Blackberry start niet meer op .

20-06-2012 17:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een blackberry torch en kreeg vanmorgen een melding dat er een update beschikbaar was. Tijdens deze update liep de blackberry vast. Toen heeft mijn vriend de batterij eruit gehaald. Nu start hij niet meer op . Is er een mogelijkheid om de blackberry te refreshen ? Of moeten we hem echt op laten halen om te maken.
Bij mij helpt het om hem uren aan de oplader te laten liggen. Bb staat bekend om dit soort dingen, beetje jammer
Bij mij hielpt om met dat cd-tje die bij de bb zat die in de computer doen en dan de blackberry ook aansluiten of de computer, eerst brannde mijn lampje alleen maar toen ik dat deed startte die weer op.
Aan de computer kopelen helpt helaas niet . Zodra ik het stekkertje er in doe dan brand wel even het lichtje rood maar valt na ongeveer 10 seconde weer uit. En dan is hetweer helemaal zwart.

Uren opladen kunnen we nog proberen.

Gelukkig is hij wel verzekerd voor zulke dingen maar is altijd zo rot om de telefoon weer een paar weken kwijt te zijn als je het misschien heel simpel zelf op kan lossen..
Hij is genuked en je kan deze stappen volgen om hem weer te herstellen.

Heeft ie de accu er trouwens lang genoeg eruit gehaald? Accu moet minimaal 15 minuten eruit om zichzelf te resetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven