit bericht op 13-01-2014 18:13
Reden: Sorry, spam.
% gewijzigd
Printen hoeft echt niet duur te zijn.
Ik heb je gestaft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven