Boeken lezen op ipad3 ?
vrijdag 1 februari 2013 om 06:57
Ik heb een ipad gehad
Nu is het zo dat ik er niks van snap. Ik doe er niks mee behalve wat spelletje. Ik ben helemaal niet gewent aan een apple dus ik heb een beetje hulp nodig !
Ik wil graag boeken lezen op de ipad. Wat heb ik hiervoor nodig ?
De vriendin van mijn broer heeft een aantal boeken naar mij gemaild in epub formaat. Dus deze boeken staan op mijn laptop. Hoe ga ik dit ooit op de ipad krijgen ?
En wat is een goede app om boeken te lezen ?
Nu is het zo dat ik er niks van snap. Ik doe er niks mee behalve wat spelletje. Ik ben helemaal niet gewent aan een apple dus ik heb een beetje hulp nodig !
Ik wil graag boeken lezen op de ipad. Wat heb ik hiervoor nodig ?
De vriendin van mijn broer heeft een aantal boeken naar mij gemaild in epub formaat. Dus deze boeken staan op mijn laptop. Hoe ga ik dit ooit op de ipad krijgen ?
En wat is een goede app om boeken te lezen ?
vrijdag 1 februari 2013 om 07:02
vrijdag 1 februari 2013 om 07:52
Begin met itunes installeren want dat is echt het makkelijkste om dingen van je laptop naar je ipad te krijgen.
Er zijn heel veel leuke, interessante of makkelijke apps. Het ligt er maar net aan wat je met je ipad wil! Ik luister er muziek op, luister naar podcasts, lees er boeken op en de krant, heb er een tekstverwerkingsprogramma op gezet en maak er aantekeningen op zodat ik mn laptop niet mee hoef te slepen, enz enz.
Er zijn heel veel leuke, interessante of makkelijke apps. Het ligt er maar net aan wat je met je ipad wil! Ik luister er muziek op, luister naar podcasts, lees er boeken op en de krant, heb er een tekstverwerkingsprogramma op gezet en maak er aantekeningen op zodat ik mn laptop niet mee hoef te slepen, enz enz.
Zeg maar Spijker.
vrijdag 1 februari 2013 om 08:33
Maak een dropbox aan, upload je boeken. Klik op een boek en je krijgt vanzelf de optie 'open met iBooks'. Als je op de link klikt kun je direct beginnen ( en help je mij aan gratis meer space)
http://db.tt/qMzlhRVj
http://db.tt/qMzlhRVj
vrijdag 1 februari 2013 om 09:40
Ik snap niet echt dat als je de vraag krijgt of je iBooks wil downloaden, je niet eerst even kijkt wat het is voor je besluit dat je er het nut niet van inziet, om je dan later weer af te vragen waarom je geen boeken kan lezen. Ik lees zo vaak dat mensen de iPad lastig te besturen vinden, maar door zo eigenwijs te doen máák je 'm ook wel lastig te besturen. Er is namelijk echt niks lastigs aan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.