Beste all-in-one printer. Welke?
woensdag 18 december 2013 om 17:59
Ik baal! Mijn printer (Canon MP640) heeft na 3 jaar de geest gegeven terwijl ik mijn kerstkaarten aan het uitprinten ben. Ik krijg een foutmelding en volgens bronnen op internet schijnt het dat Canonprinters wel vaker deze melding krijgen. Deze melding houdt in... printer kaduuk, koop een nieuwe printer !...
Ik heb er dus best haast mee, de kerstkaarten moeten de deur uit!. Ik wil straks naar de Mediamarkt rijden om een andere printer te kopen. Welke moet ik nou nemen? Ik wil kunnen inscannen, kopieren en ik moet mooie foto's kunnen printen... dat vind ik belangrijk! Er wordt veel reclame gemaakt voor Brother. Is dat wat? Ik wil absoluut geen Canon meer!
Alvast bedankt!
Ik heb er dus best haast mee, de kerstkaarten moeten de deur uit!. Ik wil straks naar de Mediamarkt rijden om een andere printer te kopen. Welke moet ik nou nemen? Ik wil kunnen inscannen, kopieren en ik moet mooie foto's kunnen printen... dat vind ik belangrijk! Er wordt veel reclame gemaakt voor Brother. Is dat wat? Ik wil absoluut geen Canon meer!
Alvast bedankt!
woensdag 18 december 2013 om 18:21
camera's zijn voor mij van canon en printers van hp. heb al sinds ik kan heugen hp printers gehad. 2x tussendoor wat anders wat rampzalig was (lexmark en epson).
kijk goed naar wat je wilt besteden. ga niet te goedkoop, mijn keus ligt sowieso al bij officejet. die zijn groter, stabieler en sneller. misschien ff kieskeurig bekijken? advies bij mediamarkt hier vind ik echt rot. zou dan eerder naar bcc gaan.
succes!
kijk goed naar wat je wilt besteden. ga niet te goedkoop, mijn keus ligt sowieso al bij officejet. die zijn groter, stabieler en sneller. misschien ff kieskeurig bekijken? advies bij mediamarkt hier vind ik echt rot. zou dan eerder naar bcc gaan.
succes!
woensdag 18 december 2013 om 19:17
donderdag 19 december 2013 om 08:38
Ik had m'n kerstkaarten graag mooi willen uitprinten, dit was ff meteen een tegenvaller. Maar ik geloof best dat ik nu een kwalitatief betere printer heb die een stuk zuiniger is met mijn inkt, meer mogelijkheden zoals dubbelzijdig printen en het inscannen van documenten blijkt een stuk gebruiksvriendelijker dan bij mijn vorige printer. Ach, als hij alleen foto's met minder kwaliteit print, (zo slecht is het nu ook weer niet... ik ben alleen zuiverder gewend) maar de rest werkt beter, dan ben ik er wel blij mee hoor
Ik ben nu ff mijn ¤60,- cashback aan het innen, heb ik toch m'n cartridges voor niks!
Ik ben nu ff mijn ¤60,- cashback aan het innen, heb ik toch m'n cartridges voor niks!